Wilde ik ook net zeggenquote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef Byte_Me het volgende:
leuke vader heb je. adopteert ie nog?
Een LS 200 zeg je. LS = vlaggen schip, 200 = entry level motor. Die combo bestaat niet hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 09:36 schreef N3vS het volgende:
als je zelf nog +/- 5000 euro erbij legt kan je Lexus LS200 rijden
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef Visie het volgende:
wat d8 je van een smart?
als je der zelf 6690 bijlegt kan je een Toyota Corolla T-sport rijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 09:36 schreef N3vS het volgende:
als je zelf nog +/- 5000 euro erbij legt kan je Lexus LS200 rijden
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:36 schreef Roadster het volgende:
Ik dacht meteen aan een Honda Integra Type-R uit 1999 of 2000, kosten tegen de 20k euro, maarja, diesel...
En als je er zelf nog 28.800 euro bijlegt kun je net zo'n auto als ik heb kopen!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je der zelf 6690 bijlegt kan je een Toyota Corolla T-sport rijden
Volgens mij kun je voor veel minder geld in een opgevoerde brommobiel rijden.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef Visie het volgende:
wat d8 je van een smart?
wat voor auto heb jij dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:40 schreef Infantus het volgende:
[..]
En als je er zelf nog 28.800 euro bijlegt kun je net zo'n auto als ik heb kopen!![]()
![]()
ja, ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor auto heb jij dan?
Een BMW 320d of een Opel Astra..... eh...... bijna hetzelfde toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:42 schreef jan1 het volgende:
bedankt alvast voor jullie reactie's
het zal wel een 2dehands auto worden van de 2 a 3 jaar oud..
dan ga ik maar op autotrader kijken of ik er wat vind
ik ga zoeken naar
peugeot 307
ford focus
bmw 320d
alfa 147
opel astra
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:45 schreef renkie het volgende:
VW Passat TDI kun je wel voor dat bedrag vinden, heb je ook nog het nieuwste model , 6 bak en 130pk
Inderdaad, goed punt! Uber-wegligging, lederen bekleding, navigatiesysteem, xenon, enzovoort voor een ongelovelijk laag bedrag!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:46 schreef westrtp het volgende:
Trouwens van de focus heeft nieuwe aanbieding, heb je een aardig leuke bak voor 19000 euro ofzo..moet je maar even kijken.
Een Saab 93.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor auto heb jij dan?
Genoeg diesels die met een GTT fokkenquote:Op donderdag 8 april 2004 09:48 schreef wick het volgende:
Subaru Impreza GTT. Fok diesels.
Kijk daar kan de TS wat mee. NOT!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:48 schreef wick het volgende:
Subaru Impreza GTT. Fok diesels.
Iets mis mee ?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hoe durf je..![]()
Bij wat voor bedrijf werk je eigenlijk... wel erg leuk zo'n project bij TMMEquote:Op donderdag 8 april 2004 09:50 schreef Infantus het volgende:
[..]
Iets mis mee ?Of bedoel je omdat ik bij TMME werk ? Want TMME is gewoon een klant en daar doe ik nu toevallig een project...
Heb ik al eens ergens anders uitgelegd, maar in het kort: ik ben technical consultant bij Tridion (CMS) implementaties. Daarbij ben ik blijkbaar instaat dingen goed uit te leggen en doe ik dus ook een stuk training e.d.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Bij wat voor bedrijf werk je eigenlijk... wel erg leuk zo'n project bij TMME![]()
gaafquote:Op donderdag 8 april 2004 09:52 schreef Infantus het volgende:
[..]
Heb ik al eens ergens anders uitgelegd, maar in het kort: ik ben technical consultant bij Tridion (CMS) implementaties. Daarbij ben ik blijkbaar instaat dingen goed uit te leggen en doe ik dus ook een stuk training e.d.
Alfa zou ik niet doen... Momenteel mogen wij die niet eens meer leasen, wegens de storingsgevoeligheid... Maar het licht eraan wat je belangrijk vindt... Moet de auto een bepaalde uitstraling hebben, moet hij hard kunnen rijden, moet hij veilig zijn, moet hij luxe zijn, moet het alles bij elkaar zijn?!?quote:Op donderdag 8 april 2004 09:42 schreef jan1 het volgende:
bedankt alvast voor jullie reactie's
het zal wel een 2dehands auto worden van de 2 a 3 jaar oud..
dan ga ik maar op autotrader kijken of ik er wat vind
ik ga zoeken naar
peugeot 307
ford focus
bmw 320d
alfa 147
opel astra
Een Volvo 850 T-5 op diesel.... zal niet ver komen...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:04 schreef KonnieKipke het volgende:
[afbeelding]
Volvo850 T-5.. Voor 9000 euro al te vinden.
Waarom zulke slagschepen?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:04 schreef Darknezz het volgende:
Een Audi A8 2.5 TDI mischien..
of een Mercedes S300 TD, mischien een BMW 730D, Volvo V70 2.5D...
Dat weet ik ook wel, maar ik vind dit echt zo'n topic van :kijk mij eens ik heb een rijke papa en daar krijg ik een dikke auto van, ik zal iedereen is laten zien wat ik krijg van papa...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:11 schreef Roadster het volgende:
[..]
Waarom zulke slagschepen?
Een Audi A4 kan je ook een hele nette voor kopen voor 20k euro.
A4 1.9tdi 130pk een idee?
Heb je helemaal gelijk in, maar uit vreugde post ik zelf ook wel eens wat geksquote:Op donderdag 8 april 2004 10:15 schreef Darknezz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik vind dit echt zo'n topic van :kijk mij eens ik heb een rijke papa en daar krijg ik een dikke auto van, ik zal iedereen is laten zien wat ik krijg van papa...
Ga werken en koop daar een auto van, dan is ie (vind ik) al een stuk mooier dan dat je um krijgt...
Tis wel cool van zijn vader, maar waarom moet dat persee in zijn openings post..
Zeg dan gewoon, ik ga een auto kopen rond de 20000 euro, wie weet een mooie diesel (ofzoiets)
Voor de resterende 11.000 euro betaalt hij het verschil tussen bezine en diesel maarquote:Op donderdag 8 april 2004 10:10 schreef Roadster het volgende:
[..]
Een Volvo 850 T-5 op diesel.... zal niet ver komen...
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:17 schreef jan1 het volgende:
darknezz zo bedoel ik het helemaal niet maar speciaal voor jou haal ik het weg uit mij openingspost...
ik wil niet dat mensen zo over mij denken...want zo ben ik helemaal niet..
2001 afaikquote:Op donderdag 8 april 2004 09:46 schreef jan1 het volgende:
waarneer is dat nieuwe model gekomen dan?
[..]
Nope, mag ook als particulier zijndequote:Op donderdag 8 april 2004 10:24 schreef jan1 het volgende:
ja ik snap wel wat je bedoeld !!!
je heb helemaal gelijk ook !
Grijs kenteken is toch alleen voor een bedrijf of niet...?
Welke auto vind je zelf echt mooi... zoals ik een Honda Integra Type-R (benzine, maar slechts een voorbeeld) echt mooi vind.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:24 schreef jan1 het volgende:
ja ik snap wel wat je bedoeld !!!
je heb helemaal gelijk ook !
Grijs kenteken is toch alleen voor een bedrijf of niet...?
wat ik echt mooi vind is een ferrariquote:Op donderdag 8 april 2004 10:25 schreef Roadster het volgende:
[..]
Welke auto vind je zelf echt mooi... zoals ik een Honda Integra Type-R (benzine, maar slechts een voorbeeld) echt mooi vind.
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:26 schreef Darknezz het volgende:
Nope, grijs kenteken heb je als je een kubus van 1x1x1m achterin kan zetten (als ik me niet vergis)
Mijn broer heeft een pajero 2.5 TDI en die betaalt 62euro wegenbelasting in de 3 maanden..
1 nadeel is dat je GEEN achterbank hebt...
BMW's rijden ook erg fijn..quote:Op donderdag 8 april 2004 10:30 schreef jan1 het volgende:
[..]
wat ik echt mooi vind is een ferrari![]()
nee maar van mij prijsklasse heeft de bmw toch mij voorkeur..
BMW de voorkeurquote:Op donderdag 8 april 2004 10:30 schreef jan1 het volgende:
[..]
Hehe... die moet je dus juist NIET kopen... termen als "Kanon" en dan die velgen enz.. niet echt betrouwbaar...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:35 schreef jan1 het volgende:
een compact nee dank je wel ....
een coupe is nog te duur want de coupe diesel is pas in 2003 volgens mij gekomen
dus het wordt een sedan dan
en deze vind ik wel wat hebben
http://zoek.autotrader.nl(...)9
Maar als je zelf de brandstof moet betalen is een LPG auto toch goedkoper...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:30 schreef jan1 het volgende:
[..]
ja mr-2 leuke auto maar helaas niet in diesel...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:39 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Maar als je zelf de brandstof moet betalen is een LPG auto toch goedkoper...Het is overigens een mythe dat een diesel automatisch zuiniger rijdt... Een Seat Toledo 1.9TDI die gemakkelijk 1 op 18 zou moeten rijden, heb ik bij normaal rijgedrag naar 1 op 12 gebracht en toen ik een keer echt flink kon doorrijden zelfs naar 1 op 10... Gelukkig betaald mijn werkgever alle kosten...
Maar als je een Ferarri leuk vindt, is dan een MR-2 nix voor je?!?
je dus hij zal wel lekker doorgetrapt zijn .....quote:Op donderdag 8 april 2004 10:38 schreef Roadster het volgende:
[..]
Hehe... die moet je dus juist NIET kopen... termen als "Kanon" en dan die velgen enz.. niet echt betrouwbaar...
waarom dnekt iedereen gelijk dat ie dat van pappie krijgt??quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef Byte_Me het volgende:
leuke vader heb je. adopteert ie nog?
Rierink is niet het beste adres in NL, en dan druk ik me nog voorzichtig uit.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:35 schreef jan1 het volgende:
en deze vind ik wel wat hebben
http://zoek.autotrader.nl(...)9
ook een leuke wagen!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:35 schreef CiQNiZ het volgende:
Opel Vectra:
http://zoek.autotrader.nl(...)81178ffd&did=1000705
Het past net in je budget... En IMO is het een mooie auto om te hebben, plus het feit dat het een diesel is...
Waarom zou je zo'n nieuwe vectra willen? Dit is de simpelste versie (essentia) en een 2.0dti (dth) blok, d.w.z. 100pk op 1390kg. Ik rij hier zelf mee, het is omdat het moet van de zaak maar als ik kon kiezen had ik zeker iets anders genomen!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:20 schreef westrtp het volgende:
[..]
ook een leuke wagen!
Ik ga mee met Roadster-dude, als je een Vectra neemt, neem dan een zwarte GTS diesel, GTS is een sportieve hatch-versie van de sedan, en ziet er 1000000000000000000000000000000x beter uit dan een dooie standaard vectra. Verschil tussen een M3, en een 316i.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:04 schreef Roadster het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n nieuwe vectra willen? Dit is de simpelste versie (essentia) en een 2.0dti (dth) blok, d.w.z. 100pk op 1390kg. Ik rij hier zelf mee, het is omdat het moet van de zaak maar als ik kon kiezen had ik zeker iets anders genomen!
Deze bedoel jij:quote:Op donderdag 15 april 2004 15:57 schreef Roadster het volgende:
Eh... ik heb de sedan en dan zou ik graag de 17inch velgen hebben die op het onderste plaatje staan, ik heb zelf namelijk 15inch lichtmetalen wieldoppen......
Maar ontopic.... een leon topsport 110KW / 150PK tdi lijkt me wel wat ja!
Effe chippie erin (auto heeft maar 9,5k gelopen, dus moet wel mogelijk zijn), naar de 150 pk, en gaan met die diesel-banaan!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:45 schreef yup het volgende:
20k, diesel? Dan is de Seat Leon de ultieme winnaar voor mij.
[afbeelding]
2003 Seat Leon TDi 110 pk Topsport (die spoilers zijn standaard Topsport ja). Auto heeft 9500 km gelopen, dus vrijwel nieuw.
Airco, cruise control, electrische ramen, boordcomputer, regencomputersensor(krijg je ervan als je slaperig bent
) enz. enz.
18.950 euro.
Hmmm, maar kan je die Topsport spoilers ook vanaf fabriek bestellen? Want dit ding heeft Topsport spoilers als ik het goed heb???quote:Op donderdag 15 april 2004 16:17 schreef Roadster het volgende:
Volgens mij is een Topsport er alleen als 150pk (dus honderdentien KW).
De 110pk tdi zijn natuurlijk oude blokken, volgens mij alleen als sport verkrijgbaar. De 150pk tdi (110kw dus) zit in de topsport en is er een tijd terug ook nog als Cupra4 geweest.quote:Op donderdag 15 april 2004 16:24 schreef yup het volgende:
[..]
Hmmm, maar kan je die Topsport spoilers ook vanaf fabriek bestellen? Want dit ding heeft Topsport spoilers als ik het goed heb???
Hou maar op, die 110 pk is een direct injection ding (nog steeds fantastisch) en geen pompverstuiver... Die dingen zijn wel goed, maar de pompverstuivers are the best!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef Roadster het volgende:
[..]
De 110pk tdi zijn natuurlijk oude blokken, volgens mij alleen als sport verkrijgbaar. De 150pk tdi (110kw dus) zit in de topsport en is er een tijd terug ook nog als Cupra4 geweest.
Maargoed, vind de TS dit wat?
Beetje vaag verhaal.. diesel, nu weer benzine of diesel, komen auto's aan bod van klein tot groot... cabrio ineens... nu is er weer een astra die ongeveer 9000 euro waard is......quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:12 schreef jan1 het volgende:
Ik vind de seat leon persoonlijk niet zo mooi.
Ik heb geen interesse in de seat cordoba suc6 met de verkoop!
Ik heb zitten nadenken en ik ga op zoek naar een leuke cabrio (benzine of diesel maakt niet uit.)
Ik rij zelf nu in een opel astra 1.7 dti uit 98 dus misschien kan ik die ook nog inruilen
Je kunt ook de astra 1.7dti houden, rijden prima.... in een woonwijkquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:02 schreef jan1 het volgende:
ja ik ben heel moeilijk,met auto's ik verander elke dag welke auto's ik leuk vind..
nu mag ik een andere kopen en dan weet ik niet welke ik wil.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |