Ik niet!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef E-ric het volgende:
vind m wel grappig bedacht eigenlijk
Ja, jij welquote:Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef E-ric het volgende:
vind m wel grappig bedacht eigenlijk
Heb die reclame nog geen enkele keer gezien op TVquote:Op donderdag 8 april 2004 00:07 schreef Profesor het volgende:
"Heeft U nog een Mac Flurrie erbij?"
kut reclame
![]()
Oh wow wat geweldig weer. het is uitermate irritant dat ze niet normaal kunen praten en alles maar weer moet worden gerelativeerd tot een kankerketen want dat is wat het is. vette zooi verkopen zodat mensen dik worden en kanker krijgen in andere delen en dan nog de euro de schuld gaan geven want dat zie ik wel gebeuren met dat breezah tuig van tegenwoordig. ja de euro spoort aan om fette kankertroep te vreten.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:56 schreef E-ric het volgende:
Is toch verdomd goed bedacht, geef het toe.
Marketing technisch gezien is het super goed opgezet. Om een link tussen geld en macdonalds te leggen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 01:14 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
2 gulden 20 klinkt dan opeens weer helemaal niet zo goedkoop
Idd, die is vreselijk lekkerquote:Op donderdag 8 april 2004 00:26 schreef ICTservice het volgende:
Zollang er nog cappucino is wel ja![]()
4 gulden 40 al helemaal niet...quote:Op donderdag 8 april 2004 01:14 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
2 gulden 20 klinkt dan opeens weer helemaal niet zo goedkoop
Gewoon thuis de hele zooi in de magnatron dauwen dan is het niet meer warm.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
irritante kutreclame....
Mc Donalds zouden ze alleen al mogen aanklagen vanwege het feit dat ze een kartonnen beker cola, wat frietjes en een lauwe hamburger een maaltijd durven te noemen.
de bedoeling was juist een warme hamburger lijkt me.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:27 schreef Djaser het volgende:
[..]
Gewoon thuis de hele zooi in de magnatron dauwen dan is het niet meer warm.
Zo ziet dat ding er in het echt niet uit hoor! Ik kreeg gewoon een bak met een matige kwak ijs.quote:
Jij rijd niet in een kankerauto, jij koopt geen kankerfruit, jij hebt geen kankerplastic in je huis, jij koopt geen kankerkleding, jij wast je niet met kankerverwekkende zeep. je houd niet van die kankervliegtuigen, deze hele wereld word verkankerd van de chemische kankerverwekkende stoffen begrijp dat danquote:Op donderdag 8 april 2004 07:45 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Oh wow wat geweldig weer. het is uitermate irritant dat ze niet normaal kunen praten en alles maar weer moet worden gerelativeerd tot een kankerketen want dat is wat het is. vette zooi verkopen zodat mensen dik worden en kanker krijgen in andere delen en dan nog de euro de schuld gaan geven want dat zie ik wel gebeuren met dat breezah tuig van tegenwoordig. ja de euro spoort aan om fette kankertroep te vreten.
Vet heeft een mens nodig, wel een werkend mens natuurlijk, dat is ook waarvoor een mens is "gebouwd" niet om de hele dag achter een computer op een stoel te zitten.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:14 schreef E-ric het volgende:
vette kanker troep eet je zelf, je kan ook een broodje kopen ofzo. Heeft geen reet met de euro te maken, die actie is gewoon wel slim bedacht van ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |