quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:
hmpf.. ik deed niet zielig..
maar ik ga weer
op naar het volgende lokaal om mn toetsch te maken
succex! En we denken aan jequote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmpf.. ik deed niet zielig..
maar ik ga weer
op naar het volgende lokaal om mn toetsch te maken
je moet eerscht de tent naar mij toe lokken, dan ga ik in de tent zitten en kan je mij daarna uit de tent lokken!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik snap um niehiet!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef ReCreative het volgende:geweldig
.
Omdat ik 'm eigenlyk in myn posts wil hebbenquote:waarom doe jij altijdals posticon?
*Nog steeds niet begrypt* Vertel op, waar staat de tent symbool voorquote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef qu63 het volgende:
je moet eerscht de tent naar mij toe lokken, dan ga ik in de tent zitten en kan je mij daarna uit de tent lokken!![]()
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef Barbamama het volgende:
PS, omdat ik een vrolyke ondertoon wil bevestigen.... Affirmatie voor mezelf én voor anderen... [afbeelding]
Pfoe, twee spannende dingen op hetzelfde moment, Psyche zyn sollicitatie en q zyn toetsch...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef ReCreative het volgende:
succex! En we denken aan je
Ai, ik ben transparantquote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef ReCreative het volgende:
Zoiets dacht ik al. Fantastisch, hou vol he?
Lekker vroeg vry? Tot later, RCquote:RC stapt in zn Pug en rijdt naar huis, tot later![]()
Min of meer. Had niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 8 april 2004 16:08 schreef Barbamama het volgende:
Lekker vroeg vry?
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef ReCreative het volgende:
En weer thuis.
Hmmm, nee dat merkte ikquote:Min of meer. Had niet zoveel zin meer.
Hmquote:Op donderdag 8 april 2004 16:55 schreef Barbamama het volgende:
Hmmm, nee dat merkte ikKon me al niet voorstellen dat je veel deed naast ditte....
![]()
O... o... o.. ooow... [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef ReCreative het volgende:
Hm. Maar ik heb wel hard gewerkt hoor
.
althans met name juist met een zwaartepunt in hoge mate en met nadruk op de ochtend
Nu eerst ff muziek produceren, niksen, eten en een fotografietrip voor morgen plannenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:09 schreef Barbamama het volgende:Dat geloof ik best! En nu? Aan de coke?
Muziekquote:Op donderdag 8 april 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
Nu eerst ff muziek produceren, niksen, eten en een fotografietrip voor morgen plannen.
coke... tssss...
D'r is een verschil tussen snappen en grappig vinden, hè...quote:Op donderdag 8 april 2004 17:17 schreef Barbamama het volgende:
Ik dacht dat je het wel even zou uitspreken en dan snappen... Aaargh, myn humor!
Waarheen?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
en een fotografietrip voor morgen plannen.
Haaaiquote:Op donderdag 8 april 2004 17:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Benk weer eventjes![]()
Wie is hier een beetje technisch? Iemand informatie over A2printers?
Ligt aan het weer. Oosterschelde of Oude Maas, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarheen?![]()
We krijgen ze wel te zien toch?
idem!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef ReCreative het volgende:
En weer thuis.
Dat denk jijquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ligt aan het weer. Oosterschelde of Oude Maas, of iets dergelijks.
ik geloof dat de objecten die ik op de foto ga nemen niet zo'n brede interesse opwekken bij jullie(hij hapt weer)
wat wil dr over weten?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Benk weer eventjes![]()
Wie is hier een beetje technisch? Iemand informatie over A2printers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |