Minstens een week, ik heb de koelkast heel koud staan en hier blijven ze met gemak twee weken goed.quote:Op donderdag 8 april 2004 07:41 schreef Angel22 het volgende:
Lady-wrb... ik woon vlak achter de zendtoren van wormerveer en daarachter hangen hele donkere wolkenen dat trekt richting amsterdam
dus ik ben bang dat de strakblauwe lucht strax veranderd in een straxdnkere wolken lucht
![]()
Ik moet ook nog eieren kopen om te schilderen!!!!! strax maar meteen even doen... moet ik wel op zoek naar witte eieren want bruine zien er geschilderd niet uit....
Hoe lang blijven die dingen eik goed als je ze gekookt hebt?
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:10 schreef Angel22 het volgende:
hmmm ja maar als ze geschilderd zijn wil ik ze graag op tafel zetten... zouden ze dat als ik ze vandaag kook en schilder (laat schilderen) redden tot iig zondag?
Meiske toch... alsof het voor het eerst achterlaten van je kindje al niet genoeg isquote:Op donderdag 8 april 2004 09:41 schreef Belana het volgende:
Verder zit het me allemaal best hoog, ik denk er constant aan. Vandaar dat ik even niet alles heb bijgelezen...
Ik neem het zonnetje wel meequote:Op donderdag 8 april 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy, ik heb niet echt het mooiste weer voor je uitgezocht, sowwy
![]()
Oh, dat is vervelendquote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik neem het zonnetje wel meeEn anders moeten we gewoon heel veel koffiedrinken en heel veel winkels in
![]()
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is vervelend![]()
dat zijn inderdaad altijd wel rotdingen, jaquote:Op donderdag 8 april 2004 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzo
Nou uh... zulke meevallers hebben wij dan weer nietquote:Op donderdag 8 april 2004 10:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
We hebben een flinke meevaller van het gas en licht. Dat is pas vervelend, nu hebben we ook wat geld te spenderen enzo
Gaan jullie meeten? gezellig! Veel plezierquote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik neem het zonnetje wel meeEn anders moeten we gewoon heel veel koffiedrinken en heel veel winkels in
![]()
Thanxquote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten? gezellig! Veel plezier![]()
Dank je, komt helemaal goedquote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten? gezellig! Veel plezier![]()
Stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterquote:Op donderdag 8 april 2004 11:42 schreef lady-wrb het volgende:
woei!!! ik heb net koffie gezet en ik kom dr achter dat ik voor een halve pot water heb gebruikt en voor een hele pot koffie. een strak bakkie dus![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 april 2004 11:55 schreef Belana het volgende:
Ik heb ook goed nieuws!!!!
De keuken gaat door! Vandaag eindelijk het bericht van de financier meneer dat de financierder acoord is mits de taxatie ok is en de taxatie komt wel in orde zei hij.
Ik wist niet dat je ging verhuizen. Blijven jullie wel in Utrecht?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:15 schreef bixister het volgende:
supermooie vloer, belana! wij hebben ook net een nieuwe vloer besteld voor in ons nieuwe huis. heerlijk hoor.
ah, leuk joh (nieuwbouw of toch oude stijl)?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:23 schreef bixister het volgende:
nee, maar wel vlak in de buurt (Maarssen). pfff wat een geregel joh! (maarja, luxeprobleem).
Wij hebben 5 jaar geleden een oud herenhuis gekocht en het onderhoud valt best tegen. Tuurlijk heeft het veel ruimte en sfeer maar soms snak ik naar een nieuwbouwhuis...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:36 schreef bixister het volgende:
nieuwbouw.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef bixister het volgende:nee, geen last van hier gelukkig! maar http://www.runsearch.com/top/go.php?qq=succes http://www.runsearch.com/top/go.php?qq=er http://www.runsearch.com/top/go.php?qq=mee http://www.runsearch.com/top/go.php?qq=he.
ik was het al een beetje zat, want hij komt zo een beetje 1x overdag en 1x savonds. Maar de laatste tijd zwerven hier allemaal virussen enzo. Ook is op een Fok als startpagina weg en allemaal dingen die niet meer afgesloten kunnen wordenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat lijkt een probleempje bij jullie thuis te zijn.
Zou die persoon idd maar niet meer op jouw pc laten surfen, weet jij veel wat voor onzin hij allemaal bekijkt en doet met jullie IP adres...
is de vriend van mijn schoonzusje. Hij komt hier vaak om cheatcodes op te zoeken voor zijn playstation 2 spelletjes. En hij snapt ook de ballen van computers volgens mij. Hij heeft een keer bij mijn schoonmoeder weet ik veel hoeveel uur een inbelverbinding naar zo een sexgebeuren op laten staanquote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef bixister het volgende:
heb misschien iets gemist hoor, maar wie is dat dan? klinkt als een (internetloze) internetjunk.
Ah, pluisje was me al voor...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef pluisje het volgende:
LadyS, installeer AdAware, dat waarschuwt als je pc iets geinstalleerd heeft of aan het installeren is waar je niet op zit te wachten!
(mail me maar effe als je link wil waar je dat kan downloaden).
Spybot (http://www.safer-networking.org/index.php) werkt iets beter dan AdAware en je kan ze allebei naast elkaar gebruiken. Je krijgt alleen een melding over quarentene files and such . . .quote:Op donderdag 8 april 2004 16:14 schreef pluisje het volgende:
LadyS, installeer AdAware, dat waarschuwt als je pc iets geinstalleerd heeft of aan het installeren is waar je niet op zit te wachten!
(mail me maar effe als je link wil waar je dat kan downloaden).
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven AdAware geinstalleerd, nadat ik wat ziek werd van vreemde banners. Die 256 vreemde files die hij vond, spraken denk ik boekdelen...dus daarom ben ik al redelijk enthousiast over dat programmaquote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Spybot (http://www.safer-networking.org/index.php) werkt iets beter dan AdAware en je kan ze allebei naast elkaar gebruiken. Je krijgt alleen een melding over quarentene files and such . . .
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, fijn dat het goed ging met je presentatie!En nu lekker tijd aan jezelf besteden hè?
ik heb het gezien jaquote:Op donderdag 8 april 2004 18:22 schreef Rewimo het volgende:
Troel, prima gedaan ook jij!
Meer eierfoto's in het fototopic, en het resultaat staat in het creatopic
ah! Je hebt ze even gekeurd voor onsquote:Op donderdag 8 april 2004 18:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben terug!!
Het was hartstikke gezellig met Spindizzy en taakje en ze zijn hartstikke lief. Als deze mensen geen kindje mogen adopteren, weet ik het ook niet meer
![]()
Nou uh, adoptiebureau, meer een vrijwilligersorganisatie. Ze zijn gewoon bij die mensen thuis op de bank belandquote:Op donderdag 8 april 2004 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt goed, Miss_D. Ik ben erg benieuwd hoe Spindizzy's gesprek met het adoptiebureau is gegaan!
Tuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 19:43 schreef Belana het volgende:
[..]
ah! Je hebt ze even gekeurd voor ons
Ja daar baalde ik ook al van ! ! ! ! ! !quote:Op donderdag 8 april 2004 20:07 schreef pluisje het volgende:![]()
![]()
![]()
Stond er voor vanavond weer ER in de gids.....gaat het *@!^#^! weer niet door door dat *(@!*@ voetbal![]()
Wow, te gek, gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb trouwens een voldoende voor mijn stage!
Oeh de film begint nu al!!quote:Op donderdag 8 april 2004 20:25 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Ja daar baalde ik ook al van ! ! ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Maar straks op net5 komt er een leuke film... Stuart Little!
Gezelligquote:Op donderdag 8 april 2004 17:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Beloofd!! Ik ga morgenochtend lekker uitslapen (hoef pas om 12 uur te werken) en heb nu meer vrije tijd=tijd voor mezelf. Kan af en toe wel inhouden dat ik jullie (nog) vaker gezelschap kom houden
![]()
![]()
gelukkig ben ik niet de enige hier die voetbal leuk vindquote:Op donderdag 8 april 2004 20:36 schreef clauwheee het volgende:
Ow maar voetbal is leuk!Ikke ga wel kijken hoor!!
Ja Lois, echt heerlijk gevoel! Ik kan nu gewoon doen wat ik wil, zonder iets te moeten. Ook wel een beetje raar gevoel haha.
Ik heb hem net naar bed gebrachtquote:Op donderdag 8 april 2004 20:48 schreef Rewimo het volgende:
Voetbal staat hier ook op (netwerkkaartje). En Julian moet gewoon naar bed joh
Kun je de hele tweede helft zien!quote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb hem net naar bed gebracht
Eindelijk rust
Ja en die scheids ook btw! Ik ga lekker op bed verder kijkenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:51 schreef Sylvana het volgende:
idd, alleen waarom moet dat stomme Newcastle nou weer net voor rust scoren![]()
![]()
en dat die gast van der Schaaf zomaar in zijn gezicht sloeg![]()
![]()
![]()
Bleegh, wat een eikels zijn die Engelsen
hey, dat is wel een goed idee, denk dat ik dat ook ga doenquote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en die scheids ook btw! Ik ga lekker op bed verder kijkenWelterusten voor straks!
Luister en huiver:quote:Op donderdag 8 april 2004 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt goed, Miss_D. Ik ben erg benieuwd hoe Spindizzy's gesprek met het adoptiebureau is gegaan!
Ja er komt alleen maar wachttijd bijquote:Op donderdag 8 april 2004 22:43 schreef Rewimo het volgende:
5 jaar? Jeetje, wat een lange tijd joh
Er wonen maar een half miljoen mensen in Suriname dus er zijn gewoon niet zoveel adoptiekindjes te vergevenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:47 schreef bixister het volgende:
getver spindizzy, dat is toch te gek voor woorden. zijn de te adopteren kinderen zo schaars of willen ze je doorzettingsvermogen gewoon verder testen?
Dus jullie kindje moet waarschijnlijk nog geboren worden?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Er wonen maar een half miljoen mensen in Suriname dus er zijn gewoon niet zoveel adoptiekindjes te vergevenStaat wel weer tegenover dat er eigenlijk alleen maar (redelijk) gezonde kinderen vandaan komen. Nauwelijks special need.
We gaan voor een kindje tussen de anderhalf en 4 jaar oud dus inderdaad: waarschijnlijk is hij nog niet geborenquote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dus jullie kindje moet waarschijnlijk nog geboren worden?
Thanxquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef bixister het volgende:
gek idee he. maar wat je uitleg betreft: dat heeft dus ook weer z'n voordelen ja. nou, sterkte met het opbrengen van het nodige geduld maar weer.
Die zijn dan lekker voorbereid, als ze het stenciltje pas lezen als je er bentquote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Luister en huiver:
Tuthola 1: Hallootjes, wij zijn van Meiling
Tuthola 2: Wij hebben allebei geadopteerd maar niet uit Suriname dus ik lees maar ff wat info van een stenciltje.
Tuthola 1: Hebben jullie nog vragen?
Wij: Nee.
Tuthola 2: Dus eigenlijk zijn alle kinderen goed?
Wij: Ja.
Tuthola 2: Dat is dan een wachttijd van 5 jaar.
Tuthola 1: Gelieve ¤375 over te maken.
Wij:![]()
Ik vond het ook erg gezellig en we doen het binnenkort weer een keerquote:Het klikte niet erg lekker maar lekker belangrijk, hoeven ze toch nooit meer te zien.Stonden met 20 minuten weer buitenKlikte met Miss_D een stuk beter, ze is lief
Dus toch nog een leuke dag
Dat was de info voor ons, niet voor hun. Kreeg het idee dat ze heel Suriname niet erg spannend vonden klinken. Dat geeft op zich niet, als ik het maar spannend vind klinken maar van mij had het ook best allemaal via een mailtje of de telefoon gekuntquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn dan lekker voorbereid, als ze het stenciltje pas lezen als je er bent![]()
![]()
Knokploeg erop af sturen??
Vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef Spindizzy het volgende:
Genoeg geklaagd, voorbij en achter ons. Op naar nieuwe dingen.
En nieuwe digicammetjesquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vakantie
Dat zou ik dan weer niet doen, dan denkt een kind dat ze haar eigen plan kan trekken en dat lijkt me niet de bedoeling. Een kind van 8/9 hoort niet weg te gaan zonder het te melden, vind ik.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:49 schreef Sylvana het volgende:
Wat zul je geschrokken zijn Anitra, maar misschien is het idd wel een goed idee om een (simpel) mobieltje aan haar te geven, tegenwoordig zie je wel vaker kinderen van 8/9 met een mobieltje, zodat ze altijd bereikbaar zijn en altijd kunnen bellen als er wat gebeurt is.
Mwoa, de C1000 heeft snelkassa's en die zijn errug snel! Maar ik had meer dan acht artikelen, dussehquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:12 schreef daniman het volgende:
geinig verhaal miss_d! Maar wel irritant als je zelf weinig boodschappen hebt en bij elke kassa staat een lange rij van volle karretjes!
Daar kun je bijna pannenkoeken mee bakkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:12 schreef LadyS het volgende:
Over boodschappen doen:
wij wilden dus vanavond boodschappen doen.. maar we kwamen tot de ontdekking dat het parkeerterrein bij het winkelcentrum wel heeeeel erg rustig was![]()
Nooit bij stil gestaan dat het goede vrijdag was en dus de winkels eerder dicht
inhoud van onze koelkast:1 pakje boter half pak melk 3 biertjes pakketje spekblokjes ![]()
Anitra:![]()
wat een gedoe, maar ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor
Ik hoefde het ook niet te flikken bij mij moeder
dan waren de poppen aan het dansen.
En livelink: geef Katja maar een knuffel van me![]()
Ik begrijp nu niet helemaal waar jullie ruzie over hebben, maar trek alsjeblieft samen één lijn, ook al ben je het niet met elkaar eens. Kinderen hebben haarscherp in de gaten als opvoeders het niet eens zijn en niet dezelfde lijn trekken!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:21 schreef Anitra het volgende:
Nee hij heeft met haar gepraat. Ineens geeft ze mij over de schuld van. Voel me lam geslagen door een meisje van 9. Ik weet het ff niet meer en ga mijnbedje opzoeken..........
Alcohol is dan ook niet zo slim als je zwanger bent, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:33 schreef LadyS het volgende:
bierdat vind ik echt niet lekker
![]()
PPL is iemand van hierquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
o ja troel: ik vraag me nou al tijden af wie of wat PPL is![]()
Ik ga meteen kijken!quote:Op zondag 11 april 2004 14:08 schreef Jonnetje het volgende:
(Rewimo heb je Nu in de aanbieding al gelezen?)
Heel eerlijk gezegd vind ik dat je niet iets moet gaan voorstellen als je niet van plan bent het te gaan doen. Zou ik ook boos om worden.quote:Op zondag 11 april 2004 14:47 schreef Troel het volgende:
Nou kwam mijn moeder net even naar boven waar ik achter de computer zat en die vertelde dat Bert zo druk bezig was achter de computer, dat ik nu rustig naar beneden kon komen en kon vragen of ie mee wilde wandelen, want hij was toch zo druk en dan zou hij toch wel nee zeggen.
Nouja, wat ik dus niet doorhad is dat ze dat plannetje dus waarschijnlijk gewoon tegen Bert verteld heeft. Dus toen ik vroeg of hij zin had om te wandelen, en hij ja zei, zei ik er meteen achteraan dat ik dat neit had.
Zou je er nog steeds boos om worden als dat "normaal"zou zijn? We zeggen vaak genoeg tegen elkaar: Wil je wat drinken? Ja. Je weet waar het staat..quote:Op zondag 11 april 2004 15:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik dat je niet iets moet gaan voorstellen als je niet van plan bent het te gaan doen. Zou ik ook boos om worden.
Hier nietquote:Op maandag 12 april 2004 10:33 schreef LadyS het volgende:
Voor vanmiddag weet ik het nog niet... het is wel lekker weer, dus ik ga het nog even bedenken
hier schijnt het zonnetje al de hele tijdquote:Op maandag 12 april 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier niet
Zo, mijn eerste stapjes hier.quote:Op zondag 11 april 2004 22:59 schreef Eska in een ander topic het volgende:
Ik zal morgen wel eens even naar het speeltuinbankje komen wandelen (moet daar nog steeds mijn eerste post zetten), ben nu veuls te moei....
Jaaaaa, fotootjes!quote:Op maandag 12 april 2004 10:47 schreef Eska het volgende:
Ik zal zo eens even kijken of ik wat fotootjes kan showen.
Ja, komend weekend gaan we over. Als we er maar eenmaal zitten met onze spulletjes ben ik al erg blij. Verhuizen met twee kinders is niet mijn hobby.quote:Op maandag 12 april 2004 10:50 schreef Belana het volgende:
Dat klinkt goed Eska!!! Lekker hoor, een nieuw huis...ten minste....als het af is en je erin kan dan.
Jullie moeten nog verhuizen toch?
O mooi warm, die vloer! (leuke site ook!) Mooi ook, met brede planken.quote:Op maandag 12 april 2004 12:06 schreef bixister het volgende:
heel mooi aan 't worden Eska! leuke vorm kamer (voor zover ik kan zien), heel gezellig ook zo die deur naar de tuin(?) bij de keuken. en oeioei, wel heel veel groene tegeltjes inderdaad!
van welk hout is jullie vloer? wij hebben (bij www.vloerenwerf.nl) voor frans eiken gekozen, planken van 17 cm breed.
lijkt me wel leukquote:Op maandag 12 april 2004 18:31 schreef Troel het volgende:
En, gaan jullie naar de Fok! barbecue vanwege het vijfjarig bestaan?
Het lijkt me leuk om een aantal mensen een keer live te zien, maar ik ben rond die tijd 8 maanden zwanger, dus ik denk niet dat dan nog veel zin heb om op een camping rond te hobbelen.quote:Op maandag 12 april 2004 18:31 schreef Troel het volgende:
En, gaan jullie naar de Fok! barbecue vanwege het vijfjarig bestaan?
Als je bij de algemene index van Fok kijkt staat er bovenaan een heel subforum speciaal voor de barbeknoei. Daar kan je alle informatie in vinden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:52 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer is die barbeknoei, en waar?
Livelink, geef die vent van je eens een goede trap onder zijn reet. En dan ben je nog mild, want die van mij had dus onderhand al buiten gelegen, dwars door pantserglas heenquote:Op dinsdag 13 april 2004 04:48 schreef livelink het volgende:....
quote:Welkom terug Clauwheee![]()
![]()
Hoest nu?
Dan is mister_d jarigquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:52 schreef Belana het volgende:
Miss D.....Miss dieieieieiei-ieieie.....
Hebben jullie zaterdag 24 april wat te doen???? Want dan zijn wij in de buurt van Veenendaal...
Ook jij bent van harte welkom hoor!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:54 schreef LadyS het volgende:
ik merk het alweer
Veenendaal is THE place to be, als je vaak wil minimeeten
quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfgebakken taart en zo
Jaaaaa, das goed! Je hebt mijn mail!!! En mister_d belt vandaag of morgen die klant, dus dan weten we meer. Als dat niet doorgaat, dan zijn jullie gewoon welkom (met baby uiteraardquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef Belana het volgende:
Gaan we minimeeten de 24e? Met taart??? Mjammie!!!
Zullen we ff contacten erover??? Want misschien die klant dus enzo...
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 13 april 2004 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, ik mag toch wel langskomen als de baby er is he??
Yeah, een kraammeeting!quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
tuurlijk mag datGezellig!
of zal ik een "Verwelkom BabyS meeting" organiseren?![]()
Met jou heb ik een kaasbroodje gegetenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:06 schreef Spindizzy het volgende:
Met haar wil je wel taart eten he...![]()
![]()
hahahaha, ik voelde me heel vreemd en vroeg me nog af waarom ik zenuwachtig zou moeten zijn (dacht dat het zeunwen warenquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:
Hè bah Melonovy... Dat je toch nog naar de meeting bent gekomen joh! Dapper hoorDat je dat allemaal voor ons over hebt
![]()
Heb je het thuis gegeten of ergens in een restaurant/kroegje?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:37 schreef melonovy het volgende:
Tartaar vind ik het lekkerst als ze lekker rood van binnen zijn en donkerbuirn van buiten, helaas zijn de risico's tegenwoordig wat groter om het zo te eten.
Thuis...quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je het thuis gegeten of ergens in een restaurant/kroegje?
Fotootje?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:52 schreef coolbabe het volgende:
Ik zit hier naar buiten te kijken en van mijn tuintje te genieten. Gisteren hebben we er een appelboompje in geplant en allemaal mooie bloemetjes. Eergisteren stond er alleen nog gras en lag er een met mos begroeid terras en nu ziet het er al een stuk gezelliger uit ^_^
Ik ken het ja. Kbot is een schat hoor en als ik het vraag doet ie alles voor me, ik hoef echt niet te klagen wat dat betreft. Maar ik denk dat wij vrouwen af en toe een ander beeld erop na houden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 04:48 schreef livelink het volgende:
Ik zag er zo naar uit dat John thuis zou komen om het van me over te nemen, maar dat valt dan toch weer tegen. Hij beloofde wel dat hij de rest van de avond alles zou doen, maar toen kwam er een dubbele aflevering van StarTrek en tijdens de reclame gaat hij roken, dus uiteindelijk deed hij niks. Herkennen jullie die discussies? Ga je uiteindelijk zelf maar de boel afruimen en de keuken opruimen en Katja naar bed brengen, zegt hij: "Dat had ik toch ook zo wel even kunnen doen?" Ja, dat had gekund, ja![]()
![]()
.
Ow! Spindizzy!!! Ik dacht dat mijn tuin erg was!quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:18 schreef Spindizzy het volgende:
...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:26 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow! Spindizzy!!! Ik dacht dat mijn tuin erg was!![]()
Dit is onze achteruin die aan de voorkant van het huis ligtquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:18 schreef Spindizzy het volgende:
Leuk!
Oh, en nog een voortuin ook! Als ik ooit uit dit huis wegga dan is eis voor volgend huis een voortuin(tje)
Maar gelukkig heb ik wel een vuilnisbelt in de buurt...Hoef alleen de tuindeur open te doen en wasmachine op de berg in de tuin te flikkerenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb jij ff spijt dat je net jullie kledingkasten hebt uitgemest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Geen barbeknoei voor ons. Is precies op de dag dat we naar Turkije vertrekken, en hoe lief we jullie ook allemaal vinden... we kiezen toch voor Kusadasi
flauw zegquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Geen barbeknoei voor ons. Is precies op de dag dat we naar Turkije vertrekken, en hoe lief we jullie ook allemaal vinden... we kiezen toch voor Kusadasi
Ssstttt... wij hebben mijn schoonmoeder een keer gebeld dat ze met de aanhanger van haar vriend eens een deel van haar meuk op moest komen halen (het is dus op de vuilnisbelt beland). Wij hadden dus ook van die wasmachines en zoquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik wel een vuilnisbelt in de buurt...Hoef alleen de tuindeur open te doen en wasmachine op de berg in de tuin te flikkeren![]()
Jaaaaaaaa, Turkije!!!! Zucht..... nog 5 weken en dan mag ik ook even naar de Turkse zon....quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:15 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou eigenlijk ook even moeten gaan liggen, maar ben eigenwijsquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef LadyS het volgende:
Ik kom net mijn bed uit... had even een dutje gedaan van ruim anderhalf uur![]()
![]()
En ik ben nog moe
van mij komt het ook van de meet volgens mijquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook even moeten gaan liggen, maar ben eigenwijs
Ben nog helemaal afgedraaid van die meet(maar vond het wel heel leuk
Wat is op dit moment de inhoud van je koelkast?
Ik moest vandaag weer naar de supermarkt. Geen cola meer en zo. Verder kunnen we vanavond nog een keer gourmettenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:25 schreef LadyS het volgende:
Inhoud is al wat beter, maar omdat we zoooo een drukke dag hadden zaterdag moest we snelsnelsnel boodschappen doen, dus echt goed gevuld issie nog niet![]()
Maar we kunnen iig eten
quote:En het eerste wat we gaan doen als we de belastingcentem binnenhebben is uit eten gaan![]()
![]()
daar heb je geen goed gevulde koelkast voor nodig
mijn schoonmoeder kan inderdaad ook nog wel een keer gourmettenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik moest vandaag weer naar de supermarkt. Geen cola meer en zo. Verder kunnen we vanavond nog een keer gourmetten
[..]
een aftrekbaar etentjequote:
Dat gaan wij doen als we straks een groot project afhebben en de klant betaald heeft, nog een maandje ongeveer en dan is het wel af, denk ik. Dan gaan we naar een behoorlijk dure tent, een tapasbar met een sterrenkok (en dan valt het nog mee volgens sommigen, maar ik vind 40 euro per persoon voor voor-hoofd en nagerecht gewoon duur). Uiteraard op kosten van de zaak, als dank voor een half jaar lang gratis meewerken
Twee weken na het antibioticakuurtje moest ik weer bellen. Dus aanstaande vrijdag, brrrrrrquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:32 schreef Jessicaa het volgende:
Miss Dynasty waneer moet je weer naar de dokter?
Gaafquote:Wij zijn vanmorgen even naar h en m geweest.
Moet je dat natuurlijk wel willenquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:02 schreef Jessicaa het volgende:
En spannend Miss Dynasty
Als je slim ben bel je voor vrijdag zodat je voor t weekend nog terecht kan!!!!
Nee, eerst nog een keer dezelfde test en daarna weer afwachten en daarna pas......quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef Jessicaa het volgende:
Een uitgebreidere test misschien miss d met bloed prikken!!!
En niet zeuren over niet willen anders moet je ook niet zeiken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |