Erger nog, mijn pa is zo iemandquote:Op woensdag 7 april 2004 19:58 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Hij heeft nog wel geprobeert te ontsnappen, getuige het zand op het trottoir.
Maar ja, als het je zelf overkomt, zal je wat minder lachen, dunkt mij.
Kennelijk niet op de grond genoeg om grip te krijgen, of zijn middenstuk is zover in de aarden wal gezakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef alsem het volgende:
zijn wielen komen nog op de grond! je zou denken dat die nog door kan rijden..
Ja, dat is bijna dezelfde plek! Misschien 50 meter verderop. Toen ik de foto's maakte hoorde ik mijn collega's vertellen van deze Porsche Cayenne. Die zie ik nu dus ook!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef Double-U het volgende:
Vrouwen achter het stuur!
[plaatje]
Zelfde plekje misschien????
Weten je collega's dan ook wie er achter het stuur zat, de man of de vrouw? Daar gaat dat topic nl. over.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:31 schreef Nicetas het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna dezelfde plek! Misschien 50 meter verderop. Toen ik de foto's maakte hoorde ik mijn collega's vertellen van deze Porsche Cayenne. Die zie ik nu dus ook!!![]()
Hangt echt helemaal van de auto en de hindernis af, een hummer scheurt hier zonder moeite overheen maar heeft met een muurtje van een halve meter al een stuk meer moeite.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Egt een looser, maar als je gewoon lekker veel gas geeft dan kom je er toch ook wel over heen of ben ik nou gek? Moet je er echt schuuin overheen?
Dat zal ik dan morgen navragenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Weten je collega's dan ook wie er achter het stuur zat, de man of de vrouw? Daar gaat dat topic nl. over.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef Piro het volgende:
Wat een kneus, zelfs ik weet dat het schuin moet tenzij je een fucking monstertruck rijdt.
Is het ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Klonk het volgende:
Plekje lijkt hetzelde van de Cayenne en die Jeep........
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]en ik weet dat ook nog!
believe me, dat zegt echt heel veel![]()
Je plaatje is kapot.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:28 schreef Farao het volgende:
Pak dan ook een fatsoenlijke 4x4 wagen.....
[afbeelding]![]()
![]()
Die ster op de grill maakt het weer een stuk minder geloofwaardigquote:Op woensdag 7 april 2004 23:28 schreef Farao het volgende:
Pak dan ook een fatsoenlijke 4x4 wagen.....
[afbeelding]![]()
![]()
tis een flinke jeep, kweet niet of je die met je smart of peugeot 2-0-bagger er uit krijgtquote:Op donderdag 8 april 2004 08:18 schreef Youssef het volgende:
Tjonge jonge, die gast belt dan ook nog eens een peperdure wegsleepwagen. Vraag gewoon iemand langs de weg even te helpenOf zat ie zo zwaar vast dat zelfs dat niet meer zou kunnen helpen?
quote:Op donderdag 8 april 2004 07:18 schreef buzzer het volgende:
Die ster op de grill maakt het weer een stuk minder geloofwaardig
Ja want jij zou zo'n auto natuurlijk nooit willen hebben he!?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:52 schreef Rio het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die ik-wil-een-4x-maar-wil-er-niet-te-veel-mee-opvallen auto's. Zijn meestal van die compromis-auto's. De Volvo Cross Country spant de kroon vind ik. kan me een showroomgesprek helemaal voorstellen;
Koper: Ik zoek een auto
Verkoper: dat bent u hier goed, want die hebben wij! wat had u in gedachten
K: Ja, ik weet het nog niet zo goed eigenlijk...
V: Waaraan zit u te denken? Een grote, vierwielaangedreven auto?
K: Hmm, ja, ik weet niet....
V: Of wilt u liever een normale auto, waarmee u met de kinderen, uw hond en de caravan op pad kunt?
K: ... ja, jeetje, euh... Heeft u niet iets daartussenin?
K: Ziehier: de Cross Country: geknipt voor twijfelende types!
Die foto's zijn écht dom. Althans, die lui waarvan die auto's zijn. Bwahahahaaa, sukkels!
Of ze ook in gewone uitvoering geleverd worden weet ik niet, misschien inderdaad alleen voor de ambulancemarkt.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:37 schreef SvenThaMan het volgende:
Uh? Nooit geweten dat er ook 4x4 sprinters werden gemaakt.... of is dit alleen bij de emergency uitvoering. Of speciaal aangepast door een bedrijf? Dat extra hoog op de wielen zie ik niet zo.
Die heb je ook in gewone uitvoering, dit is dacht ik exact hetzelfde (oude) model:quote:Op donderdag 8 april 2004 18:01 schreef Farao het volgende:
Of ze ook in gewone uitvoering geleverd worden weet ik niet, misschien inderdaad alleen voor de ambulancemarkt.
Gewoon bij de dealer te bestellen, is wel een heel stuk duurder, en wordt zelden verkocht, alleen aan bedrijven die het echt nodig hebben. Ik meende me te herinneren dat je ze alleen met de zwaarste motor kon bestellen, en met verhoogd dak.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:01 schreef Farao het volgende:
[..]
Of ze ook in gewone uitvoering geleverd worden weet ik niet, misschien inderdaad alleen voor de ambulancemarkt.
Voor ze ver ik weet hebben ze alleen 4x4 sprinters op de waddeneilanden, vanwege 't onregelmatge terrein :
[afbeelding]
En als je die foto vergeljikt met een gewone sprinter is't hoogte verschil toch wel zichtbaar, niet ?
[afbeelding]
4x4 spinter
[afbeelding]
gewone sprinter
Ik neem aan dat de emergency sprinters op de vlieland e.o. ook gewoon (motorisch) aangepast zijn net als de onze en die rijden prima, ze accelereren sneller dan menig personenauto en met een top van tegen de 200 zijn 't toch verdraaid fijne auto's.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:41 schreef PeuRac het volgende:
Zijn wel geinige auto's, rijden alleen voor geen meter.
Vrouwen achter het stuur!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:39 schreef Nicetas het volgende:
[..]
Dat zal ik dan morgen navragen![]()
Welk topic is dat overigens (ik kon hem zo snel niet vinden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |