Ben je er al weer? Ben zooo benieuwd!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh.. ik ga er nu vandoor, moet nog kleine boodschapje halen en dan naar gesprek toe..
Juist... Ik denk dat ik de theorie zelf al uitgevogeld heb....quote:Ow en BM? Psychress heeft nog een theorie over de kledingkast stunt van de kleine, maar die hou je nog van me tegoed![]()
![]()
zien! foto's!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef Barbamama het volgende:
Juist... Ik denk dat ik de theorie zelf al uitgevogeld heb....Is dus duidelyk een hint van myn gidsen dat ik myn breazAhslutkleding maar 's de deur moet doen...
Dat ik dat ooit heb kunnen dragen zeg, en niet lachen!
ik ken dr al.. ze isch mij iets te wischpelturig..quote:Dochter had trouwens nog een geintje in petto voor me: ze had zichzelf vanmiddag maar ontkleed.... Aaargh... ! Hellup! :'( Iemand misschien interesse in een schattig klein lief meisje?
![]()
Okay!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:43 schreef qu63 het volgende:
barbsch.. ik ben op weg!! ben dr over een half uur.. ik bel je eerscht nog wel ff
zat me al de hele tijd af te vragen waar je nou wasch..quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay!!!![]()
![]()
* Happiiii !!!
Aaargh! Het houdt niet op!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef qu63 het volgende:
ik ken dr al.. ze isch mij iets te wischpelturig..
Daar hebben ze de telefoon voor uitgevonden!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef qu63 het volgende:
zat me al de hele tijd af te vragen waar je nou wasch..
dat lukt mij nog niet.. t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Aaargh! Het houdt niet op! :'( Ik hoop niet dat je zo nu ook praat
De reistyd wordt wel steeds korter zeg.. hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
dat lukt mij nog niet.. t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!
ik ga nu weg.. ben dr over 25 min.. heb ceedeesch bij me
hard rijden!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef Barbamama het volgende:
[..]
De reistyd wordt wel steeds korter zeg.. hoe doe je dat?
Misschien?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef qu63 het volgende:
hard rijden!!!!
tot zo![]()
en voor de rescht.. mss tot schtraksch![]()
![]()
![]()
He?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!
gaat t nu wel weer??quote:Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb echt me week niet, zelfs het badmintonnen ging k*t...
Gaet-ie weer met zijne ouden spellinghquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat t nu wel weer??
mogûh trouwensch
hmpfquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gaet-ie weer met zijne ouden spellingh.
Ook mogûh. Ik ga trouwens nèt weg, dus tot vanavond
.
jeetje!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ohayou!!!
Was gister moe.... Al om half een gaan slapen... Tót myn dochter me om half vier weer wakker schreeuwde, daarna kon ik niet meer slapen tot half zevenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:12 schreef qu63 het volgende:
jeetje!![]()
je bent al wakker!!
welke donald duck was t? welk nummer/jaar? kan ik ff kijken of er misschien iets leuks in stond..quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:16 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Was gister moe.... Al om half een gaan slapen... Tót myn dochter me om half vier weer wakker schreeuwde, daarna kon ik niet meer slapen tot half zevenMja.... En nu h.o.o.f.d.p.y.n. !!! Had vannacht maar Showbiz opgezet.... (en Donald Duck gelezen.... Dat ding had me vast iets te zeggen... stomme gidsen altyd....) Het nummer Showbiz is trouwens echt heel goed
De rest doet me minder, af en toe betere stukjes... Absolution vind ik beter
Was nr 9 2003... Wat me opviel was dat Dagobert nu wordt geïllustreerd als iemand die ryk wordt door zware industrie en gemenigheid... Donald Duck is politiekquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:21 schreef qu63 het volgende:
welke donald duck was t? welk nummer/jaar? kan ik ff kijken of er misschien iets leuks in stond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |