Minstens een week, ik heb de koelkast heel koud staan en hier blijven ze met gemak twee weken goed.quote:Op donderdag 8 april 2004 07:41 schreef Angel22 het volgende:
Lady-wrb... ik woon vlak achter de zendtoren van wormerveer en daarachter hangen hele donkere wolkenen dat trekt richting amsterdam
dus ik ben bang dat de strakblauwe lucht strax veranderd in een straxdnkere wolken lucht
![]()
Ik moet ook nog eieren kopen om te schilderen!!!!! strax maar meteen even doen... moet ik wel op zoek naar witte eieren want bruine zien er geschilderd niet uit....
Hoe lang blijven die dingen eik goed als je ze gekookt hebt?
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:10 schreef Angel22 het volgende:
hmmm ja maar als ze geschilderd zijn wil ik ze graag op tafel zetten... zouden ze dat als ik ze vandaag kook en schilder (laat schilderen) redden tot iig zondag?
Meiske toch... alsof het voor het eerst achterlaten van je kindje al niet genoeg isquote:Op donderdag 8 april 2004 09:41 schreef Belana het volgende:
Verder zit het me allemaal best hoog, ik denk er constant aan. Vandaar dat ik even niet alles heb bijgelezen...
Ik neem het zonnetje wel meequote:Op donderdag 8 april 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, ik heb niet echt het mooiste weer voor je uitgezocht, sowwy
![]()
Oh, dat is vervelendquote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik neem het zonnetje wel meeEn anders moeten we gewoon heel veel koffiedrinken en heel veel winkels in
![]()
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend![]()
dat zijn inderdaad altijd wel rotdingen, jaquote:Op donderdag 8 april 2004 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzo
Nou uh... zulke meevallers hebben wij dan weer nietquote:Op donderdag 8 april 2004 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzo
Gaan jullie meeten? gezellig! Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik neem het zonnetje wel meeEn anders moeten we gewoon heel veel koffiedrinken en heel veel winkels in
![]()
Thanxquote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten? gezellig! Veel plezier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |