abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:45:11 #126
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20962093
hahahahahhaha.

Kleiduivenvoer/
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:17:09 #127
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20962700
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
Die is wel weer erg goed

Zie het al voor me, prachtig
Vampire Romance O+
pi_20963004
Ja, ik miste de map met zoekgeraakte stukken nog..... Een kennis van me trapte daar dus in........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_20971148
Haal even een emmertje volt.
Of koploze schroeven en meer van dat soort spul.
Zelf heb ik wel eens een platte dode uitgedroogde muis in iemands laarzen gestopt, later zat er dan boter onder mijn deurhandle van de auto...
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_22453338
Oude grappen Wolkhaken of ooievaarskuitenvet halen.. Hehe gebruikten ze vroeger in de werkplaats van mn opa al .
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:24:22 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_22453668
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
Die is moooi
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:38:55 #132
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_22454097
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:26 schreef MouseInteractive het volgende:
Een collega van me loopt stage bij een bouwbedrijf. Nieuwkomers worden daar altijd eropuit gestuurd om 'luchtankers' te gaan halen .

En iedereen trapt erin
Ook wel bekend als 'hemelhaakjes'.

Overigens worden deze laatste écht verkocht door (uit mijn hoofd) Petzl, is iets met bergbeklimmen ofzo
  woensdag 6 oktober 2004 @ 22:52:59 #133
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_22454536
Uit mijn eigen stage (laboratorium bij een edelmetaal-bedrijf): of ik even de goudmagneet wilde gaan halen... Ik had hem meteen door, jammer voor de grappenmaker...

Even later kwam zijn collega vragen om een oplossing van zilver in zoutzuur. Voor de niet-kenners: zilver lost niet op in zoutzuur en zilverchloride lost bijkans nergens in op. Ik dus weer , hij loop jij eens even mee... Wat blijkt, via een truukje kan je dus wél zilver in zoutzuur oplossen. Ik weer:
  woensdag 6 oktober 2004 @ 23:49:59 #134
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22456428
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik weer:
kun je dat nog ergens voor gebruiken ofzo ..dat je daarmee kan gieten bv ? ipv smelten en dan gieten, oplossen alsin terminator style (oplossen of oplossing (zoutwater-->zout en water)) .. [ uuhm ,hoe je het ook vraagt.kun je er nog iets kewls mee ? ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_22457995
-Klein stukje (doorzichtig) plakband op het contact van de telefoon, zodat deze blijft rinkelen als je de hoorn opneemt.

-Lange Ty-wrap in een cirkel door het krulsnoer van de telefoon leggen, zodat de hele telefoon mee-opgetild word als de hoorn opgenomen wordt. (liefst in combinatie met het plabandje op het hoorncontact )

-De hoorns van twee naast elkaar staande telefoons verwisselen.

-Ty-wrap om de hoogte-instel-knop van de burostoel, zodat je collega naar beneden zakt, zodra hij gaat zitten.

2 Computers dicht naast elkaar?
-Muizen verwisselen, of de kabels van monitor of toetsenbord, of een lastige combinatie van die drie.
't gaat om hoe je ermee omgaat
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:14:06 #136
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_22462453
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:25 schreef redted het volgende:
Er was op de bouw eens een nieuwe vent die hadden ze verteld dat hij de duimstokken moest laten ijken op het gemeentehuis.
Hij op weg met zo'n 10 duimstokken, die lui al lachen. Na een half uurtje komt hij terug, haalt een lading gebroken duimstokken uit zijn tas en zegt: "Allemaal afgekeurd, behalve die van mj".
Ik denk niet dat ze die grap nog eens gaan uithalen
Whaha fantastisch
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  donderdag 7 oktober 2004 @ 11:39:29 #137
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_22462867
Ik was systeembeheerder bij een internet reisbureau een tijdje geleden, en ik heb na een avondje overwerken bij iedereen ingelogd, en een Screen cap van hun bureaublad gemaakt, en die als bureaublad achtergrond neergezet. De icoontjes had ik allemaal van het bureau blad gehaald en/of rechts buiten het scherm geplaatst.

Er waren er een paar die het doorhadden na enkele seconden, maar de meesten zaten toch wel heel erg vaak te drukken op het internet explorer icoontje, en vroegen zich ook heel erg af waarom die niet opende (overigens na herhaaldelijke reboots, want als ze aan me vroegen wat er aan de hand was, zei ik "reboot even!")
"Fotootje van..."-Plaatser
pi_22463745
Whoei, heb net een weekje ontgroening achter de rug. Onderdeel daar van was een dropping. Altijd leuk natuurlijk, vooral als de leiding is vergeten iedereen zijn geld in te laten leveren

na een half uurtje met de bus en 10 minuten lopen zat dus iedereen in de kroeg. Daar hebben we de kroegbaas gevraagd om naar de leiding te bellen alszijnde de politie.
mooi verhaal bedacht dat we met 10 man opgepakt waren, voor openbare dronkenschap, het vernielen van een bushokje (om de plattegrond te jatten) en belediging van ambtenaar in functie. Leiding helemaal in paniek, om 2 uur 's nachts een spoedvergadering gehouden, en er pas 2 uur later (toen ze de echte politie terug gingen bellen) achtergekomen dat het een grap was.

ok, niet echt een werk-grap, maar past wel hier in het rijtje volgens mij
  donderdag 7 oktober 2004 @ 12:31:30 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22463802
Goeie McDavid, daar leren ze het wel van af om droppings te organiseren.
:-)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_22464868
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:43:11 #141
105263 Litso
Interlectueel.
pi_22469223
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:42 schreef portier het volgende:

[..]

Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).

Overigens was de gaatjespan ook populair idd.
Of de plafondplaten een kwartslag draaien.
Doet me denken aan Hackers
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_22477277
Dit is echt mn beste topic ooit
Geweldige dingen gelezen
pi_22483280
whahaha ik heb geniet van dit topic
pi_22483594
Het is geen werk grap, maar wel leuk.
Een paar medestudenten hadden zo'n stopcontactgeval gekocht, waarmee je met een afstandsbediening de stroom aan/ uit kunt zetten.

Ze hadden dat apparaatje aan de stekker van de overheadprojector gedaan.
Elke keer als de docent op de sheet aantekeningen ging schrijven, ging de projector uit. En als hij de stift weer van het apparaat af haalde ging hij weer aan.
Voor zover ik weet heeft die docent nooit gemerkt dat de studenten een grap met hem uithaalde.
pi_22485404
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:00 schreef DzjieDub het volgende:
OK, vandaag weer eentje aan een select gezelschap aan collega's rondgestuurd: De server begint behoorlijk vol te raken, dus of ze aub alle documenten van vorig jaar en ouder in een kleinere lettergrootte wilden zetten (8 ipv 12) om zo ruimte te besparen. Enkelen vroegen me of ik een methode wist om meerdere documenten in één keer te doen. Gelukkig hadden sommigen het ook door.
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:54:06 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22485569
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 11:16:41 #147
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_22486008
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Whehe, dit zijn de beste
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:05:36 #148
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_22489322
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uit mijn eigen stage (laboratorium bij een edelmetaal-bedrijf): of ik even de goudmagneet wilde gaan halen... Ik had hem meteen door, jammer voor de grappenmaker...
Iemand een kwikmagneet laten halen is ook wel leuk.
pi_22489543
ik heb ook een leuke

we hebben in de fabriek waar ik werk een aantal interne lijnen en een collega belde naar het centrale nummer, ik neem doodserieus op want ik zag dat het een intern nummer was:
'goedenmiddag, Politie zuidoost brabant met Jan'
'oh sorry dan heb ik verkeerd verbonden' zei hij

hij dacht serieus dat het echt was

en toen effe later belde hij weer op en hij zei:
'hallo met frank (zo heet mijn baas), je moet naar de andere vestiging in komen.'
maar ik had em door want ik hoorde de heftruck en bovendien herkende ik zijn stem. dus ik zeg iets van 'ach man flikker toch op' en hang op.

10 minuten later ging de telefoon weer maar ik had geen om op te nemen, komt die collega weer naar me toe:

'wat heb jij tegen frank gezegd!!! hij is kei pissig en je moet naar de andere vestiging!'

toen had hij mij te pakken
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:59:41 #150
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_22491872
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

idd
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties