ik zie een mooie LEGO vrachtwagen hoor.!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ruk?
je avatar is nog steeds ene kruisje
was dat nog steeds de bedoeling?
Misschien komt dat ook door die gator?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
ruk?
je avatar is nog steeds ene kruisje
was dat nog steeds de bedoeling?
sstquote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef Markster het volgende:
[..]
ik zie een mooie LEGO vrachtwagen hoor.!
Lees het topic.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:47 schreef Markster het volgende:
SPYBOT
opgelost. FAQ. SEARCH. SLOTJE.
ja, heel ruk mag naar onzin.... kunnen we die kloon geen allesbehalve onzin ban geven?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:49 schreef mcDavid het volgende:ruk opent een topic, maar hij weet van tevoren al dat hij niemand gaat geloven die een tip geeft
maggie naar onz?
Eerste keer dat ik hem zie.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik overigens de enige die de "ruk-reeks" zo langzamerhand, eh, ruk vindt?
zag beetje laat dat het een ONZ topic wasquote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef Piro het volgende:
[..]
Lees het topic.
Opgelost!
FAQ. SEARCH. GOOGLE. KICK.TO/ONZ.
Euh nee.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
hoe boebiedabiedoel je?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
nou jullie zeide dat je een kruisje zagen
maar er staat wel een vrachtwagen!!
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef ruk het volgende:
heb jij ook vestand van plaatjes dan???
Hij staat anders nog gezellig in GC hoor.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:51 schreef Markster het volgende:
[..]
zag beetje laat dat het een ONZ topic was!
welk plaatje?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:52 schreef ruk het volgende:
hoe krijg ik dan dat plaatje weer weg???
nee, maar momenteel ben ik wel in voor een relletjequote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
die atavar van ruk natuurlijk, dat kruisjequote:Op woensdag 7 april 2004 20:52 schreef Markster het volgende:
[..]
welk plaatje?
nietusquote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef ruk het volgende:
nou jullie zeide dat je een kruisje zagen
maar er staat wel een vrachtwagen!!
hoe debeol je?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:52 schreef Piro het volgende:
[..]
Hij staat anders nog gezellig in GC hoor.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]wat doe je :')
Neem een anderequote:Op woensdag 7 april 2004 20:52 schreef ruk het volgende:
hoe krijg ik dan dat plaatje weer weg???
precies!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef Hayek het volgende:
waarom zou je gator wissen? fantastische software die je de nieuwste aanbiedingen geeft, hij geeft ook je gegevens door aan een bedrijf zodat ze je via mail meer goeie reclame toesturen, ik heb al heel wat gekocht
je hebt niets te willenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef ruk het volgende:
maar ik wil helemaal geen plaatje!!!
Kruis is geen plaatje tochquote:Op woensdag 7 april 2004 20:53 schreef ruk het volgende:
nou als ik me vrachtwagen weghaal zie ik een kruisje
maar ik wil helemaal geen plaatje!!!
maar tóch is het een onzin topicquote:Op woensdag 7 april 2004 20:52 schreef Piro het volgende:
[..]
Hij staat anders nog gezellig in GC hoor.
die heb ik al.. ik heb m'n hond al naar het asiel gebracht, bonzy buddy is het helemaalquote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef Markster het volgende:
[..]
precies!
download ook meteen bonzo buddy!
hoe dobeol je ?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:55 schreef ruk het volgende:
ik vraag het wel iemand met vestand!!!
ga er maar niet te serieus op in, hij probeert al ongeveer 40 topics lang zijn plaatje en kruisje wegkrijgen, en hij wil niet geloven dat dat niet kanquote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kruis is geen plaatje toch
Doe dat!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:55 schreef ruk het volgende:
ik vraag het wel iemand met vestand!!!
Het is een ruk topicquote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar tóch is het een onzin topic
ssst, weet ikquote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga er maar niet te serieus op in, hij probeert al ongeveer 40 topics lang zijn plaatje en kruisje wegkrijgen, en hij wil niet geloven dat dat niet kan
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het is een ruk kut topic
als we nou ff aan breuls vragen of hij jou persoonlijk een mailtje wil sturen waain hij uitlegt dat het niet mogelijk is, wil je het dan wel geloven?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef ruk het volgende:
ja het kan egt wel!!!!
je ziet zat andere mensen met ook geen plaatje
je hebt niets te willenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef ruk het volgende:
en dat wil ik ook!!!
Inernet opties - geavanceerd - 'afbeeldingen weergeven' uitvinkenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef ruk het volgende:
en dat wil ik ook!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |