abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18268467
Ja, ik wil hier toch graag even een eigen topic aan besteden, want ik denk dat het de discussie omtrent penislengte kan verruimen.

Ik lees hier regelmatig vragen over de lengte van de penis en ook vrouwen lijken te beamen dat "size does matter". Sommigen gaan zelfs zo ver, dat ze het wel voor gezien houden, als de penislengte voor hen te klein is. Nu is uit diverse onderzoekingen gebleken, dat vrouwen niet echt veel waarde hechten aan de lengte en de vrouw het in het openbaar eigenlijk voornamelijk zegt om niet af te gaan. Maar goed, dat kunnen we nooit zeker weten.

Maar voor deze discussie wil ik het volgende vragen: hoe kan het zijn, dat de schuld dan altijd bij het mannelijk lid gelegd wordt? Het kan net zo goed zijn dat de vagina te ruim is, waardoor gevoel ontbreekt. Of het kan net zo goed zijn, dat de vagina te nauw is, waardoor een vingertje al te veel is.

Mijn stelling: de schuld ligt niet per definitie bij het mannelijk lid, de vagina kan net zo goed oorzaak zijn problemen.
  donderdag 8 april 2004 @ 10:04:37 #2
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_18268483
inderdaad!
  donderdag 8 april 2004 @ 10:05:03 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18268490
Te nauw is niet fijn
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 8 april 2004 @ 10:05:48 #4
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_18268501
Jah, nouja... Ik kan toch zeggen dat er wel duidelijk verschil in "wijdte" is bij verschillende vrouwen... Bij de een krijg je hem er amper in, en bij de ander voel je gewoon minder... Gewoon laten niezen en het lukt toch wel hoor, daar niet van... Maar ik geloof niet dat ik het ooit als een echt probleem heb gezien... Sterker nog... Ik weet wel dat er verschil tussen mijn partners was, maar ik zou zou niet echt aan kunnen geven wie er nou smaller was en wie niet...
Dus mannen zeuren gewoon minder dan vrouwen
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_18268527
mee eens met de stelling
  donderdag 8 april 2004 @ 10:08:05 #6
28560 toska
Let's All Chant
pi_18268536
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:03 schreef FuifDuif het volgende:

Nu is uit diverse onderzoekingen gebleken, dat vrouwen niet echt veel waarde hechten aan de lengte en de vrouw het in het openbaar eigenlijk voornamelijk zegt om niet af te gaan.
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_18268574
Ben ik niet helemaal met je eens daarmee. Ten eerste het meest gevoelige punt is buiten vagina zelf (clitoris). Dus penetratie is niet per definitie nodig voor vrouw om klaar te komen. Penetreren geeft alleen extra toegevoegde waarde. Derhalve, het hangt van vrouw af wat ze lekkerder vind, lang of klein, dik of dun... En het is ook zo dat een dezelfde vrouw op 2 verschillende dagen 2 verschillende antworden zou kunnen geven (afhangelijk van haar 'mood' op dat moment).

Dus, niet te veel nadenken, maar gewoon doorneuken en genieten ervan ;-)

PS. G-Spot for those among who love it, is dan weer alleen via vagina bereikbaar
Maybe my opinion has changed, but not the fact that i am right!
pi_18268608
En ja vergeten - voor meeste mannen is het 100% niet belangerijk of vagina te ruim is of niet... En indien te ruim - er is altijd anaal
Maybe my opinion has changed, but not the fact that i am right!
  donderdag 8 april 2004 @ 10:14:10 #10
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_18268636
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:12 schreef SmilieBG het volgende:
En ja vergeten - voor meeste mannen is het 100% niet belangerijk of vagina te ruim is of niet... En indien te ruim - er is altijd anaal
Of een post elastiek
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 8 april 2004 @ 10:15:00 #11
49728 killer_mac
Ik denk dus ik leef
pi_18268650
We hebben het hier dus over Dikte van de penis en niet de lengte

tenminste als je het over te ruim en te nauw hebt
het leven is mooier dan je denkt, dus sta er bij stil en geniet
pi_18268708
Te ruim, Te nauw...
Gewoon neuken die hap
pi_18268836
Hoe nauwer hoe auwer zeg ik altijd maar en als het niet rekt dan scheurt het wel.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_18268916
Het is nooit echt een probleem bij mij.. ik kan hem op commando langer, korter, dikker of dunner laten worden.....
Deal with it; rock 'n roll
  donderdag 8 april 2004 @ 10:34:18 #15
83062 P0RN
Nep idool.
pi_18268958
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:31 schreef Suphafly het volgende:
Het is nooit echt een probleem bij mij.. ik kan hem op commando langer, korter, dikker of dunner laten worden.....
whaha
pi_18268963
Fuifduif, dat je zelf een probleem hebt met een te kleine lul wil niet zeggen dat je daar alle vrouwen de schuld van moet geven.
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered"
  donderdag 8 april 2004 @ 10:51:24 #17
53632 Amstel
Gele Accu's
pi_18269299
ik mag er voorlopig toch niet in....
BAN BAN BAN :(
pi_18269351
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:34 schreef joris120 het volgende:
Fuifduif, dat je zelf een probleem hebt met een te kleine lul wil niet zeggen dat je daar alle vrouwen de schuld van moet geven.
Ik heb het niet over schuld geven hoor. Ik wil alleen even laten zien dat het er maar net aan ligt vanuit welk perspectief je een potentieel bevredigingsprobleem bekijkt. Het lijkt erop alsof men het hoofdzakelijk afschuift op het formaat van de penis, maar ook onder de vrouwen zijn er ontzettend veel verschillen.

Ik kan me niet voorstellen, dat je dit gegeven tegen wilt spreken.
pi_18269496
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:10 schreef Disorder het volgende:
Fuifduif, je frustraties zijn duidelijk. Push het niet te ver.
pi_18269522
Nog even samengevat:

Wat ik hier gewoon mee wil zeggen, is dat verschil in penisformaat net zo normaal zijn als verschil in vaginaformaat. En als er dus steeds gehamerd wordt op het idee, dat een kleine penis niet prettig is (wat vrouwen hier wel eens beweren), dan kunnen we net zo goed hameren op de mogelijkheid, dat de vagina te ruim is. Er zijn namelijk ook vrouwen die bij het inbrengen van een vingertje direct al zitten te kreunen.
pi_18269549
quote:
Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja ParanoidEv, die quote had ik al gelezen, maar ik wilde er niet op ingaan. Waarom niet? Omdat het nergens op slaat. Het is typisch een quote om de 'battle' voort proberen te zetten in dit topic, terwijl de aard van dit topic vrij normaal is vind ik. Of wil je de stelling tegenspreken?
pi_18269572
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:02 schreef FuifDuif het volgende:
Of wil je de stelling tegenspreken?
Ja. Gezien waar jij allemaal op reageert, de topics die jij opent, de reacties die jij geeft, en dan ook nog eens DIT topic, ben je aardig gefrustreerd.
  donderdag 8 april 2004 @ 11:03:12 #23
83062 P0RN
Nep idool.
pi_18269576
quote:
Op donderdag 8 april 2004 11:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nog even samengevat:

Wat ik hier gewoon mee wil zeggen, is dat verschil in penisformaat net zo normaal zijn als verschil in vaginaformaat. En als er dus steeds gehamerd wordt op het idee, dat een kleine penis niet prettig is (wat vrouwen hier wel eens beweren), dan kunnen we net zo goed hameren op de mogelijkheid, dat de vagina te ruim is. Er zijn namelijk ook vrouwen die bij het inbrengen van een vingertje direct al zitten te kreunen.
ben zo eentje
maar kan ook wel groter aan hoor, een vagina kan namelijk uitrekken
  donderdag 8 april 2004 @ 11:21:14 #24
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_18270034
Ik snap ten eerste niet waarom er gelijk gebattled moet worden onderling? In mijn ogen is dit een heel normaal topic, en waarom kunnen sommigen niet gewoon reageren, maar moeten gelijk weer ff dat virtuele vingertje laten zien om te laten blijken dat ze hier niet van gediend zijn? Reageer dan niet, gooi degene in een blaclist enz enz.

Maargoed, even op het topic terug te komen: Er zijn al wat uitspraken gedaan hier waar ik het deels mee eens of oneens ben.
Het is inderdaad zo (P0RN) dat de vagina kan uitrekken.. Maar ik geloof ook zeker dat als de penis niet zo dik/lang is, dat de vagina zich daaraan aanpast. Het zou natuurlijk onzin zijn dat als je een gemiddelde penislengte hebt, maar niet zo dik, dat de vrouw dan gelijk niets meer voelt?

En Deetch: als het scheurt, ik denk dat de vrouw dan behoorlijk last ervan heeft, en zeker dan niet verder wil seksen...
pi_18270600
Een vrouw heeft het grote voordeel dat zij iets aan haar strakheid kan doen met de training van de spier daar....

Maar het kan idd ook zo zijn dat een vrouw gewoon vrij ruim is van zichzelf, ik heb ook weleens vrouwen in bed gehad waar het allemaal vrij los aanvoelde.

Het kan dus....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')