ik vindt melbourne helemaal te gek!!!!!!!! was van plan er een week te blijven, maar da's dus zo'n week of 4 geworden. dus ik vindt twee dagen aan de korte kant. maar het ligt er ook aan wat je ernaa wilt gaan doen. ik dacht trouwens ook dat je voor heeeeel weinig kan vliegen of anders met de bus. firefly express is wel lekker goedkoop en est wel goed. heb ik ook een paat keer gebruikt. wat je echt moet doen in melbourne met mooi weer is de rialto tower opgaan. echt een heel mooi uitzicht. en verder lekker eten is er oko heel goed te doen. als je de tijd hebt, great ocean road. als ik nog meer dingen weet zet ik ze hierop!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 17:28 schreef Grinder84 het volgende:
Ik zat erover te denken om in het Lange weekend 12-14 juni naar Melbourne te gaan.. Is 2 dagen een beetje genoeg om een goede indruk van Melbourne te kunnen krijgen?
Iemand ook nog een tip waarvan je zegt, nou dat moet je echt niet missen
Ben van plan de nachtrein na het werk om 20u te pakken vanuit Sydney en dan za+zo melbourne en dagtrein maandag terug om dinsdag weer zo lekker fris op het werk te zittenScheelt toch weer ff 200dollar van een vliegticket.
Op dit moment (7.28am in Melbourne) kosten de goedkoopste tickets van Sydney naar Melbourne (en terug) al meer dan $200. Via Virgin Blue betaal je, als je zaterdagochtend (06.15 of 07.15) naar Melbourne vliegt $125 en dinsdagochtend terug (maandagavond is het goedkoopste ticket $235) kost het $135 (06.15u) of $115 (08.15u).quote:Op maandag 31 mei 2004 17:28 schreef Grinder84 het volgende:
Ik zat erover te denken om in het Lange weekend 12-14 juni naar Melbourne te gaan.. Is 2 dagen een beetje genoeg om een goede indruk van Melbourne te kunnen krijgen?
Iemand ook nog een tip waarvan je zegt, nou dat moet je echt niet missen
Ben van plan de nachtrein na het werk om 20u te pakken vanuit Sydney en dan za+zo melbourne en dagtrein maandag terug om dinsdag weer zo lekker fris op het werk te zittenScheelt toch weer ff 200dollar van een vliegticket.
Zit je wel lekker met mooi weerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:03 schreef Oksel het volgende:
Ach, ik moet nog even wachten. Vlieg 1 december pas..
Melbourne vond ik dus een zware tegenvaller. Mooie steden vond ik Sydney en Adelaide. In Sydney heb ik de tijd van mijn leven gehad; echt geweldig gewoon.quote:Op maandag 26 april 2004 20:03 schreef MrMadMan het volgende:
Melbourne is de beste stad in Australie. Ik ben in alle "grote" steden geweest en Melbourne is echt wel mijn favoriet. Net zoals Calayuga zegt weet ik ook niet echt waarom. Waarschijnlijk omdat het wat meer leeft. zeker als je het afzet tegen Sydney. Zeker een stad om ff te blijven hangen. Ik wou er 1 week blijven, zijn er uiteindelijk 5 geworden................
Ik heb er vorig jaar 5 maanden gewoond. fantastisch! ik wil dus graag al mijn vrienden en vriendinnen weer zien. Ik ben stiekem een beetje verliefd op Adelaidequote:Op woensdag 2 juni 2004 04:08 schreef Singa het volgende:
paar weken Adelaide?... hier is niet zoveel te doen hoor
ben ik dus toch niet de enige die dit probleem heeft!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:12 schreef pietpaaltjens het volgende:
Om Melbourne goed te leren kennen heb je wel 2 weken nodig. Ik heb er aan het begin van m'n trip 1 week gezeten en vond er weinig aan. Aan het eind van m'n trip nog eens 2,5 week gezeten en ik ben verliefd geworden op de stad...
Kijken?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:11 schreef Kerry-anne het volgende:
Barossa is voor jou en je man leuk om bij de wijnproeverijen etc. te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |