Welke achterlijke standpunten? Waarom hoor ik jou niet over Fatima Elatik maar wel over Geert Wilders?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef Intxaurraga het volgende:
"die achterlijke standpunten"
Een halve duitser en dan nog zeuren over buitenlandersquote:Op woensdag 7 april 2004 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dat halve Limburgse accent van hem![]()
![]()
whehehequote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef gelly het volgende:
Nu nog een steel in z'n aars en je kunt makkelijk in de hoekjes spinnewebben weghalen.
Laten we met jou beginnen, een steel in je aars.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef gelly het volgende:
Nu nog een steel in z'n aars en je kunt makkelijk in de hoekjes spinnewebben weghalen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Als de TS niet zo'n verkeerde ideeen erop nahield, zou ik nog bijna om dit topic kunnen lachen....
Misschien omdat dit topic over Wilders gaatquote:Op woensdag 7 april 2004 22:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke achterlijke standpunten? Waarom hoor ik jou niet over Fatima Elatik maar wel over Geert Wilders?
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef gelly het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een halve duitser en dan nog zeuren over buitenlanders
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
Hip kapsel!!!
Toch zal ik om andere redenen dan zn kapsel om hem stemmen
Hee, hee, maar wel een geintegreerde!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een halve duitser en dan nog zeuren over buitenlanders![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Hee, hee, maar wel een geintegreerde!![]()
Over de integratie van z'n haar kun je anders aardig wat twijfels uitspreken. Het zit immers minstens net zo wild als de baard van bijvoorbeeld een Bin Laden...quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Hee, hee, maar wel een geintegreerde!![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dat halve Limburgse accent van hem![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 22:39 schreef gelly het volgende: En dan zal ik maar niet eens beginnen over de jaarlijkse wateroverlast waaruit blijkt dat het geen Nederlanders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |