quote:Op donderdag 8 april 2004 14:03 schreef ReCreative het volgende:Middag
.
quote:![]()
Zoals ik al zei... Zo'n monster kun je iig niet in je eentje aanquote:mijn idee, voorlopig niet, maar je weet maar nooit![]()
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmblquote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik maar denken dat je dochtertje zo liev was B?
Wel grys maar ook een beetje blauwe luchtquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n rotweer?
Het komt hier echt met bakken uit de hemel..
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmbl [afbeelding]
We steunen je Bquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmbl [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
benne we weer
welk topic doen we? deze??
heb zo weer een toets.. whish me luck...
Het is hier stralend zonnig met hier en daar een stapelwolkje, serieusquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n rotweer?
Het komt hier echt met bakken uit de hemel..
en ik hierquote:Op donderdag 8 april 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Qu! Ik hier!![]()
hier ook, meer zon dan wolken iig, alleen een beetje wind..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het is hier stralend zonnig met hier en daar een stapelwolkje, serieus.
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeėn (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O Tquote:Op donderdag 8 april 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
We steunen je B![]()
LUCK!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
benne we weer
welk topic doen we? deze??
heb zo weer een toets.. whish me luck...
Myn idee, G-art! Gooi eens een spannend onderwerp opquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Gaan we het nou over het weer hebben?![]()
Hmmkay.. witte en grijze stapelwolkjes met af en toe wat zon.
Citroen xara picasso?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeėn (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T:7
Neem d'r mee naar de meetquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeėn (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T:7
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetschquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeėn (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T
Hoop niet dat het Nederlandsch is, want dan heb je het verkeerde spellingsboekje voor jequote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetsch
Lieve lieve G-art, wat moet jy nou met zo'n grote wagenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:16 schreef Geartsjuh het volgende:
Citroen xara picasso?![]()
WAT EEN SNOEPJE!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:19 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Lieve lieve G-art, wat moet jy nou met zo'n grote wagen![]()
Da's helemaal niet milieubewust enzo.. Maar goed, ik heb een toezegging gedaan, dus zal ik myn woord houden: voilą
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |