hahaha nog geen iets meer dan twee weken gelee was het standaard maar 2x per week... Maar jah ik eis ook 5x in de week csi van de nl tvquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:50 schreef Dafje33 het volgende:
Graag!
En zeker bij gebrek aan CSI morgen.
jep screencaps maken... en net de site op een gratis hosting site gezet waar ie denk ook voorlopig kan staan. zelfde link.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, je moet wat op zaterdag avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door blablasjit op 08-05-2004 23:37:30 ]
als ze maar een koele gezichtsuitdrukking maken hehe .. met een scherpe opmerking ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef Dafje33 het volgende:
Als hun haar maar goed zit!![]()
nog een dagjequote:Op zondag 9 mei 2004 23:16 schreef blablasjit het volgende:
[..]
als ze maar een koele gezichtsuitdrukking maken hehe .. met een scherpe opmerking ofzo...
US loopt ietsjes achter qua tijdquote:Op maandag 10 mei 2004 17:48 schreef Steve-O het volgende:
Vanavond nieuwe episode
Maare hoelaat is 10 PM in nederlandse tijd
ze lopen toch iets van 8 uur achter
ik zal in het NY topic uitgebreid verslag doen en wat screen shots maken k?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht jullie berichten rustig af.....![]()
heeft er niemand zin in vanaafquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zal in het NY topic uitgebreid verslag doen en wat screen shots maken k?
en morgen blood moon whiehie
MMMmmmmm, een echte natte "H"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef blablasjit het volgende:
dafje33: wat vond je nou van natte Horatio?
ik vind alleen het een beetje lame dat die gozer ook ineens zijn zoon was enzo.. verzin wat nieuws haha. Voor de rest wassie echt heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |