abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18255272
Big Lebowski?
The gum you like, is coming back in style.
pi_18255312
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik spreek mezelf tegen? Kijk, jij zegt dat een 14 jarige niet normaal is met een 40 jarige. Logisch.
Maar jij vindt 17/18 dan weer wel oud genoeg. Ik ga toch ook niet zeggen "Goh, een 18 jarige met een 80 jarige vind je dan zeker ook normaal?"
Huh? Ik zei alleen dat als jij vindt dat iemand vanaf zijn 14 seks kan hebben, dan moet je het ook toestaan dat een 40 jarige seks heeft met een 14 jarige. In het kader van pedofilie bedoel ik dan he. Of is die 40 jarige dan opeens een pedofiel? Dat bedoel ik.
pi_18255348
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Huh? Ik zei alleen dat als jij vindt dat iemand vanaf zijn 14 seks kan hebben, dan moet je het ook toestaan dat een 40 jarige seks heeft met een 14 jarige. In het kader van pedofilie bedoel ik dan he. Of is die 40 jarige dan opeens een pedofiel? Dat bedoel ik.
Ga eerst maar eens uitzoeken wat je hebt gezegd, en uitvinden dat het in verband met de rest nergens op slaat, en ik wel degelijk daar op heb geantwoord.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:43:20 #29
66847 Mxyzptlk
nu met echte kleurkorrels
pi_18255387
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
14 jarigen zijn nog kinderen. Voor diegenen die dit een leeftijd vinden voor seks, vinden het vast ook niet vreemd dat er dan gemeenschap plaatsvindt tussen een man van 40 en een meisje van 14 bijvoorbeeld.
Met zulke kort-door-de-bocht-onzin tegen iemand die een eerlijk antwoord geeft op je openingsvraag stimuleer je andere mensen nou niet bepaald om gezellig mee te discussieren.
Het is absurd om sex tussen twee 14-jarigen te vergelijken met sex tussen een 14- en een 40-jarigen en asociaal om die stelling in iemand anders schoenen te schuiven die niets schrijft wat daarop duidt.

hoewel het dus eigenlijk precies andersom is
pi_18255393
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:36 schreef Frasier het volgende:

[..]

Leer er maar mee leven. Of wilde je er soms een eenmansactie tegen beginnen?
Kom op zeg, dat het handje vol Fok!kers hier het allemaal met elkaar eens is, is geenzins een representatie voor de gehele samenleving. Echt, in mijn eigen omgeving wordt dit echt niet normaal gevonden hoor.

Eenmansactie? Ik heb het CDA achter mij staan. (Of beter gezegd: ik sta achter het CDA). Dat deze meningen nu allemaal ontspoord zijn, heeft te maken met de instabiliteit van waarden en normen. De overheid is al bezig met een herstelactie. Ik voorspel over 25 jaar weer een samenleving zoals 50 jaar geleden. .
  woensdag 7 april 2004 @ 19:43:47 #31
17061 mvt
blame Canada
pi_18255399
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:40 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

omdat dat vaak uitgaat van de lust van de 40 jarige ipv de keuze van de 14 jarige.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_18255404
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:25 schreef FuifDuif het volgende:
Tegenwoordig vind een meisje van 13 ook al dat het kan, maar dat kan dus niet. Ja biologisch gezien wel, maar sociaal gezien niet. Seks is misschien niet één of andere heilige bezigheid, maar het is nu ook weer niet iets om zomaar te gaan doen.

Het is een nationale discussie geworden, dat er veel te vroeg met seks omgegaan wordt en weer moet ik hier de media de schuld van geven. Ik vind serieus dat het tijd wordt, dat de overheid seksueel getinte beelden, geluiden en teksten in de media gaat verbieden of de toegang onmogelijk maakt voor jongeren beneden een bepaalde leeftijd (18 bijvoorbeeld).
Begin je weer met je schreeuw om censuur?!
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_18255422
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef mvt het volgende:
omdat dat vaak uitgaat van de lust van de 40 jarige ipv de keuze van de 14 jarige.
Ja dus? Wat maakt dat dan uit?

Ja hoor eens. Als een 14 jarige volgens jullie wel gemeenschap mag hebben, dan moet je niet gaan zeuren over leeftijdsverschillen.
pi_18255438
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:26 schreef FuifDuif het volgende:
14 jarigen zijn nog kinderen. Voor diegenen die dit een leeftijd vinden voor seks, vinden het vast ook niet vreemd dat er dan gemeenschap plaatsvindt tussen een man van 40 en een meisje van 14 bijvoorbeeld.
Trek het even helemaal uit elkaar en blaas het op!! Dat zijn geen reeele voorbeelden en dat weet je!
  woensdag 7 april 2004 @ 19:45:39 #35
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18255453
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef FuifDuif het volgende:
Eenmansactie? Ik heb het CDA achter mij staan. (Of beter gezegd: ik sta achter het CDA). Dat deze meningen nu allemaal ontspoord zijn, heeft te maken met de instabiliteit van waarden en normen. De overheid is al bezig met een herstelactie. Ik voorspel over 25 jaar weer een samenleving zoals 50 jaar geleden. .
Oooh, je bent christen, had dat dan meteen gezegd....
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:45:45 #36
46468 corr
je moet lief zijn voor geiten
pi_18255458
ik weet het nu zeker, fuifduif is baukel
pi_18255471
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef Mxyzptlk het volgende:
Met zulke kort-door-de-bocht-onzin tegen iemand die een eerlijk antwoord geeft op je openingsvraag stimuleer je andere mensen nou niet bepaald om gezellig mee te discussieren.
Het is absurd om sex tussen twee 14-jarigen te vergelijken met sex tussen een 14- en een 40-jarigen en asociaal om die stelling in iemand anders schoenen te schuiven die niets schrijft wat daarop duidt.
Dus wil jij beweren dat je seks tussen twee 14 jarigen wel goedkeurt, maar seks tussen een 14 jarige en een 40 jarige niet? Ik vind dat een rare instelling. Geef eens een goed argument (want daar zijn jullie toch zo dol op) voor deze gedachte.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:46:36 #38
17061 mvt
blame Canada
pi_18255482
ik vraag me trouwens af wat de ts zelf vind.

Sex vanaf je 15e? 16e? 17e? 20e? 30e?

Zodra je "mag" neuken mag het dan met iedereen van alle leeftijden??

Moet je eerst getrouwd zijn?
pi_18255502
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:45 schreef wonko het volgende:

[..]

Trek het even helemaal uit elkaar en blaas het op!! Dat zijn geen reeele voorbeelden en dat weet je!
Waarom niet? Het gebeurt wel degelijk. Seks tussen twee 14 jarigen en seks tussen een 14 en een 40 jarige.
pi_18255526
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:32 schreef FuifDuif het volgende:
ParanoidEv, wat bedoel je met goede vergelijking? Of wordt het nu wat moeilijk om uit te leggen dat een 14 jarige dan opeens wat jong is? Ik snap het verschil niet.
- Een 14 jarige met een 14 jarige.
- Een 40 jarige met een 40 jarige.
- Een 30 jarige met een 50 jarige.
- Een 14 jarige met een 40 jarige.

Waarom is deze laatste volgens jou dan niet normaal? Je spreekt jezelf tegen.
En jij maakt het weer helemaal absurd. Het verschil in levenservaring, biologische klok en nog veel meer maakt het belachelijk. En jij misbruikt dit om voor de zoveelste keer om overheidscensuur te janken.
pi_18255539
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:45 schreef dafjedaf het volgende:
Oooh, je bent christen, had dat dan meteen gezegd....
Ja, ik ben christen, maar dat is niet de reden dat ik op het CDA gestemd heb. Normaal stem ik PvdA. Maar ik vond dat Balkenende wel een gedreven man was op het gebied van moraalherstel. Lekker fanatiek die kerel.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:49:23 #42
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18255564
Er is geen argument tegen een 14-jarige en een 40-jarige, maar in de meeste gevallen zal het een erg scheve relatie zijn. En daarom zijn wij, de mensen met de argumenten, van mening dat het geen eerlijke stelling van je is.
pi_18255593
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:48 schreef wonko het volgende:
En jij maakt het weer helemaal absurd. Het verschil in levenservaring, biologische klok en nog veel meer maakt het belachelijk. En jij misbruikt dit om voor de zoveelste keer om overheidscensuur te janken.
Dit is gewoon grappig zeg. Er zijn tegenwoordig meisjes van 14 die nog meer ervaring hebben op het gebied van seks dan een 40 jarige. Ik denk dat je niet zo zwart-wit moet kijken. Ik vind het gewoon bijzonder absurd, dat ik een topic open over een minimum leeftijd waar uiteraard weinig mensen het mee eens zijn, maar als ik dan een voorbeeld in hun straatje geef, is het weer niet goed. Dubieus mensen, dubieus.
pi_18255595
TS op welke leeftijd heb jij voor het eerst sex gehad??
046
Dank aan Yeahinho
  woensdag 7 april 2004 @ 19:50:29 #45
17061 mvt
blame Canada
pi_18255602
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja dus? Wat maakt dat dan uit?

Ja hoor eens. Als een 14 jarige volgens jullie wel gemeenschap mag hebben, dan moet je niet gaan zeuren over leeftijdsverschillen.
Kinderen van 15 mogen volgens de wet ook werken, zie jij 15 jarigen fulltime nachtdiensten draaien in de petrochemische industrie?

Sex op die leeftijd is wat mij betreft mogelijk indien die persoon er zelf voor kiest zonder enige dwang of invloed op de keuze van buitenaf. Wat meestal inhoud dat de sexpartner iemand van ongeveer eigen leeftijd is.

En niet iemand die een kind van die leeftijd misbruikt voor zijn/haar eigen lusten.
  woensdag 7 april 2004 @ 19:50:30 #46
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_18255603
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:48 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ik ben christen, maar dat is niet de reden dat ik op het CDA gestemd heb. Normaal stem ik PvdA. Maar ik vond dat Balkenende wel een gedreven man was op het gebied van moraalherstel. Lekker fanatiek die kerel.
Fanaticisme is een heel eng iets. Dat zien we wel aan jouw posts.
pi_18255621
TS op welke leeftijd heb jij voor het eerst sex gehad?? ???
046
Dank aan Yeahinho
pi_18255624
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:37 schreef xootje het volgende:
deel de kleine leeftijd door de grote. getal dat je krijgt > 2? beetje jammer.

het gaat niet om de absolute leeftijd, maar om de relatieve. met 2 mensen van 14 die sex hebben heb ik niet zoveel problemen, maar met een van 40 en een van 14 wel. er is dan (als het goed is) sprake van een volledig andere belevingswereld, en dat is imho niet zo heel erg gezond...
Deel de kleine door de grote... 14 / 40 = 0.35
Kan dus prima!
Volgens mij is een klein getal gedeeld door een groter getal altijd < 1 ?
pi_18255627
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat het handje vol Fok!kers hier het allemaal met elkaar eens is, is geenzins een representatie voor de gehele samenleving. Echt, in mijn eigen omgeving wordt dit echt niet normaal gevonden hoor.

Ga dan lekker met je CDA vriendjes en andere geloofsgestoorden die hun mening aan de rest van de wereld willen opdringen gezellig in een kamertje over hoe fijn het vroeger was en dat je toen nog gewoon je dochter kon neuken want god zag dat het goed was.
pi_18255636
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:50 schreef FuifDuif het volgende:
\Er zijn tegenwoordig meisjes van 14 die nog meer ervaring hebben op het gebied van seks dan een 40 jarige
ER IS MAAR 1 BHFH op deze wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')