Die is wel weer erg goedquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:01 schreef sop het volgende:
als je weet dat iemand een fax-apparaat naast zijn bureau heeft staan, ff opbellen en zeggen dat er met spoed een fax aan komt. Zorg er in ieder geval door dat hij getriggerd is om bij de fax te gaan wachten. Hang op en stuur een kopie van een document met daarop een stropdas.
Bel vervolgens in paniek op en roep met een verstikkende of hij zijn faxapparaat uit kan zetten.
Ook wel bekend als 'hemelhaakjes'.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:26 schreef MouseInteractive het volgende:
Een collega van me loopt stage bij een bouwbedrijf. Nieuwkomers worden daar altijd eropuit gestuurd om 'luchtankers' te gaan halen.
En iedereen trapt erin
kun je dat nog ergens voor gebruiken ofzo ..dat je daarmee kan gieten bv ? ipv smelten en dan gieten, oplossen alsin terminator stylequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik weer:
Whaha fantastischquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:25 schreef redted het volgende:
Er was op de bouw eens een nieuwe vent die hadden ze verteld dat hij de duimstokken moest laten ijken op het gemeentehuis.
Hij op weg met zo'n 10 duimstokken, die lui al lachen. Na een half uurtje komt hij terug, haalt een lading gebroken duimstokken uit zijn tas en zegt: "Allemaal afgekeurd, behalve die van mj".
Ik denk niet dat ze die grap nog eens gaan uithalen
Doet me denken aan Hackersquote:Op woensdag 7 april 2004 20:42 schreef portier het volgende:
[..]
Ach, werkte in een hotel, waar dus geen zwembad was. Nieuwe mensen die dat niet wisten werden nog wel eens naar het zwembad gestuurd, wat het dak was (regenplassen).
Overigens was de gaatjespan ook populair idd.
Of de plafondplaten een kwartslag draaien.
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestandenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:00 schreef DzjieDub het volgende:
OK, vandaag weer eentje aan een select gezelschap aan collega's rondgestuurd: De server begint behoorlijk vol te raken, dus of ze aub alle documenten van vorig jaar en ouder in een kleinere lettergrootte wilden zetten (8 ipv 12) om zo ruimte te besparen. Enkelen vroegen me of ik een methode wist om meerdere documenten in één keer te doen. Gelukkig hadden sommigen het ook door.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
Whehe, dit zijn de bestequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wat is daar lollig aan ? klopt toch gewoon ? kleiner letterype == minder pagina's dus ook kleinere bestanden
Iemand een kwikmagneet laten halen is ook wel leuk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:52 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Uit mijn eigen stage (laboratorium bij een edelmetaal-bedrijf): of ik even de goudmagneet wilde gaan halen... Ik had hem meteen door, jammer voor de grappenmaker...
iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |