Das echt leuk jaquote:Op woensdag 7 april 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
Geweldig leuk pretpark met niet van die hysterische Eftelingprijzen (6 euro maar), en een paar speeltuinen met heel originele toestellen erin.
Het is een soort sprookjesbos met huisjes waar je naar binnen kunt kijken, je hoort onderweg liedjes ed, ik vond het een verademing tov die drukke andere attrakties.
Die liedjes zijn echt leuk gemaakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:57 schreef LadyS het volgende:
[..]
Das echt leuk jaBen er vorig jaar met Ailani geweest en ze stond bij elke huisje te dansen op de muziek
Echt prachtig vond ze het.
Hier is hun website:
http://www.sprookjeswonderland.nl/
Ik zie in hun nieuwsbrief van April dit staan " Hierbij willen wij u er speciaal op wijzen dat we ook op tweede paasdag (12 april) geopend zijn." Ik neem aan dat ze de speelhal hier ook mee bedoelen, want als de Expo open is is de speelhal ook open. Maar bel voor de zekerheid ff, anders rijd je voor niks (frustraties ed.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
is dat 12 april ook geopend Morwen?? weet je dat toevallig?? op de site zie ik niks staanzou ideaal zijn, niet te ver weg en niet te duur.
en anders iemand nog leuke suggestie wat ik in de buurt van R'dam kan gaan doen met 2 kids van 7 en 4 (2 boys) op maandag 12 april. en noem geen afteling of duinrell of troipicana of zoiets in die richting, veels te duur voor dat ffkes dat ik ze heb.
Geen dank, hoor. Trouwens, wat Miss Dynastie (en anderen) schrijven klopt als een bus. Een kinderboerderij -of een grote speeltuin- is voor kinderen vaak nog leuker dan die zogenaamde populaire attractieparken.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:45 schreef Martineke het volgende:
great thanks Toppiecdat ik zelf die nieuwsbrief niet hebt gezien zeg
maar thanks ik bel wel ff morgen of zo
http://www.ballorig.nl/rotterdamwe/index.html ballorig rotterdam weenaquote:Op woensdag 7 april 2004 23:27 schreef Martineke het volgende:
en anders iemand nog leuke suggestie wat ik in de buurt van R'dam kan gaan doen met 2 kids van 7 en 4 (2 boys) op maandag 12 april. en noem geen afteling of duinrell of troipicana of zoiets in die richting, veels te duur voor dat ffkes dat ik ze heb.
thnx p_igletquote:Op donderdag 8 april 2004 09:29 schreef p_iglet het volgende:
[..]
http://www.ballorig.nl/rotterdamwe/index.html ballorig rotterdam weena
www.maritiemmuseum.nl in daar hebben ze nu een kindertentoonstelling genaamd professor plons die helemaal geweldig schijnt te wezen.
www.plaswijckpark.nl Dit is leuk voor als het wat mooier weer is maandag. Ze hebben er een kleine dierentuin een verkeerspark met skelters en een hoop andere attracties. Zeker jongens vinden het ontzettend leuk omdat ze overal kunnen ravotten.
En als we het dan toch over Enkhuizen hebben, daar heb je ook het openlucht museum.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:36 schreef shmoopy het volgende:
Sprookjeswonderland in Enkhuizen.
...
Ow, ok.... no problemo natuurlijk. Zo lang loop ik nog niet mee in OUDquote:Op donderdag 8 april 2004 22:05 schreef Jessicaa het volgende:
Lois en Karin hadden het hier in andere topics ook al eens over. Dan komen er teveel sticky (zo heten ze toch, hahahahahahaha) topics bovenaan. Als dit een verzameltopic is dan is het toch juist zo opgezocht. Daarom is er denk ik een appart topic voor gemaakt.
Zal het over een week doen. Maar ik zelf lees dit topic absoluut door bij een zondag vroeg opstaan zonder plannen en dan ook eens aan het eind van de maand.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:00 schreef Belana het volgende:
Is het een idee om er een verzameltopic van te maken en al die leuke linkjes in de openingspost te zetten ofzo?
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:43 schreef heaven7 het volgende:
www.spelerij.nl
Ik weet alleen niet meee hoe duur het is.. het is alleen wel ontzettend leuk!! Echt waar! Ik vond dit vroeger leuker dan de efteling! Ik ben er helaas te weinig geweest naar mijn ideeEn nu ben ik te groot
Maar het is een alternatieve speeltuin zeg maar, denk niet dat het net zo duur is als Six Flags.. man, van die prijzen schrik je je toch een ongeluk
Ja, dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 8 april 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
O jij bedoel in dit topic zelf Belana?
Tnx lily, staat bij mijn favorieten.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:50 schreef lily het volgende:
trouwens; een hele handige site (kun je ook zoeken op prijs) is:
http://www.uitmetkinderen.nl/
Ik denk dat je de ontdekhoek bedoelt. www.ontdekhoek.nl geloof ikquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:28 schreef Troel het volgende:
IN Hengelo (OV):
....
En verder heb je verspreid in het land nog een aantal Knutselplaatsen. Ik weet dat ik in Rotterdam toen geweest ben. Ze hebben een logo met een lampje. Je kan er chips maken, zeepjes maken, foto's nemen en maken. Dammen bouwen, huizen bouwen...
Ontdekhoek ja! Dank jequote:Op vrijdag 9 april 2004 13:17 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ik denk dat je de ontdekhoek bedoelt. www.ontdekhoek.nl geloof ik
Is zeker heel leuk als je nieuwsgierige kinderen hebt die van alles willen weten hoe het werkt.
Wat kun je daar dan doen behalve Belgisch winkelen?quote:Op donderdag 15 april 2004 19:23 schreef Janusje het volgende:
Een dagje Baarle-Nassau. Altijd leuk voor jong en oud!
Je aan toeristen ergeren, dat kun je daar!!!quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:26 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat kun je daar dan doen behalve Belgisch winkelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |