spoiler uhum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Als ik me dat niet vergis, had Suzie wat met de broer van H, waaruit Madison is ontstaan?
Suzie was dat meisje die bij een woonwagen kamp oid onder een hondenhok ofzo werd gevonden.
zo'n spoiler is het toch niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
spoiler uhum!
wel als je de afleveringen niet heb gezien en ze de eerst volgende keer met de herhalingen gaat kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef khazad het volgende:
[..]
zo'n spoiler is het toch niet?
Ben het niet met je eens, maar goed, zal het aanpassenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wel als je de afleveringen niet heb gezien en ze de eerst volgende keer met de herhalingen gaat kijken
hehe zie mijn edit in de reactie hierbovenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:07 schreef khazad het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, maar goed, zal het aanpassen
gelukkig. haha stel je voorquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:09 schreef Dafje33 het volgende:
Thanks, was het even vergeten, ben weer helemaal bij.![]()
jah dat is toch wel erg.. want dan raak ik misschien ook wel al mijn "ideeen" en uitspattingen niet meer kwijt hahaquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef Dafje33 het volgende:
Anders zou ik niet meer mee kunnen kletsen![]()
dat word gewoon afwacten denk ik... maar ik hoop op herhalingen van het eerste seizoen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:11 schreef Sanneke het volgende:
weet iemand al tot wanneer de CSI Miami afleveringen van dit seizoen op de buis zijn?
Die serie rules gewoon!
Waarom hoop je op herhalingen? Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:31 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dat word gewoon afwacten denk ik... maar ik hoop op herhalingen van het eerste seizoen!
haha eerst seizoen af maken en daarna herhalingen danquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef khazad het volgende:
[..]
Waarom hoop je op herhalingen? Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken hoor
haha jij komt weer met het beste idee... haha okay dat klinkt een beetje slijmerig. Maar ik bedoel het goedquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:03 schreef Dafje33 het volgende:
Of: seizoen afmaken en ondertussen ook herhalingen!
Haha: Okay, seizoen 2 laten aflopen gewoon tot het einde... kunnen we lekker gaan ouwehoeren over een aantal dingen die er nu nog niet zijn geweest op de nederlandse tv.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:28 schreef Dafje33 het volgende:
Het einde van serie 2 komt alleen wel erg snel dichtbij! Dus hoop ik in elk geval op herhalingen, en het liefst serie 3 erbij!
Is die al begonnen, eigenlijk? of is er al iets over bekend?
(Oeh, Yes Blabla! See yor guestbook!)
Ik had ook niet anders verwacht.. maar uh dat het zo erg zou zijn... want als het goed is kun je maar 1x van dezelfde pc af stemmen in die poll.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:10 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, "H" is een populair mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |