Jaquote:Op donderdag 8 april 2004 14:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo ik moet je wel hebben vandaag he? Zal ik maar weer liev gaan doen?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Rare vorm van IRC kan ookZullen we aan iteejer vragen om de slowchat te voorzien van een Java Based IRC client??
ik kan wel aan zo'n client komen, maar hier op school werkt dat niet.. die poorten wil ie geen verbinding mee maken...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Rare vorm van IRC kan ookZullen we aan iteejer vragen om de slowchat te voorzien van een Java Based IRC client??
woei!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]Goed idee
. We hebben de snelst lopende slowchat van heel Fok!
Zet hem op Psyche! Je kan het!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh, ik check zo wel weer even... Ga eerst me even omkleden, opknappen en mijn weelderige bos haar even wassen, moet over half uurtje weg.... AAAARGH!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh, ik check zo wel weer even... Ga eerst me even omkleden, opknappen en mijn weelderige bos haar even wassen, moet over half uurtje weg.... AAAARGH!!
weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]Go Psyche!
Go Psyche!
Go Psyche!
Nerveus?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Ah kom op, tuurlyk wel, een paar cheerleadermeissies erby, kom op, je kan het wel!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:39 schreef qu63 het volgende:
weinig aan toe te voegen
Star trek?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
hologram (jy weet vast wel wat ik bedoel, wat ik hier blaat snap ik zelf niet eens, maar goed)
Woei! Klinkt goed B! Zo merk je maar weer he, zodra je begint te twijfelen of angstig wordt is het gelijk voorbij..quote:Nou, ik heb de eerste keer gevlogen toen er ineens een vlieger soort van voorby kwam gezoefd en ik het touwtje wist te grypen op het laatste nippertje door te springen.... Even later kwam ik weer neer (omdat ik dacht dat ik te zwaar was voor die vlieger, dat dit dus eigenlyk helemaal niet kon). Vannacht was de tweede keer... Ik zat in een of ander vaag schuitje, ineens ving het dak wind en ik gaf hem (net als by zeilen) meer "dak" en zo kreeg ik steeds meer snelheid tot ik op een gegeven moment vloog.... Door dat dak zag ik niet waar ik heen vloog, maar des te supermanachtigere houding ik aannnam, des te sneller het gingToen ik dat besefte was ik bang dat ik tegen een vliegtuig zou knallen en toen eindigde de droom daar dus...
Alles gebeurt by my overigens in dromen... Als daar ooit nog verandering in komt, plaats ik het op Frontpage
quote:Was al een tydje terug weerWas het kennelyk vergeten te zeggen.... Ik zit wel steeds te Fok!ken in myn dromen... Da's nie goe ...
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 20:41 schreef Barbamama het volgende:
Slowchat III...? Sticky???
Minder dan drie dagen voor een heel topic volquote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Psyche2003 het volgende:
Slowchat 4 (http://forum.fok.nl/topic/523913) dicht makenin overleg met RC hebben we besloten de andere te behouden
die-->quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah kom op, tuurlyk wel, een paar cheerleadermeissies erby, kom op, je kan het wel!Jy hebt trouwens van die grappige, met afzakkende rokjes
![]()
Ben je boos op mij?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou moe..
woei!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Minder dan drie dagen voor een heel topic vol.
Dat was zeker de bedoeling?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben je boos op mij?![]()
Euhm... *Televisieloos bestaan leidt* De boekies hè..., de boekies...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Star trek?
Oef! Gelukkigquote:Leuke preek trouwens!
Ja dat begin ik nu ook door te krygenquote:Woei! Klinkt goed B! Zo merk je maar weer he, zodra je begint te twijfelen of angstig wordt is het gelijk voorbij..
Lach me maar uit... Niemand die dit trouwens herkent? Anders voel ik me zo triestig..quote:![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat was zeker de bedoeling?
Ik heb wel één keer zitten IRC-en in een droom. Was heel warrigquote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Barbamama het volgende:
Lach me maar uit... Niemand die dit trouwens herkent? Anders voel ik me zo triestig..
Jaja, laat mij jou kennenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Check! Heb ik ook al gedaan...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb wel één keer zitten IRC-en in een droom. Was heel warrig.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!Die!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |