Welck eene tael!! Dat heb ick niet gehad in mijn vroeghe jaeren.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruHehehehe
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..
wel op tijd gaan he barb..
travlang ook nietquote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
babylon kent jouw taal niet barb..
ja maar dat zegt niks..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik ben ook student!
Je ging toch eerst nog thuis eten?
dag gear!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Goh laat ik maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Doegdoeg mensen!![]()
Daaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Goh laat ik maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Doegdoeg mensen!![]()
Woeiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaag![]()
![]()
Participeer in den slowchat, daer verveelt U zich geen moment!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:26 schreef -Trinity- het volgende:
Bah, ik verveel me
Pascht dus zeer goed bij ouden van daagen, zoo-alsch ickquote:Op donderdag 8 april 2004 15:28 schreef -Trinity- het volgende:
Juist, wat een ouwe tael
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
babylon kent jouw taal niet barb..
dat hele verhaaltje gaat over liefde?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:30 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Was ook maar een stom zinnetje, moet er echt weer even inkomen, een weekie even tussen Japnners rondhangen en er zal wel weer wat fatsoenlyks uitkomen....
Maar idd... [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:30 schreef ReCreative het volgende:
Pascht dus zeer goed bij ouden van daagen, zoo-alsch ick.
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:31 schreef qu63 het volgende:
heb nu wel kapotte muisch en toetschenbord
wasch scherieusch ja, maar ben weer een plekje doorgeschoven!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]welck eene humor
.
of U is serieusch??
Jazeeker. Ik ben bijzonder vief en leevendig van geescht!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Je bent toch wel jong van geest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |