Ik miste je alquote:Op maandag 19 april 2004 18:17 schreef blablasjit het volgende:
soz. Ik kon het hele weekend niet inloggen... geen idee waarom?! Maar nu weer wel... joepie de poepie..
Voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef Silmarwen het volgende:
OMG een CSI topic
thnx Sidekick.
Horatio
Ben benieuwd naar deze aflevering
CSI Miami is my favorite. Ik kom eigenlijk alleen maar in NWS en POL meestalquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
[url=http://forum.fok.nl/topic/62121]CSI: LV topic[\url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/485866]CSI: NY topic[\url]
en je bent nu op de CSI: Miami topichave fun
aflevering is innd erg coolquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
CSI Miami is my favorite. Ik kom eigenlijk alleen maar in NWS en POL meestal
Maar dis ook leuk. En de aflevering ook!
het zou voor mij geen kick zijn eerder een angstaanjagende belevenis!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Hij was iig wel eerlijk. Dat moet denk ik ook wel de grootste kick zijn of je het leuk vind of niet. Macht over leven en dood.
Goeie aflevering
Het lijkt me een grotere kick om zo iemand op te pakken. ( Zoals "H" al zeiquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Hij was iig wel eerlijk. Dat moet denk ik ook wel de grootste kick zijn of je het leuk vind of niet. Macht over leven en dood.
dat zeker! en dat alles door zijn piercing die hij de rest van de aflevering nieteens inhad...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Het lijkt me een grotere kick om zo iemand op te pakken. ( Zoals "H" al zei)
alleen die vader van de dode griet had het erover... voor de rest...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:13 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vroeg me ook al af waar ze het over hadden......![]()
ik had er nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:10 schreef Verfokker het volgende:
"de rus" betekent volgens vandale.nl:
1 [inf.] rechercheur
2 [biol.] bies van de familie van de Juncaceae
Is weer is iets anders dan smeris (d´r bestaat ook een tv-serie van de kro met de naam "russen")... (natuurlijk is het nog niet helemaal goed; hij is geen rechercheur, maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |