Ik had je gewaarschuwd, jonge dame!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
het zal toch niet waar zijn.....
SLOTJE!!!!
Ja, Claire is op dit moment een favoriet van mij.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet_ik_veel
Nog een Claire titel wieeeeeeeeej
Het volgende topic "ONM # 32 ~ Bram Valt Uit Het Raam" laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
Ik maak nog eens ergens werk van.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs ik had zowaar een keertje mijn best gedaan......quote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je dat moeten zeggen. Had ik je de kans gegeven om een topic te openen. Volgende keer gewoon ff zeggen.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef Wup het volgende:
zelfs ik had zowaar een keertje mijn best gedaan......
mja ik had het nog lief gevraagd... ik ben te lief voor hier.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan had je dat moeten zeggen. Had ik je de kans gegeven om een topic te openen. Volgende keer gewoon ff zeggen.
ik vind het helemaal leuk die shots steeds Babette .. en Veronica logo .....quote:Op woensdag 7 april 2004 22:32 schreef babette21 het volgende:
Om nog ff terug te komen op 't vorig topic: Louisa do Carmo & Charles van Zuidwijck Beemster!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dat ff duidelijk mag zijn...quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar desalnietemin had Babette wel een openingspraatje + een foto
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...quote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef Wup het volgende:
ik vind het helemaal leuk die shots steeds Babette .. en Veronica logo .....
yep altijd, ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...![]()
Wie ga je als boksbal gebruiken?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
Dat dat ff duidelijk mag zijn...
En nu ga ik weg... ben verdrietig en in mijn ego gekrenkt (net als Niels vandaag... LOL)...
Hasta la vista, au revoir, auf wiedersehen.... doeii
Ik ook. Ik woon op de hoek van jouw straat. Kom eens een borreltje drinken.....quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...![]()
Ja, da's die pief.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Is die Charles dat vriendje van Ruby toch die haar als een soort prins kwam meenemen
Dat gozertje speelt ook in Ja Zuster Nee Zuster
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 7 april 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik woon op de hoek van jouw straat. Kom eens een borreltje drinken.....
Hoezo? Heb ik jou dan als "concurrent"?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zou het niet doen
Strohrum? 80%. Sterk genoeg?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Tja als het om drank gaat ben ik wel 'n beetje een Ellen....
dus zet die borrel maar klaar, je ziet me zo wel verschijnen!
hihi, Ellen met drank was wel erg vermakelijk, dus dat pleit voor je.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Tja als het om drank gaat ben ik wel 'n beetje een Ellen....
dus zet die borrel maar klaar, je ziet me zo wel verschijnen!
Die staan netjes op volgorde in de kast. De rest ligt op de vloer. Daarover moet je inderdaad niet struikelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:45 schreef Wup het volgende:
hihi, Ellen met drank was wel erg vermakelijk, dus dat pleit voor je.
pas je wel op dat je niet over videobandjes struikelt dan?
Primaquote:Op woensdag 7 april 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Strohrum? 80%. Sterk genoeg?
die is een beetje vaag of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Owh ja, toen zoop je een stuk in je kloten, omdat Sacha je afwees...... je had niet eens in de gaten dat je de bloemenvaas leegdronk.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:53 schreef babette21 het volgende:
Prima
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Owh ja, toen zoop je een stuk in je kloten, omdat Sacha je afwees...... je had niet eens in de gaten dat je de bloemenvaas leegdronk.
Zuipen en sex! Er is niks lekkerders.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:57 schreef babette21 het volgende:Sasza was ook van de partij
![]()
Babette kotst in Sasza's gezicht? Ik zie het niet zo goed.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:01 schreef babette21 het volgende:
En zo liep 't af...
Zijn kans is reeds aan zijn reukorgaan voorbij gegaan....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Duuk: schiet jezelf toch af.
ik vond Hester een leuke meid, had van mij wel wat langer mogen blijven.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zit net naar de band, waarop Suzy met Duuk wil palen te kijken. Duuk heeft ook altijd pech:
1. Luciel lazert op
2. Een saaie muts valt op 'm (Hester)
3. Zijn zus wil 'm
4. Nicki kiept van de motor
5. Een omgebouwde melkt zijn slurf
Duuk: schiet jezelf toch af. Of val net als Bram uit het raam.
Van mij mag Luciel terugkomen. Heb je van haar caps? Toevallig?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
ik vond Hester een leuke meid, had van mij wel wat langer mogen blijven.
en ik vond Nicky & Bobby al helemaal top.
Ik vind Luciel nog steeds Dian Alberts.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Van mij mag Luciel terugkomen. Heb je van haar caps? Toevallig?
Toen was ze ook al lekker.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
Ik vind Luciel nog steeds Dian Alberts.
jij bent ook niet erg kieskeurig he? je lijkt Claire wel.....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Toen was ze ook al lekker.
Als er maar twee grote gewichten aan hangen.....quote:Op woensdag 7 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
jij bent ook niet erg kieskeurig he?
hoeft niet hoor, was een heleboel slap geouwehoer over niks.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Svensational het volgende:Jullie hebben veel gepraat vandaag! Ik ga eerst 'ns ff alles teruglezen
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:29 schreef Wup het volgende:
leuk je weer te zien Svensational.
niet gaan weet_ik_velen hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ok sorryquote:Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
[..]
niet gaan weet_ik_velen hoor
en ga je nou niet weer afvragen wat er leuk is aan Claire...quote:Op woensdag 7 april 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ok sorryIk zal me gedragen
Ben nu ONM aan het kijken
Dat meot ik nog zien. In de 1e helft viel ze me nog neit echt op.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
en ga je nou niet weer afvragen wat er leuk is aan Claire...
ze was weer echt helemaal geweldig, tegen Niels.
Ariel werd gister nog gebeld door de tienermoederlijn en in de Tara werd nog aangeklaagd door de ouders van Floor. Die verhaallijn was vorige week pas afgelopen. Dus Floor kan ook nog terugkomen!quote:Wup zei:
Over Floor of Kim Blommers heeft niemand het ooit meer
Nee hoor. Maar om de een of andere onverklaarbare reden willen mensen met pasen gourmetten of fonduenquote:Wup zie:
zou Svensational weer internetproblemen hebben?
Waar blijf je met de caps van vandaag?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Wup het volgende:
niet gaan weet_ik_velen hoor
Je moet een topic ook openen voor het oude vol isquote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want zo'n topic wordt standaard door een mod gesloten, omdat het vorige nog niet vol is.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
Je moet een topic ook openen voor het oude vol is
Heb je nou niks geleerd van schatje?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet een topic ook openen voor het oude vol is
Wie zat er in Tara?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
en in de Tara werd nog aangeklaagd
mja ik beetje met wat anders bezig eerst en ook nog eens lui. Dus beetje geduld nogquote:Op donderdag 8 april 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar blijf je met de caps van vandaag?
Wie is Schatje?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
Heb je nou niks geleerd van schatje?.
De fantastische mod uit het leukste forum van Fok!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie is Schatje?
Juiist wel! Daar open ik de topics altijd te laatquote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je nou niks geleerd van schatje?.
oeps sorry voor het laten wachten, geef me voortaan maar een schop als ik te sloom benquote:Op donderdag 8 april 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Gaat WIV nog stemmen?
Anders ga ik de stemmen tellen (morgen)
Ik ben te stom om dat topic te begrijpen. Bovendien ga ik nu een pilsje in de kraag vatten.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel waarom stem jij niet mee?
haha oke, proost enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben te stom om dat topic te begrijpen. Bovendien ga ik nu een pilsje in de kraag vatten.
Gvd! De eerste ronde heb ik voor de katsviool ingevuld, geloof ik. Dan maar gelijk de nieuwe ronde er achteraan.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
haha oke, proost enzo
Je bent een schat.quote:Op donderdag 8 april 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
met excuses aan weet_ik_veel voor het tijdstip, alsnog
Straks heeft hij nog zijn coming out en zegt hij dat hij een flikker is........quote:Op donderdag 8 april 2004 09:21 schreef dunn0w het volgende:
Haha. Arthur met dat roze bloesje!
Ja dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Straks heeft hij nog zijn coming out en zegt hij dat hij een flikker is........
Schande voor de van Walsums, hahahahahahaha!![]()
![]()
![]()
![]()
Kon Chris niet twee seconden eerder binnenkomen?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Over slechte timing gesproken... Had Carlo niet 2 seconden later zijn dartpijltje kunnen gooien?
Huh?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
Erik van Overeem!
Maiko Kemper, Gilles dus.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh?
Maiko Kemper was briljant in Goudkust! Ik hoop dat hij mag blijven in OnM.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
Maiko Kemper, Gilles dus.
was ooit een van mijn goudkust helden.....
nee liever nog een keer Arthur is zn rode nachthemdjequote:Op donderdag 8 april 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is het trouwens de week van de lingerie? Eerst Lizzy, dan Kyra, dan weer Lizzy. Morgen Claire?
ha, nog een voorstander van Maiko, hij had ook wel een leuke rol.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Maiko Kemper was briljant in Goudkust! Ik hoop dat hij mag blijven in OnM.![]()
Wat heb jij plotseling tegen Claire?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
nee liever nog een keer Arthur is zn rode nachthemdje
Claire is de laatste waar ik wat tegen heb.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb jij plotseling tegen Claire?
Btw.: heb je wat Lizzy- en Kyra-in-ondergoed-caps?
Was wel leuk vandaag, vooral toen Joost onder de tafel kiepte.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:05 schreef Wup het volgende:
flutafleverring hoor.
Right!quote:ik vind dat verhaallijntje Arthur-Carlo-Tara erg Arthur-onwaardig.
en de scenes tussen Tara en Carlo zijn wel erg voorspelbaar.
Zeker omdat hij in zijn ondergoed stond?quote:Ik weet dat ie niet erg polpuliar is hier, maar ik vond Chris echt de leukste vandaag.
*wrijft Glassex over beeldbuis*quote:Op donderdag 8 april 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
Kwijlen doe je maar voor je video.
nee omdat hij Kyra afbektequote:Op donderdag 8 april 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeker omdat hij in zijn ondergoed stond?
Dan moet ik de tape eens terugspoelen, want ik heb de glansrol van die glansdrol niet gezien.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
Hugo had ook weer een glansrol.
ach hij zat een beetje suf te Brammen tegen zn pappie. Wat een saai, nutteloos en volkomen overbodig figuur is dat toch.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet ik de tape eens terugspoelen, want ik heb de glansrol van die glansdrol niet gezien.
Moet hij ook uit het raam?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
ach hij zat een beetje suf te Brammen tegen zn pappie. Wat een saai, nutteloos en volkomen overbodig figuur is dat toch.
nou als dat zou kunnen, graag.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moet hij ook uit het raam?
Wat een moordlustige tante ben jij!?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:37 schreef Wup het volgende:
nou als dat zou kunnen, graag.
haha leuk ruzie tussen Claire & Joyce, gaat helemaal leuk worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
ow sorry, hij mag ook gewoon zijn koffers pakken hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een moordlustige tante ben jij!?
En dan door een bus van Connexxion worden aangereden? Die denderen ook regelmatig door het beeld. Hij kan, nu Ulft in Amsterdam ligt, ook met die dikke Opel in de gracht rijden.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
ow sorry, hij mag ook gewoon zijn koffers pakken hoor.
Mag ie meteen Kyra meenemen.
heb je dat er nou zelf bijverzonnen om mij blij te maken met een dode mus?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Bram wordt na een ernstig ongeval met spoed in het Beatrix opgenomen.
ik zie wel steeds trams en fietsen. Zal wel sponsoring zijn dan, mij was het nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan door een bus van Connexxion worden aangereden? Die denderen ook regelmatig door het beeld.
Nee, want dan zou ik mezelf ook voor de gek houden.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef Wup het volgende:
heb je dat er nou zelf bijverzonnen om mij blij te maken met een dode mus?
Je hebt gelijk. Connexxion reed in Ulft.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
ik zie wel steeds trams en fietsen. Zal wel sponsoring zijn dan, mij was het nog niet opgevallen.
En daarvan maak jij binnen 25 seconden caps?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:51 schreef Wup het volgende:
cool Bram gaat dood.
ach ik mis Ulft. Die lieve shotjes van het Beatrix en huize Couwenberg enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je hebt gelijk. Connexxion reed in Ulft.
die lijst ik inquote:Op donderdag 8 april 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
En daarvan maak jij binnen 25 seconden caps?
Mag ik helpen?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
die lijst ik in
blijkbaar, maar we zijn maar zijn 2en dus daar kan het ook aan liggenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben ik hier de enige die bulderde van het lachen toen Joost van de stoel viel?
Gezellig, jij en ik met z'n tweeën.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
blijkbaar, maar we zijn maar zijn 2en dus daar kan het ook aan liggen
o, zou kunnen, ik ben geen voorstander van voetbal, maar het is vast geen feyenoord want dan staat het hele gebouw hier altijd op zijn grondvesten te shacken.....quote:Op donderdag 8 april 2004 20:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gezellig, jij en ik met z'n tweeën.![]()
De rest zit zeker naar het voetballen te kijken?
PSV - New Castle United (1-0)quote:Op donderdag 8 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
o, zou kunnen, ik ben geen voorstander van voetbal, maar het is vast geen feyenoord want dan staat het hele gebouw hier altijd op zijn grondvesten te shacken.....
Zijn goede oneliners zijn op.quote:Joost humor ligt mij meestal niet zo eigenlijk. Nou ja, ik ben er op uitgekeken. Het is gewoon niet leuk meer. Alleen nog maar soms. Een beetje.
Doe er ook een cap van Lizzy bij, please.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
mja ik ga een mooie van Maiko Kemper uitzoeken. Opdat hij maar een wereldrol mag krijgen....
Duuk is ongeveer net zo groot als ik. (1m90)quote:Op donderdag 8 april 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
hij is trouwens ook al zo een klein opdondertje.
Alleen Duuk heeft geloof ik een beetje behoorlijk lengte.
oei, ow da's een volleyballerformaatje.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Duuk is ongeveer net zo groot als ik. (1m90)
Carlo en Tara is geen goede keus geweest. Die twee halen elkaars acteerprestaties bepaald niet op. Ik vind Carlo echt steeds slechter worden, sinds hij met tara aan de haal is.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Carlo moet er echt uit! Als hij een echte vent was had hij Tuur een paar fikse muilperen verkocht! Je weet wel, hem ergens sneaky opwachten en :klaaaaatts! Een paar watsen om de oren.
Ed had zo een gore stem, Arthur versta ik vaak niet.quote:Is het je ook opgevallen dat de stem van Tuur op die van Ed lijkt?
Dat probleem had ik met Olaf Zwart.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
Ed had zo een gore stem, Arthur versta ik vaak niet.
Slechte casting. Een nicht die een stoere heterobink moet spelen.....quote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
Carlo was sowieso toch al niet heel goed?
Is het waar dan? dat ie nicht is? Ik bedoel is hij er openlijk voor uitgekomen?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Slechte casting. Een nicht die een stoere heterobink moet spelen.....
Ongeloofwaardig. Dat deed Wim Bax vele malen beter.
Dat is niet nodig. Dat zie je toch zo? En welke stoere kerel gaat er nou linedancen?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
Is het waar dan? dat ie nicht is? Ik bedoel is hij er openlijk voor uitgekomen?
Oke hij ziet er misschien een beetje zo uit. Maar dat wil niet altijd wat zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is niet nodig. Dat zie je toch zo? En welke stoere kerel gaat er nou linedancen?
ik had voorheen last van hem. Ik vind hem in scenes met Joost vaak wel gewoon goed overkomen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef dunn0w het volgende:
Carlo was sowieso toch al niet heel goed?
Maar met Tara niet..quote:Op donderdag 8 april 2004 21:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had voorheen last van hem. Ik vind hem in scenes met Joost vaak wel gewoon goed overkomen.
nee mee eens, die 'klikken' niet. Ze gaan er allebei slechter van spelen. Zonde. Dus weg dan maar met die verhaallijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
Maar met Tara niet..
Hij past ook gewoon niet bij Tara.
Tuur zal er dan ook niet blij mee zijn als hij er achter komt dat Carlo analfabeet is.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:39 schreef dunn0w het volgende:
Maar met Tara niet..
Hij past ook gewoon niet bij Tara.
maar speeltjes zouden juist leuk moeten zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
Nee, hij is meer het speeltje vanTara
.
Ik stel voor om Carlo weg te jagen. Tara moet, vanwege haar uiterlijk, blijven.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:41 schreef Wup het volgende:
nee mee eens, die 'klikken' niet. Ze gaan er allebei slechter van spelen. Zonde. Dus weg dan maar met die verhaallijn.
Nee dat gemompel van Arthur kan ik vaak niet ontcijferen, heb ik ook bij Niels regelmatig.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tuur versta ik perfect. LNs plakkerig gewauwel moet ik regelmatig drie keer terugspoelen om te kunnen ontcijferen.
Met Lieve had ik geen taalprobleem, want ik woon op een steenworp afstand van de Belgische grens.
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
[..]
maar speeltjes zouden juist leuk moeten zijn.
Carlo loopt niet op een batterijtje....quote:Op donderdag 8 april 2004 21:43 schreef Wup het volgende:
maar speeltjes zouden juist leuk moeten zijn.
Carlo loopt op Frischhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Carlo loopt niet op een batterijtje....![]()
En op testosteron, want als hij naar Tara mag moet je 'm eens zien rennen.......quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
Carlo loopt op Frischhhhhhhhh
Haha.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
In tegenstelling tot LN, enige tijd geleden. Als zij boerde moest er geen aansteker in de buurt zijn. En ook geen raam als zij bezopen was en Bram haar irriteerde. Het schijnt dat Bram ook zingt, onder het pseudoniem Zanger Zonder Raam.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef Wup het volgende:
nou volgende week is het zover toch? Lazert ie eindelijk uit dat raam en zijn we van hem af.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
In tegenstelling tot LN, enige tijd geleden. Als zij boerde moest er geen aansteker in de buurt zijn. En ook geen raam als zij bezopen was en Bram haar irriteerde. Het schijnt dat Bram ook zingt, onder het pseudoniem Zanger Zonder Raam.
Wat doen we met Kyra? Ik weet iets:quote:Op donderdag 8 april 2004 22:01 schreef Wup het volgende:
nou volgende week is het zover toch? Lazert ie eindelijk uit dat raam en zijn we van hem af.
Gaan we over naar de tweede kandidaat op de lijst : Kyra
dat ben ik met je eens, Jasmine speelt prima maar Kyra is gewoon niet om te pruimen.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:03 schreef dunn0w het volgende:
Ik heb niet zo veel tegen Jasmine hoor. Ze speelt best goed. Ze heeft alleen niet zo'n boeiend personage. Laten ze dat ff veranderen.
ja maar Jasmine verveelt zich natuurlijk ook suf in die rol. Die denkt dat een beetje schreeuwen haar misschien een keertje een normaal verhaallijntje oplevert.....quote:Op donderdag 8 april 2004 22:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat doen we met Kyra? Ik weet iets:
Een zwaar bezopen Pik Frommelmans rijdt haar aan gort. Quatsch! Einde Kyra. Ik stoor me steeds meer aan die knalharde stem van haar. Dat mokkel kan niet normaal praten. Schreeuwt alleen maar.
hahahahaha, nou daar zullen de vonken echt vanaf spetteren.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:10 schreef dunn0w het volgende:
Een affaire met Huge is ook niet echt spraakmakend natuurlijk.
Ze loopt samen met Tuur onder Brams raam ... Tja, toch weer dat raam. Hoezo zou ik Bram niet mogen?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef dunn0w het volgende:
Kyra goes extreme!! maar hoe?
Nou ... Huug heeft al zo lang zijn potlood niet meer kunnen spitsen, dat hij Kyra als een tijger uiteenscheurt. Graaaaaauw! Ratsjjjj!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:10 schreef dunn0w het volgende:
Een affaire met Huge is ook niet echt spraakmakend natuurlijk.
Haha.. dat was nog niet in me op gekomen.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou ... Huug heeft al zo lang zijn potlood niet meer kunnen spitsen, dat hij Kyra als een tijger uiteenscheurt. Graaaaaauw! Ratsjjjj!
Ja!!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:15 schreef Wup het volgende:
Arthur & Claire maken echt ONM de afgelopen periode.
Bettina zit sinds de dood van Serge echt helemaal in een dipke.
Maar ik denk dat er voor Joyce nu eindelijk ook wel weer eens een mooi lijntje aan zit te komen.
IDie familie is volgens mij wel eens op komen duiken ooit, toen ze ging trouwen met Daan. Maar ik weet niet meer zo goed wat er tussen zat.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra moet in elk geval dood in beeld komen, want anders loop je het gevaar dat ze over twee seizoenen terugkeert. Maak haar hele familie maar beter af, want anders komt straks haar tweelingzus op de proppen.
De vader van Kyra was een zeurlul. Zat steeds maar over het vreten te kankeren. Te droog, te klef, te veel pijn aan zijn gat door alle kruiden, etc.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
IDie familie is volgens mij wel eens op komen duiken ooit, toen ze ging trouwen met Daan. Maar ik weet niet meer zo goed wat er tussen zat.
Ik hoopte toen nog even stiekem dat Daan weer beroemd mocht worden met dat boek, toen ie beroemd ging worden was ie leuk.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kyra zal in Daans kookboeken blijven voortbestaan, want twee seizoenen geleden maakte hij een cocktail met de naam Tropical Kyra. "Daan & Fruit" heette het boek, geloof ik. Eén pruim had hij al in bed.
Ja klopt! Zo'n dikke moeder, vader en er was ook nog een broertje van ong. 13 bij.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
[..]
IDie familie is volgens mij wel eens op komen duiken ooit, toen ze ging trouwen met Daan. Maar ik weet niet meer zo goed wat er tussen zat.
Wat dacht je dan van Bento's moeder Luise?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:22 schreef dunn0w het volgende:
Ja klopt! Zoon dikke moeder, vader en er was ook nog een broertje van ong. 13 bij.
ah wat goed dat jullie dat nog weten, het heeft niet erg veel indruk op me gemaakt, ik was het allang weer kwijt.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:22 schreef dunn0w het volgende:
Ja klopt! Zo'n dikke moeder, vader en er was ook nog een broertje van ong. 13 bij.
En toen hij beroemd was kon je 'm de hals omdraaien. Hij deed toen koken en coken.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:21 schreef Wup het volgende:
Ik hoopte toen nog even stiekem dat Daan weer beroemd mocht worden met dat boek, toen ie beroemd ging worden was ie leuk.
alles aan Bento was triest.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat dacht je dan van Bento's moeder Luise?
Indruk niet echt bij mij.. meer irritatie.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ah wat goed dat jullie dat nog weten, het heeft niet erg veel indruk op me gemaakt, ik was het allang weer kwijt.
Geloof me maar dat zo'n nachtmerrie niet gemakkelijk uit een man zijn geheugen gaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
ah wat goed dat jullie dat nog weten, het heeft niet erg veel indruk op me gemaakt, ik was het allang weer kwijt.
hihi Daan goes wild... partyanimal, was een leuk lijntje.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toen hij beroemd was kon je 'm de hals omdraaien. Hij deed toen koken en coken.
haha oja dat kan ook nog, een soort Suzy syndroom is datquote:Op donderdag 8 april 2004 22:25 schreef dunn0w het volgende:
Indruk niet echt bij mij.. meer irritatie.
Dat zeg je alleen maar omdat hij irl een homo is.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:25 schreef Wup het volgende:
alles aan Bento was triest.
Ah, Suzy. Heb ik op vele avonden van genoten.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
haha oja dat kan ook nog, een soort Suzy syndroom is dat
ik vond hem afschuwelijk toen met dat voetballen. Dat gejammer steeds bah.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat hij irl een homo is.
Bento was op zich kewl, toen hij voetballer was. Hij maakte zijn entree door op straat te voetballen. Daardoor ging 't raam van de Engel in duizend stukken. Toen Bento die R&B begont te kwijlen, zagen de schrijvers 't in dat ze 'm beter zouden laten optiefen.
Oh God dat kind.was erg..quote:Op donderdag 8 april 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
[..]
haha oja dat kan ook nog, een soort Suzy syndroom is dat
Daarvan snoof hij dan ook meer dan genoeg. 't Was jammer dat die buffel van een Olaf zijn "manager" en "beste vriend" was.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
was een leuk lijntje.
Met een lekkende hartklep jammert men wel eens....quote:Op donderdag 8 april 2004 22:30 schreef Wup het volgende:
Dat gejammer steeds bah.
erg lekker, ja!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:31 schreef dunn0w het volgende:
Oh God dat kind.was erg..
Ach dat kwam toch helemaal niet natuurlijk over.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
erg lekker, ja!
Vooral toen ze heel sensueel in haar nachtjaponnetje over Renée zich voortbewoog.
Dat kun jij als vrouw niet beoordelen. Zoiets moet je aan een man overlaten.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:36 schreef dunn0w het volgende:
Ach dat kwam toch helemaal niet natuurlijk over.![]()
Tuurlijk kan ik wel oordelen of iets natuurlijk overkomt ofniet.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat kun jij als vrouw niet beoordelen. Zoiets moet je aan een man overlaten.
nopequote:Op donderdag 8 april 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heeft Wup daar wat caps van?
HAP!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:41 schreef dunn0w het volgende:
Tuurlijk kan ik wel oordelen of iets natuurlijk overkomt ofniet.
Ja, dat zijn me dan toch ook twee megastoten.quote:Kijk als je Isablla en Yasmin leuk vind om samen te zien.. dat kan ik dan nog wel begrijpen.
Dat kwam ook wel 'echt' over.
Why not?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
nope
Idd HAP.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
HAP!
[..]
Ja, dat zijn me dan toch ook twee megastoten.
ik heb niks van voor 2004, dan moet je Babette of Iwan lief aankijkenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Why not?
Tja, om dat te kunnen beoordelen zuipen we eerst eens een borrel.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:52 schreef dunn0w het volgende:
Dus 'weet_ik_veel' niet meer zeggen dat ik niet kan oordelen he?![]()
Ellen mag inderdaad eventjes flink ank van verdriet. En dan gaat Claire die kleine onder haar hoede nemen. Dat wordt lachen. Leert dat kindje op haar nulde al mannen verleiden enzo.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat gaan we met Do Riz doen? Bram sterft door een ongeval, Ellen zuipt zich te pleuris. Wie gaat Do Riz opvoeden? Floortje dan maar laten terugkomen?
Doris 'verdwijnt' zomaar, en komt ( als onm dan nog bestaat ) over 6 jaar terug als een jonge twintiger.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat gaan we met Do Riz doen? Bram sterft door een ongeval, Ellen zuipt zich te pleuris. Wie gaat Do Riz opvoeden? Floortje dan maar laten terugkomen?
yep, Claire verkoopt Doris en daarom komt ze later wraak nemen.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:59 schreef dunn0w het volgende:
Doris 'verdwijnt' zomaar, en komt ( als onm dan nog bestaat ) over 6 jaar terug als een jonge twintiger.
Zo te lezen heb jij ook al wat op?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef Wup het volgende:
Ellen mag inderdaad eventjes flink ank van verdriet.
Misschien gaat die ijzervreetster Doriesje opvoeden, zoals ze dat met Boriesje ook wilde doen?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:03 schreef Wup het volgende:
yep, Claire verkoopt Doris en daarom komt ze later wraak nemen.
haha ja ik heb wat ruzie met de apparatuur hier....quote:Op donderdag 8 april 2004 23:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo te lezen heb jij ook al wat op?
en dan eindigt ze als Serge.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien gaat die ijzervreetster Doriesje opvoeden, zoals ze dat met Boriesje ook wilde doen?
Als je vooraan begint is het gemakkelijker. Dan hoef je niet terug te lezen......quote:Op donderdag 8 april 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
hallo ik ben er weerik ga weer even terug lezen
Of zoals Margotje zei: "Sjesje".quote:Op donderdag 8 april 2004 23:12 schreef Wup het volgende:
en dan eindigt ze als Serge.
Ik denk meer aan:quote:Op donderdag 8 april 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor om het volgende topic: "ONM # 32: Wat jammer dat Svensational er steeds niet is" te noemen. Ik kan em zelf niet openen, omdat ehhh...ja omdat ik er dan niet ben natuurlijk![]()
Dan doen we die daarna, oké? Vanaf zaterdag ben ik hier weer gewoonquote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik denk meer aan:
ONM # 32 ~ Wup en haar caps
ik snap um niet, je bent er toch. Babetje is nog steeds aan het bijkomen van die vage borrels die weet_ik_veel schenkt.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
Ik stel voor om het volgende topic: "ONM # 32: Wat jammer dat Svensational er steeds niet is" te noemen. Ik kan em zelf niet openen, omdat ehhh...ja omdat ik er dan niet ben natuurlijk![]()
Ja, maar pas 's avonds laat als dit topic al over z'n hoogtepunt heen isquote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap um niet, je bent er toch. Babetje is nog steeds aan het bijkomen van die vage borrels die weet_ik_veel schenkt.
nou ONM was toch niet leuk vanavond.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:01 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar pas 's avonds laat als dit topic al over z'n hoogtepunt heen is
Ik ben nu aan 't kijken en het is best welquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
[..]
nou ONM was toch niet leuk vanavond.
Het lijkt me waarschijnlijker dat de grootouders (de De Boeitjes) in aanmerking komen voor de voogdij van Doris. Bovendien heeft Bettina laten zien dat ze een kind (Arthur) niet aan kan.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien gaat die ijzervreetster Doriesje opvoeden, zoals ze dat met Boriesje ook wilde doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al dat arme ONM grut. Joyce die op haar 40ste wil gaan werpen, Doriesje bij opa & oma de Boei en dan nog een baby naar tante Betje. Vreemde opvattingen over verjonging hebben ze daar tochquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:06 schreef Iwan1976 het volgende:
spoiler
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het lijkt me waarschijnlijker dat de grootouders (de De Boeitjes) in aanmerking komen voor de voogdij van Doris. Bovendien heeft Bettina laten zien dat ze een kind (Arthur) niet aan kan.Klinkt best WIV-achtig! Maar wel leuk bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
ik heb Arthur toch wel eens sterker meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:45 schreef Svensational het volgende:
Arthur was trouwens ook wel leukig gister. met z'n be en opdonderen. en dan in elke zin dat be benadrukken
Waarom maak je steeds bitmaps?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
10x OnM (1998)
waarom ben jij nooit eens gewoon blij?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom maak je steeds bitmaps?
Het zijn gewoon JPG's. Volgens mij gebruik je Windows XP en moet je je tijdelijke internetbestanden leeggooien (helpt in de meeste gevallen). Als je een bepaald aantal MB's aan tijdelijke internetbestanden hebt, treedt er een bug op die er voor zorgt dat je plaatjes alleen nog maar als BMP kunt opslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom maak je steeds bitmaps?
Die speelde mee in het seizoen 1996-1997... en daar heb ik helaas geen caps van.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Heb je ook foto's vanJulia Fontaine
???
In GTST loopt weinig boeiends rondquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:18 schreef Iwan1976 het volgende:
In Amerikaanse soaps zie je soms het fenomeen cross-over: een acteur speelt hetzelfde karakter in 2 verschillende series. De bekendste voorbeelden zijn Sheila Carter, Lauren Fenmore en Brooke Logan in 'The Bold and the Beautiful' & 'The Young and the Restless'. Iets soortgelijks zag je in de prime time soaps 'Beverly Hills 90210', 'Melrose Place' en 'Models Inc.'.
Ik vind het tijd worden dat zoiets ook gaat gebeuren in Nederland. Het zou de kijkcijfers van OnM & GTST een positieve impuls kunnen geven. De vraag is alleen: welk karakter uit GTST zou de cross-over naar OnM moeten gaan maken? Het moet in ieder geval een populair karakter zijn... en het moet een acteur zijn die niet eerder in OnM heeft gespeeld (bv. Sebastiaan Labrie, Olaf/Ray).
GTST hoeft voor mij ook niet zo, Goudkust daarentegen...quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:20 schreef Markie-Mark het volgende:
In GTST loopt weinig boeiends rond
Ik wil Sylvia Verweyden uit Goudkust en misschien een gedeelte van de Van Cloppenburg familie![]()
Personages uit Goudkust is een beetje een probleem aangezien er al heel wat acteurs uit Goudkust afgevloeid zijn naar OnM: Filip Bolluyt (Wouter), Jasmine Sendar (Kyra), Robin Rienstra (Hugo), Maiko Kemper (Gilles). Het mag van mij natuurlijk ook een compleet nieuw karakter zijn dat gelijktijdig in OnM als GTST te zien is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:20 schreef Markie-Mark het volgende:
In GTST loopt weinig boeiends rond
Ik wil Sylvia Verweyden uit Goudkust en misschien een gedeelte van de Van Cloppenburg familie![]()
Gepke is beetje te oud daarvoor dunkt me.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Personages uit Goudkust is een beetje een probleem aangezien er al heel wat acteurs uit Goudkust afgevloeid zijn naar OnM: Filip Bolluyt (Wouter), Jasmine Sendar (Kyra), Robin Rienstra (Hugo), Maiko Kemper (Gilles). Het mag van mij natuurlijk ook een compleet nieuw karakter zijn dat gelijktijdig in OnM als GTST te zien is.
Ik heb trouwens zo'n vermoeden dat we Gepke Witteveen (ex-Goudkust Desirée) eerdaags in OnM zullen zien opduiken... Haar optreden in 'De zwakste schakel' kan geen toeval zijn. Misschien is ze wel de (ex-)vrouw van Gilles?
de spermadonorwannabe van Joycequote:Op vrijdag 9 april 2004 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie is Gilles??
Oh echt waar wordt die gespeeld door de acteur die Erik van Overeem speelde...coolquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:28 schreef Wup het volgende:
[..]
de spermadonorwannabe van Joyce
yep, op pagina 3 staat een shotje van gisteren van hem.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh echt waar wordt die gespeeld door de acteur die Erik van Overeem speelde...cool![]()
Mijn dank is zeer groot!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 03:12 schreef Wup het volgende:
en speciaal
Voor Babette [Save Target as...]
Misschien is Gepke de recast van Pauline?quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
Gepke is beetje te oud daarvoor dunkt me.
Het was wel leuk toen Lizzy Joost deed schrikken. Hij kiepte van zijn stoel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
BTW ik heb 't gisteren 'moeten' missen, was het nog wat?!
Yep.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:49 schreef babette21 het volgende:
W_I_V, ik begreep dat jij een shot van Suzy en Renée zoekt???
De enige die ik zo snel kan vinden...quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Yep.
Als ik toevallig online ben ga ik de strijd zeker aan, maar ik zit vast aan een weekend vol familieverplichtingen (quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: begin maar vast met het voorbereiden van een nieuw topic. Je weet wat er gebeurt als je te laat bent.....
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:59 schreef babette21 het volgende:
De enige die ik zo snel kan vinden...
In 1967 heeft Philips daarvoor een videorecorder uitgevonden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:01 schreef babette21 het volgende:
Als ik toevallig online ben ga ik de strijd zeker aan, maar ik zit vast aan een weekend vol familieverplichtingen () dus vrees het ergste... heb zelfs 't vermoeden dat is straks wederom ONM ga missen...
In Goudkust had Gepke (Desirée van Cloppenburg) ook een relatie met Maiko (Erik van Overeem).quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:07 schreef Wup het volgende:
Gepke is beetje te oud daarvoor dunkt me.
haha ja toen ze de weg wel heel erg kwijt was.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:13 schreef Iwan1976 het volgende:
In Goudkust had Gepke (Desirée van Cloppenburg) ook een relatie met Maiko (Erik van Overeem).
Tegen SjokSjok steekt iedereen overtuigend af. Verder was het vandaag ouwe koek die de klok sloeg. Dat gesodemieter van Lizzy. Blijf toch met die poten van Joosts spullen af. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat anderen ongevraagd of onaangeboden aan mijn spullen zitten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
ik vond Aafke erg overtuigend
DENIED!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
* Wup dient officieel verzoek in om volgende topic te mogen maken*
ik heb Aafke anders de laatste tijd wel eens beroerder zien overkomen, ik vond haar echt goed vandaag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tegen SjokSjok steekt iedereen overtuigend af. Verder was het vandaag ouwe koek die de klok sloeg. Dat gesodemieter van Lizzy. Blijf toch met die poten van Joosts spullen af. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat anderen ongevraagd of onaangeboden aan mijn spullen zitten.
uiteraardquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Okay, maar dan wil ik Claire weer in de titel.
ONM # 32 ~ Claire - Back In Businessquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:08 schreef Wup het volgende:
uiteraard
ja ik vind Niels-Chris een leuke combinatie moet ik zeggen. Maar ja, iedereen staat natuurlijk te juichen als ie bij die saaie Hugo weg mag. Behalve nog saaiere Kyra.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: zit Huug nou zonder assistent? Is zijn onderzoek naar de kloten? Moet hij Kyra dan toch maar weer terugvragen?
lul het nou maar rustig vol.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
ONM # 32 ~ Claire - Back In Business
Of zoiets?
Meisje toch!? Wat een grove taal!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
lul het nou maar rustig vol.....
ai bloos .... ik zal mijn taal kuisen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Meisje toch!? Wat een grove taal!
Dinsdag is ze weer terug. Je weet toch dat in een zeep alles sneller gaat? Kinderen groeien daar als bloemkool. Volgens mij hebben ze daar illegale groeihormonen. De week vakantie van Aaphke en SjokSjok is in drie dagen langs.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
ai bloos .... ik zal mijn taal kuisen.
Een weekje geen Aafke vind ik toch wel prima, ze was er een beetje veel de afgelopen tijd.
ow, ik ben nog wel eens vaker soap naief ja.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dinsdag is ze weer terug. Je weet toch dat in een zeep alles sneller gaat? Kinderen groeien daar als bloemkool. Volgens mij hebben ze daar illegale groeihormonen. De week vakantie van Aaphke en SjokSjok is in drie dagen langs.....
Vrijdag a.s.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:18 schreef Wup het volgende:
ow, ik ben nog wel eens vaker soap naief ja.
Maar ach deze week gaat Bram dood. Toch?
je bent te laat Iwan..... we hadden het al netjes uitgevochtenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM #32: Claire, Wie zwicht er voor de charmes van dokter Richter?
Als jullie twee gaan kibbelen open ik het topic, potverdulleme!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef Wup het volgende:
je bent te laat Iwan..... we hadden het al netjes uitgevochten
dan krijgft ie ook een topicje... een feesttopicquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vrijdag a.s.
Het is alleen jammer dat ik er nog niet achter ben gekomen hoe hij verongelukt. "Ons" raam zal geen optie zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
dan krijgft ie ook een topicje... een feesttopic
tuurlijk wel, een ongeluk stond er toch? En dat bananenschilletje en het raam zijn daar prima ingredienten voor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is alleen jammer dat ik er nog niet achter ben gekomen hoe hij verongelukt. "Ons" raam zal geen optie zijn.
Een ongeluk kan ook gebeuren als hij autorijdt of op de fiets zit. Misschien rijdt hij door een winkelraam? Valt hij naar binnen, i.p.v. naar buiten....quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:23 schreef Wup het volgende:
tuurlijk wel, een ongeluk stond er toch? En dat bananenschilletje en het raam zijn daar prima ingredienten voor.
ja zou wel leuk zijn, wordt Ellen aansprakelijk gesteld voor de schade, want die is natuurlijk enom. Bram ramt een heel winkelblok met zn auto.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een ongeluk kan ook gebeuren als hij autorijdt of op de fiets zit. Misschien rijdt hij door een winkelraam? Valt hij naar binnen, i.p.v. naar buiten....
Waarom LN? Zij rijdt niet. Bram zit achter het stuur, nadat hij zich in de Engel heeft bezopen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:27 schreef Wup het volgende:
ja zou wel leuk zijn, wordt Ellen aansprakelijk gesteld voor de schade, want die is natuurlijk enom. Bram ramt een heel winkelblok met zn auto.
ja maar Brammie overleeft het niet. Bram & zuipen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom LN? Zij rijdt niet. Bram zit achter het stuur, nadat hij zich in de Engel heeft bezopen.
Joyce's zvo's vragen inderdaad om zijn "lijntje" ...quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:28 schreef Wup het volgende:
Ik denk trouwens dat Gilles wel een rol gaat krijgen.
Het wordt sowieso tijd dat Joyce weer een flink lijntje krijgt en hij lijkt me er uitstekend voor.
Ik hoop dat ie weer een beetje vals blijkt.
Bram is geen alcoholist, maar hij heeft toch een aantal keren zwaar bezopen bij JP aan de bar gezeten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
ja maar Brammie overleeft het niet. Bram & zuipen?
je haalt wat dingetjes door elkaar geloof ik......
ja maar hij heeft niet de gebruikelijke ONM zuipgewoontes.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram is geen alcoholist, maar hij heeft toch een aantal keren zwaar bezopen bij JP aan de bar gezeten.
Daardoor is hij veel gevaarlijker, want hij kent de gevaren van alcohol minder goed dan de door de wol geverfde zuipcolist.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:34 schreef Wup het volgende:
ja maar hij heeft niet de gebruikelijke ONM zuipgewoontes.
Die zit klem in de draaideur van V&D.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:33 schreef Wup het volgende:
Volgens mij is Fem stiekem al ontslagen, ik heb Ariel helemaal niet gezien deze week.
hihi Bram & gevaarlijk....quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daardoor is hij veel gevaarlijker, want hij kent de gevaren van alcohol minder goed dan de door de wol geverfde zuipcolist.
Ja, die smerige bisexuelen besmetten ook onze vrouwen. Hahahahahahahaha!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
hihi Bram & gevaarlijk....
ze loopt na die verkrachting wel weer volledig voor spek & bonen rond daar. Jammer hoor, ze mogen haar best weer een verhaaltje geven. Ik zie liever Ariel dan Kyra. Kyra krijgt relatief best veel verhaaltjes volgens mij.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die zit klem in de draaideur van V&D.![]()
* babette is ook geen alcoholist, maar heeft toch ook al een aantal keren zwaar bezopen aan de bar gezeten...quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bram is geen alcoholist, maar hij heeft toch een aantal keren zwaar bezopen bij JP aan de bar gezeten.
Je slaat de spijker op zijn kop!quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
ze loopt na die verkrachting wel weer volledig voor spek & bonen rond daar.
Ik vind 'm een ouwe lul.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
wat heb jij toch tegen Koen?
ik vind hem best aandoenlijk.
Ik zie toch echt liever Kyra dan Ariel hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:40 schreef Wup het volgende:
[..]
ze loopt na die verkrachting wel weer volledig voor spek & bonen rond daar. Jammer hoor, ze mogen haar best weer een verhaaltje geven. Ik zie liever Ariel dan Kyra. Kyra krijgt relatief best veel verhaaltjes volgens mij.
ik doe gisteren want toen was er niks aan, doet weet_ik_veel vandaag, deal?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
Wie is zo lief om me twee daagjes bij te praten?!![]()
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
* babette is ook geen alcoholist, maar heeft toch ook al een aantal keren zwaar bezopen aan de bar gezeten...![]()
Kan ik net zo goed "gisteren" herhalen, want vandaag was er ook niks aan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
ik doe gisteren want toen was er niks aan, doet weet_ik_veel vandaag, deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |