Dus jij tuft even op en neer naar het noorden des lands? Geweldig!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..
ik kom je meteen ophalen dan!
Oh my god!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..
ik kom je meteen ophalen dan!
Maakt niet uit, ik heb gezien welke kleding je hebt gekozen om aan te trekken in dit leven......... Was kennelyk belangryke informatie, want ik zie niet zo een twee drie relevante info voorby schieten in dromen.......... Sorry dat ik het vaag houdquote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
Tuurlijk. Net als dat je je fysieke verschijning kunt aanpassen, alleen gaat dat wat langzamer.
de trein kan ook nog he..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dus jij tuft even op en neer naar het noorden des lands? Geweldig!
Nee. Momenteel nietquote:Op donderdag 8 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou jij ervoor kiezen?
Het is hier heel gevaarlijk in het noorden he..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
de trein kan ook nog he..
We willen mèèèèèèèèr weten!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb gezien welke kleding je hebt gekozen om aan te trekken in dit leven......... Was kennelyk belangryke informatie, want ik zie niet zo een twee drie relevante info voorby schieten in dromen.......... Sorry dat ik het vaag houd
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !quote:Op donderdag 8 april 2004 15:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is hier heel gevaarlijk in het noorden he..![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 8 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee. Momenteel niet.
maar wat een prachtige wedervraag!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef ReCreative het volgende:
We willen mèèèèèèèèr weten!!!
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !
alle q's?? ik ken dr maar 1! dan zit ik nog alleen..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !
Myn Q!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?
*B weer opvroluqt*quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn Q!Nee dat wil ik zeker niet... de gedachte alleen al
![]()
Nou heb je me verdrietig gemaakt!
Ik ken er ook maar één hoor!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef qu63 het volgende:
alle q's?? ik ken dr maar 1! dan zit ik nog alleen..
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn Q!Nee dat wil ik zeker niet... de gedachte alleen al
![]()
Nou heb je me verdrietig gemaakt!
Weinig gemerkt???? Allemensen... het is daar erg hoor....quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelivedquote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar één hoor!Maar je sprak net in wy-vorm, ik wil niet je mps beledigen!
wasch daar ook maar heel eventjeschquote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weinig gemerkt???? Allemensen... het is daar erg hoor....
Okay....... Thanks..........quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef Geartsjuh het volgende:
*B weer opvroluqt*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bescherm hem wel
* Barbamama knuffelt Q heel heel hard!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelived
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |