quote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef qu63 het volgende:
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetsch
Hallow! Die is bijna net zo mooi als mijn Peugeotquote:Op donderdag 8 april 2004 14:19 schreef Barbamama het volgende:
[afbeelding]
het isch weer een schoort van wischkundequote:Op donderdag 8 april 2004 14:18 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Hoop niet dat het Nederlandsch is, want dan heb je het verkeerde spellingsboekje voor je
foto?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hallow! Die is bijna net zo mooi als mijn Peugeot![]()
ik moescht toch wat gaan doen van jou?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey! Sinds wanneer doe jy aan leren? Is dat een nieuwe trend ofzo, dat je het nu ineens wel wilt doen![]()
Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet...![]()
![]()
quote:Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet
ik kreeg die van mij bij 2 pakjes croma. misschien moet je dat proberen..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
WAT EEN SNOEPJE!!!![]()
![]()
Krijg ik er ook een rijbewijs bij?
LOL.. Maarre heb je die nog geeneens???quote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef Geartsjuh het volgende:
WAT EEN SNOEPJE!!!![]()
![]()
Krijg ik er ook een rijbewijs bij?
idd, wij zijn er toch? en RC, en psyche ook!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Goed plan...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kreeg die van mij bij 2 pakjes croma. misschien moet je dat proberen..
Echt? Je luistert naar my???quote:Op donderdag 8 april 2004 14:22 schreef qu63 het volgende:
ik moescht toch wat gaan doen van jou?
heb net al een halve toetsch gemaakt en daar had ik 100% voor
nu ben ik bezig met de tweede..
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL.. Maarre heb je die nog geeneens???Sjongejongejonge! Nou.... nee dus....
Hoe heb je gevlogen? In een droom of astraal? En hulp is er altijd wanneer je dat nodig hebt Bquote:Ik heb trouwens vannacht voor de tweede keer gevlogen...Ik moet wel zeggen dat iets of iemand me steeds helpt... Wy hebben trouwens ook een keer met dolfynen gezwommen, jy en ik samen, G-art
Ach.. die rare dromen van my...
schomsch he, schomsch, niet altijd!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:26 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Echt? Je luistert naar my???Okay dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is wy? Of gaat u door het Middeleeuwsche taaltje te spreken uzelf een kooning waanen die alteyd in meervoud wenscht te spreekenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef qu63 het volgende:
idd, wij zijn er toch? en RC, en psyche ook!
Je hebt wel een digitale camera...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef ReCreative het volgende:
Heb ik niet.
Ja heej, ik maak wel ff een fotootje binnenkort. Jij en foto'squote:Op donderdag 8 april 2004 14:28 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
met wij bedoelde ik livelived en mijzelf. dar kwamen rc en psyche nog bijquote:Op donderdag 8 april 2004 14:27 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wie is wy? Of gaat u door het Middeleeuwsche taaltje te spreken uzelf een kooning waanen die alteyd in meervoud wenscht te spreeken![]()
Hey! Zoals qu al zei, er zijn er hier wel hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet...![]()
![]()
Nee niet ik en foto's.. jij en foto's=makkelijk doelwitquote:Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja heej, ik maak wel ff een fotootje binnenkort. Jij en foto's![]()
.
<behulpzame MAN modus>quote:Je hebt wel een digitale camera
Foei die smileys, G-art, niet zo negatief! Visualiseer geld, affirmeer geld, voel dat je het waard bent... Als je een rekening krygt die je aan de hoge kant vind, bedenk dan dat je die alleen maar krygt omdat men vertrouwen in jouw beschikking tot liquide middelen heeftquote:Op donderdag 8 april 2004 14:26 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
*geen geld heeft*
Nou, ik heb de eerste keer gevlogen toen er ineens een vlieger soort van voorby kwam gezoefd en ik het touwtje wist te grypen op het laatste nippertje door te springen.... Even later kwam ik weer neer (omdat ik dacht dat ik te zwaar was voor die vlieger, dat dit dus eigenlyk helemaal niet kon). Vannacht was de tweede keer... Ik zat in een of ander vaag schuitje, ineens ving het dak wind en ik gaf hem (net als by zeilen) meer "dak" en zo kreeg ik steeds meer snelheid tot ik op een gegeven moment vloog.... Door dat dak zag ik niet waar ik heen vloog, maar des te supermanachtigere houding ik aannnam, des te sneller het gingquote:Hoe heb je gevlogen? In een droom of astraal? En hulp is er altijd wanneer je dat nodig hebt B![]()
Was al een tydje terug weerquote:Wat een mooie droom btw! Oeh dolfijnen!Vannacht weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |