quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef ruk het volgende:
[img]C:\Documenten en afbeeldingen\mijn plaatjes enzow\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\bmp.bmw[img]
zie je hem nu???
Trouwens waar is je vrachtwagen?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef ruk het volgende:
jah maar dat wil ie dus niet
hij wil de lguna
Waarom dit topic als hij de laguna neemtquote:Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef ruk het volgende:
jah maar dat wil ie dus niet
hij wil de lguna
We zijn trots op je, mogen we je nu heel hard slaan ?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:30 schreef ruk het volgende:
jah die heb ik er tog weer opgezet???
Kunnen we m vast steunen. Dit wordt een menthal support topic. Ik heb onlangs bij de wasstraat nog zo'n hagelnieuwe franse blikbult aan moeten drukken. De beste man had m net 3 weken. En starten ho maar... Leuke wagens maar de kwaliteit ligt hopelijk nog ergens in de fabriek in frankrijk.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:31 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Waarom dit topic als hij de laguna neemt![]()
Moet je even aan Yvonne vragen, weet het zo gauw ook niet meer.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:32 schreef LostFormat het volgende:
Euh, was het nou een doodsverwensing per topic of per user?
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef ruk het volgende:
ik vin de bmw mooier
die rijd ook beter!!!
Bmw is mooier maar fucking klein. Als je voor practisch gaat, en hey tblijft een leasebak.. dan is dit niet de verstandigste keus.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:33 schreef ruk het volgende:
ik vin de bmw mooier
die rijd ook beter!!!
En in geval van nood komt een vrachtwagen ook harder aan zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zou toch echt voor die vrachtwagen gaan......die rijd zo goed....en je versierd er meisjes mee
Die is van lego.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik zou toch echt voor die vrachtwagen gaan......die rijd zo goed....en je versierd er meisjes mee
Ook een electrische stoel ?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef ruk het volgende:
nee want me vader doet die aanbieding bij bmw
dus daar zit egt alles op en eraan
Bezoek je trouwens al een psychiater voor die schizofrenie van je?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef ruk het volgende:
hoe beoboel je???
Dus hij doet de bmw, wat zeg je nu, neemt hij de bmw?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:37 schreef ruk het volgende:
nee want me vader doet die aanbieding bij bmw
dus daar zit egt alles op en eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |