abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20327988
He mede-backpackers!

Zijn er nog mensen in de buurt van Perth die een auto aan willen schaffen om mee door Australie te reizen? Mijn vriendin en ik verkopen onze Ford Falcon GL '90 namelijk binnen 4 weken, omdat onze tijd hier er helaas weer op zit. Voor meer info over de auto kan je kijken op de backpackers site (kijk bij prikbord en dan 'aangeboden' voor een berichtje van sander en ilse) of een mailtje sturen naar sander_ilse_oz@hotmail.com.

[ Bericht 8% gewijzigd door IM_Barney op 01-07-2004 06:41:09 ]
Experimenting technological differences
pi_20621543
Had even zin om wat van m'n foto'tjes te bewerken. Kwaliteit is niet top, maar ik vond 'm heel erg leuk en wil 'm jullie niet onthouden

pi_20626412
Bij mij is de kogel door de kerk!
Half december vertrek ik weer naar Oz.
Dit keer weinig gepland. Ik vraag een WHV aan en ik bestel een ticket en dan ga ik gewoon! Ik heb nog wat spaarcenten en als ik wat bij kan werken voor wat extra's doe ik dat.

Kan niet wachten om mijn vrienden in Adelaide weer te zien en dit keer is de Westkust aan de beurt om gezien te worden!

Kan niet wachten woei!!
pi_20658146
Heb even m'n site in een nieuw jasje gestoken. Alle verslagen, nieuws en gastenboek berichten waren verwijdert door mn host dus dat heb ik allemaal niet meer. Ga er nu een iets meer informatieve site van maken denk ik.

http://www.australia2004.tk

Owja, die verslagen ga ik nog wel terug proberen te vinden via alle mensen die ik tijdens m'n reis heb gemailt.
  woensdag 21 juli 2004 @ 12:15:13 #155
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_20762182
Ik zit op dit moment in Australie, in Airie Beach. Geweldig land, geweldige mesne. Ben vanaf Brisbane omhoog getrokken, op weg naar Cairns. Jammer genoeg moet ik over 3 weken naar huis, dan zit de vakantie erop. Vooral Frasier Island vond ik erg geweldig, met de dingo's, het strand en zelfs de walvis die ik daar gezien heb! Ik ga zeker terg komen hier! Ik geniet ervan!!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_20844364
Iemand toevallig ook aan het rondreizen van Sydney - Cairns - Alice Springs - Darwin tussen 25 augustus en 11 oktober??

Ik ga dus dat doen in een goede maand tijd en vervolgens nog een 19 daagse survival tocht darwin - perth.. Kan niet wachten

Weet iemand ook wat het beste strand is (niet te druk, gewoon een leuk strand) om even een paar dagen "pauze" te nemen? Ik zie surfers paradise, gold coast, Byron bay en Mission Beach... Dit zijn zo'n beetje de grootsten maar heb geen idee welke nou leuk is om een tijdje rond te hangen.
  zondag 25 juli 2004 @ 14:31:48 #157
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_20844802
Ik vond zelf Byron Bay erg leuk! Je kunt er nog in zee zwemmen, wat noordelijker vaak een stuk moeilijker is ivm kwallen en het zand piept er zo leuk onder je voeten!
Maar je moet er wel mooi weer hebben en dat is altijd afwachten.

Surfers paradise vond ik zelf net een willekeurige spaanse costa met alle hoogbouw. In Mission Beach ben ik niet verder gekomen dan het Treehouse, maar dat was dan ook wel ongeveer het leukste hostel dat ik heb gezien in Australie!
pi_20849084
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of jullie mij advies kunnen geven.
Ben van plan over een half jaartje richting australie te vertrekken. Weet alleen erg weinig van de aziatische landen waar ik op de terugweg een stopover kan maken.
Aangezien ik natuurlijk het meeste uit mijn stopover wil halen vroeg ik me af wat jullie zouden doen?

Ik kan kiezen uit:
Denpasar - Indonesie
Hong Kong
Bangkok - Tailand
Singapore - Maleisie

Iemand ??
  zondag 25 juli 2004 @ 20:05:07 #159
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_20851500
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:04 schreef evaoverseas het volgende:
Hallo allemaal,
Ben van plan over een half jaartje richting australie te vertrekken. Weet alleen erg weinig van de aziatische landen waar ik op de terugweg een stopover kan maken.
Aangezien ik natuurlijk het meeste uit mijn stopover wil halen vroeg ik me af wat jullie zouden doen?

Ik kan kiezen uit:
Denpasar - Indonesie
Hong Kong
Bangkok - Tailand
Singapore - Maleisie

Iemand ??
indonesie is leuk en goedkoop en ik vind net zo veilig als elk ander land.
ik ben op Bali, Java en Lombok geweest en heb het er 6 weken prima naar m'n zin gehad.
erg toffe mensen die indonesiërs
Hong Kong ga ik volgend jaar zelf voor 1 dag heen omdat ik daar een stop-over heb.
ben van plan om daar misschien hooguit 2 dagen te blijven want alles is schofterig duur.
Thailand trekt mijzelf niet zo aan, maar ben er zelf nooit geweest.
m'n ouders wel en de natuur is wel hastikke mooi enzo.... alleen ik vind het te touristisch
singapore is ook vrij duur geloof ik... ik zal over 3 weken laten weten hoe het er is want dan ben ik daar 1,5 dag
A homeboy, a hippy and a funky dredd
  maandag 26 juli 2004 @ 14:03:58 #160
58560 Oksel
Gezellig.
pi_20866558
Ik vlieg de 23ste van November! Op Sydney.. daar ga ik de westkust bekijken, misschien zelfs helemaal rond, in een jaar tijd. Heb een Australier ontmoet, die me heel veel heeft verteld. Erg gezellig!
  maandag 26 juli 2004 @ 14:07:18 #161
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_20866636
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:04 schreef evaoverseas het volgende:
Hallo allemaal,

Ik kan kiezen uit:
Denpasar - Indonesie
Hong Kong
Bangkok - Tailand
Singapore - Maleisie

Iemand ??
Ik vlieg de 13e van september naar Sydney, op de terugweg heb ik gekozen om via Bangkok te vliegen! Heel veel plezier!!!
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_20906713
dinsdag zit ik weer n dagje in Sydney, op de route 69 party express

Persoonlijk zou ik voor Singapore gaan als ik die richting doe, maar ik ga via de states.

[ Bericht 25% gewijzigd door mechatronics op 28-07-2004 11:56:12 ]
-
pi_20915964
waarom Singapore. Beter! Dinsdag al.... helaas moet ik nog even wachten
pi_21122570
Iemand enige idee waar ik online een VB shirt / longsleeve kan bestellen? Neem aan dat er geen zaken in Nederland zijn namelijk..
  Moderator zaterdag 7 augustus 2004 @ 17:32:14 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_21122660
Ik ben via Hongkong naar Australië gevlogen, en ik vond het helemaal waanzinnig daar!
Fantastische kruising tussen moderne westerse stad en chinese cultuur.
O wat zijn die chinezen viespeuken, met hun ongegeneerde gerochel en geboer.
Ook wel lachen, de wc op een terrasje ergens midden in de stad bestond uit een schuurtje. Zonder pot of zo, je moest gewoon maar ergens gaan zitten of piesen.

En die stad gaat letterlijk 24 uur per dag door. Als je om half vijf 's nachts de straat op loopt, wat wel kan gebeuren wegens de jetlag, dan lijkt het wel koopavond zo druk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 8 augustus 2004 @ 10:41:00 #166
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_21127877
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 17:25 schreef pietpaaltjens het volgende:
Iemand enige idee waar ik online een VB shirt / longsleeve kan bestellen? Neem aan dat er geen zaken in Nederland zijn namelijk..
ik heb deze gevonden op internet. hoop dat het is wat je zoekt:

http://www.licensingessen(...)ategories.asp?bid=14

ik weet alleen niet helemaal zeker of ze ook intl. versturen

[ Bericht 6% gewijzigd door MrMadMan op 08-08-2004 10:43:30 (vergeten) ]
No Worries Mate!!!
pi_21137127
Weet iemand waar je in nederland VB kan kopen? zie alleen maar Fosters en héél af en toe XXX
pi_21138437
Je kunt het in ieder geval krijgen in de kroeg Billabong in Nijmegen. Anders wel bij een bierspeciaalzaak denk ik ?
pi_21138758
hmm, moet echt eens op zoek naar zo'n speciaalzaak, die heb je niet in mijn durp (purmerend)
pi_21139665
Net trouwens Yorin Travel gezien, Tasmanie... ik werd weer verliefd. Wat een super eiland. Wil echt terug. Zo snel mogelijk !

Enne voor VB. Denk dat je in Amsterdam wel wat speciaalzaken hebt waar ze dat verkopen...
pi_21141653
Tasmanie, ook ooit geweest, bij die zeehonden, het race circuit en nog veel meer zooi, was jij met die snelle boot of die andere er heen?
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:31:37 #172
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_21141790
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef superheist het volgende:
hmm, moet echt eens op zoek naar zo'n speciaalzaak, die heb je niet in mijn durp (purmerend)
dichterbij dan je denkt. in Amsterdam bij Coco's Outback hebben ze een aardige collectie Ozzie beers.

Neem wel genoeg geld mee, voor die prijzen heb je in Oz namelijk een jug of 2:
quote:
Bottled Beers from Down-Under

Fosters ¤ 3,80
Carlton Crown ¤ 5,50
Carlton Cold ¤ 5,50
Coopers Red ¤ 5,00
Coopers Green ¤ 5,00
Victoria Bitter (stubby) ¤ 4,50
VB (tinnie 33 cl) ¤ 4,50
Castlemaine XXXX (tinnie 50 cl) ¤ 4,00
Hahn Premium ¤ 4,50
Toohey’s ¤ 5,50
Toohey’s New Dry ¤ 5,50
James Boags (Tasmania) ¤ 4,50
Steinlager (New Zealand) ¤ 4,50
Speight’s (New Zealand) ¤ 5,00
Gizbourne New Zealand Cider (75 cl bottle) ¤ 11,00
pi_21142262
cool, daar ga ik ooit nog eens heen hebben ze ook meatpies? ken wel ieman die voor zo'n tip (als ze meatpies hebben) mij wel 5 stubbies geeft.
pi_21147321
zijn er last minute tickets naar sydney verkrijgbaar, en waar kan ik die dan vinden of moet ik dan echt zo'n beetje dagelijks op het vliegveld zijn? Ik wil namelijk eind november naar sydney toe, maar vraag me af of een ticket op het laatste moment niet goedkoper zou zijn
[Australia]-[Netherlands]-[Italy]-[Spain]
Singapore March 2006, Barcelona April 2006, UK May 2006 , Egypt July 2006, Italy October 2006, Switzerland December 2006
pi_21159007
kijk op www.kilroytravels.com , staan meestal wel aardige aanbiedingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')