That goes beyond your comprehension..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!
woehoehoehoehoeie!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:13 schreef Barbamama het volgende:
[..]
* qu63 knuffelt Q heel heel hard!!!
gewoon omdat ik daar even zin in had
how do you know?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
That goes beyond your comprehension..
Ik woon hier man tuurlijk weet ik dat!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
how do you know?
ik bedoelde meer dat hoe jij kon weten dat ik dat niet zou schnappenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik woon hier man tuurlijk weet ik dat!!![]()
![]()
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetschquote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef ReCreative het volgende:
Psych had vier uur zn gesprek he? Niet vergeten.
Hoe laet beginnt jouw toetsch?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetsch
Nah ik wou gewoon een leuk citaat in de groep gooienquote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat hoe jij kon weten dat ik dat niet zou schnappen
He? Sorry was ff aan het douchen...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelived
Hoe laat jij toetsch?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetsch
viertel vor 4quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hoe laet beginnt jouw toetsch?
zo'n schlachting zal t niet worden hoor!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Wij hopen u levend wederkeren van uwer toetsch
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef livEliveD het volgende:
He? Sorry was ff aan het douchen...
Gelukkigquote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo'n schlachting zal t niet worden hoor!
leuk trouwensch dat iedereen begnit met die naamvallen.. las in de metro vandaag dat over 2 eeuwen de naamvallen weg zijn!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Wij hopen u levend wederkeren van uwer toetsch
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]! Wel opletten hè!
Wel laat gedoucht zeg! Ik moet ook nog
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruquote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef qu63 het volgende:
viertel vor 4
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..
aiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruHehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |