Haha sorry we hadden ook niet gezegt dat we gingenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
HE! Sta ik daar net met mn bivakmuts en mn camera in de Mediamarkt, is er niemand!!!![]()
En jullie hebben net pas dr bij gezet dat met donderdag, volgende week donderdag wordt bedoeld!![]()
Mooie boel dit!![]()
de 15equote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
HE! Sta ik daar net met mn bivakmuts en mn camera in de Mediamarkt, is er niemand!!!![]()
En jullie hebben net pas dr bij gezet dat met donderdag, volgende week donderdag wordt bedoeld!![]()
Mooie boel dit!![]()
Lol haha dat meen je niet!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef EMW het volgende:
Mooie boel dit!![]()
verhuizenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:56 schreef brighton het volgende:
Haha, jammer, ik woon niet bij Enschede in de buurt...
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:45 schreef Skv het volgende:
Dit word zeker wel lachen
Hoop dat ik dan wel weer beter ben btw.. lijkt me wel
godverdomme pfeifer :{quote:Op donderdag 8 april 2004 17:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ben je ziek dan?
Je hebt me doorquote:Op donderdag 8 april 2004 16:50 schreef Hidden_Horror het volgende:
[..]
Lol haha dat meen je niet!
Dat heet diefstal en ga ik de kit bellenquote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Haha, ik werk bij de bewaking van de MM, en ik pak lekker al jullie fototoestellen af, volgende week donderdag
Whehe geintje of niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:13 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Haha, ik werk bij de bewaking van de MM, en ik pak lekker al jullie fototoestellen af, volgende week donderdag
Natuurlijk is dat een geintje, je bent toch geen bewaker bij de MMquote:Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef kibber het volgende:
[..]
Whehe geintje of niet?
Was jij die kerel met dat rode haar wat mij naaide?
Zoals in dit topic gezegt.. WE staan op openbaar terrein dus pak jij als MM bewaker maar mijn camera af...![]()
Moeten we inderdaad ff iets op verzinnen... allemaal je camera in je hand/om je nek?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:15 schreef Skv het volgende:
Hoe herkennen we mekaar? Zitten altijd al miljoenen mensen op die lelijke Kringel
rond dat ding zit nooit iemand volgens mij hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Moeten we inderdaad ff iets op verzinnen... allemaal je camera in je hand/om je nek?
Hoe eerlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 19:18 schreef McKillem het volgende:
Ik ben helemaal in het zwart gekleed, ik zal tegen die tijd voor het gemak mijn slipknot t-shirt aan doen. Heb zwarte bergschoenen, en draag een zwarte leren jas, ik heb een schedelring, een pentagram ring, En een tribal duimring. Verder heb ik stekels en ben ik lelijk.
Zow als je me nu niet meer herkent
Ja ik ook, maar ik ben gewoon het laatste uur ziekquote:Op donderdag 8 april 2004 19:24 schreef Mons het volgende:
lol, ik heb tot 4 uur lesjammer anders zou ik graag meedoen
Hoe heet hij ?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:02 schreef Skv het volgende:
Maten op de klokkenplas? Daar zit al dat alto-tuig, gaat mn broertje ook wel is heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |