Kijk uit, he... Je kent mij alleen door woorden die ik zelf heb uitgekozen... Ik kan mezelf vormgeven zoals ik wilquote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Jaja, laat mij jou kennen![]()
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
straks ben ik stiekem een vent van 50
Ach, erm, wat zullen we zeggen... wellicht een weinig...nee, toch niet.. AARGH, nerveuzzzzzquote:Op donderdag 8 april 2004 14:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nerveus?
weer een ziekenhuisbezoek??quote:Op donderdag 8 april 2004 14:52 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Ach, erm, wat zullen we zeggen... wellicht een weinig...nee, toch niet.. AARGH, nerveuzzzzz
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:51 schreef qu63 het volgende:
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?
Je kan je astrale projectie ook al vormgeven? Goh..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kijk uit, he... Je kent mij alleen door woorden die ik zelf heb uitgekozen... Ik kan mezelf vormgeven zoals ik wil.
quote:hoewel jij af en toe eng dichtbij zit
Oh dat lijkt me nou wel humorquote:straks ben ik stiekem een vent van 50
Nee, erger.. Sollicitatie gesprek!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
weer een ziekenhuisbezoek??
Hy heeft een sollicitatiegesprek!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef qu63 het volgende:
weer een ziekenhuisbezoek??
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Nee, erger.. Sollicitatie gesprek!
~We komen heel dichtbij hoor..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?
en RC is de enige die daar moeite mee schijnt te hebben, toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
~We komen heel dichtbij hoor..~
Nou eigenlijk...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
en RC is de enige die daar moeite mee schijnt te hebben, toch?
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh.. ik ga er nu vandoor, moet nog kleine boodschapje halen en dan naar gesprek toe..
Ow en BM? Psychress heeft nog een theorie over de kledingkast stunt van de kleine, maar die hou je nog van me tegoed![]()
![]()
Dat kan iddquote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Je kan je astrale projectie ook al vormgeven? Goh..![]()
Ja dat kan, maar kan jij het ook?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kan idd
Tuurlijk. Net als dat je je fysieke verschijning kunt aanpassen, alleen gaat dat wat langzamer.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum!?
Zou ik het willen denk je?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar kan jij het ook?
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Zou jij ervoor kiezen?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zou ik het willen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |