indonesie is leuk en goedkoop en ik vind net zo veilig als elk ander land.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:04 schreef evaoverseas het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of jullie mij advies kunnen geven.
Ben van plan over een half jaartje richting australie te vertrekken. Weet alleen erg weinig van de aziatische landen waar ik op de terugweg een stopover kan maken.
Aangezien ik natuurlijk het meeste uit mijn stopover wil halen vroeg ik me af wat jullie zouden doen?
Ik kan kiezen uit:
Denpasar - Indonesie
Hong Kong
Bangkok - Tailand
Singapore - Maleisie
Iemand ??
Ik vlieg de 13e van september naar Sydney, op de terugweg heb ik gekozen om via Bangkok te vliegen! Heel veel plezier!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:04 schreef evaoverseas het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of jullie mij advies kunnen geven.
Ben van plan over een half jaartje richting australie te vertrekken. Weet alleen erg weinig van de aziatische landen waar ik op de terugweg een stopover kan maken.
Aangezien ik natuurlijk het meeste uit mijn stopover wil halen vroeg ik me af wat jullie zouden doen?
Ik kan kiezen uit:
Denpasar - Indonesie
Hong Kong
Bangkok - Tailand
Singapore - Maleisie
Iemand ??
ik heb deze gevonden op internet. hoop dat het is wat je zoekt:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:25 schreef pietpaaltjens het volgende:
Iemand enige idee waar ik online een VB shirt / longsleeve kan bestellen? Neem aan dat er geen zaken in Nederland zijn namelijk..
dichterbij dan je denkt. in Amsterdam bij Coco's Outback hebben ze een aardige collectie Ozzie beers.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:25 schreef superheist het volgende:
hmm, moet echt eens op zoek naar zo'n speciaalzaak, die heb je niet in mijn durp (purmerend)
quote:Bottled Beers from Down-Under
Fosters ¤ 3,80
Carlton Crown ¤ 5,50
Carlton Cold ¤ 5,50
Coopers Red ¤ 5,00
Coopers Green ¤ 5,00
Victoria Bitter (stubby) ¤ 4,50
VB (tinnie 33 cl) ¤ 4,50
Castlemaine XXXX (tinnie 50 cl) ¤ 4,00
Hahn Premium ¤ 4,50
Toohey’s ¤ 5,50
Toohey’s New Dry ¤ 5,50