Is natuurlijk wel het makkelijkst enzo, maar is vorig jaar al gedaan. Maar zoals ik al zei, er zijn weer nieuwe personages en ook veel nieuwe users op Fok!, dus...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:25 schreef Dizer het volgende:
Ik ga voor favoriete personage
Die lijkt me ook leuk ja, weer eens wat anders.. Kom maar op met al jullie ideeënquote:Op woensdag 7 april 2004 18:25 schreef Dada het volgende:
Het lijkt me wat, en dan wel het "Vervelendste personage ooit" toernooi.
Die leukste verhaallijn leek mij ook wel leuk, maar zal wat voorbereiding enzo betreft wel wat meer werk in beslag nemen dan de rest...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:27 schreef Markie-Mark het volgende:
vervelendste personage of leukste verhaallijn lijkt me wel cool
Ik wil wel helpen hoor als we idd de verhaallijnen gaan inventariserenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Die leukste verhaallijn leek mij ook wel leuk, maar zal wat voorbereiding enzo betreft wel wat meer werk in beslag nemen dan de rest...
Mooi zoquote:Op woensdag 7 april 2004 18:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen hoor als we idd de verhaallijnen gaan inventariseren
Dat zal ongetwijfeld na zoveel jaar GTST...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:42 schreef Dizer het volgende:
ja verhaallijn is ook leuk!! Doe dat maar
er moet wel iets tussen Ludo en Janine en Stefano tussen zitten hoor!!
aub:quote:Op woensdag 7 april 2004 19:28 schreef R_ON het volgende:
En iemand die handig is met een tekenprogramma kan de GTST-Rembrandts maken.
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:49 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm ja, maar als we dat in tournament doen wordt het wel heel veel...maar het is natuurlijk wel leukquote:Op woensdag 7 april 2004 19:28 schreef R_ON het volgende:
Er kunnen toch ook verschillende categorieen zijn? Net als bij de TMF-Awards.
Dat vind ik een goed plan.
Geeft het meteen ook iets professioneels.
En iemand die handig is met een tekenprogramma kan de GTST-Rembrandts maken.
de prijs ligt al klaar om uitgereikt te wordenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Hmm ja, maar als we dat in tournament doen wordt het wel heel veel...maar het is natuurlijk wel leuk.
Hij is mooiquote:Op woensdag 7 april 2004 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
de prijs ligt al klaar om uitgereikt te worden
Dat komt dan gewoon in die van het grootstequote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef Dizer het volgende:
oooh, en personage slechts acterende!!!
Paskwal en tweede Job in de lijst aub
Ja, een finale Muts - Paskwal is dan niet te vermijden.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zou ze zeker niet tegelijkertijd laten lopen, BVO.
Persoonlijk vind ik het stomste karakter wel leuk, maar dat wint Daantje Muts natuurlijk met glans. Dus ga ik voor beste verhaallijn.
Als in zomercliffhanger? Of dagelijkse?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Gestemd op "anders...nl Favo cliffhanger"
zomercliffhangerquote:Op woensdag 7 april 2004 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Als in zomercliffhanger? Of dagelijkse?
Want zomercliffhangers zijn er natuurlijk maar een paar, dan kan je er niet een echt tournament van maken.
Maar als je het in tournamentvorm wil doen ( zoals in GTST-tournament: The Sole Survivor! ) moet je een aantal hebbenm als 2-4-8-16-32-64-128.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
zomercliffhanger
Maar dan heb je er ....13...is toch overzichtelijker??![]()
ok...maar zoals iemand eerde zei (of was jij dat zelfquote:Op woensdag 7 april 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar als je het in tournamentvorm wil doen ( zoals in GTST-tournament: The Sole Survivor! ) moet je een aantal hebbenm als 2-4-8-16-32-64-128.
Ja, zoiets zei ik net ook.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ok...maar zoals iemand eerde zei (of was jij dat zelf) Je kan ook een aanta keuze voorschotelen
a,b,c,d,e....enz... en dan zegt iedereen "a" of "b" ...overzichtelijk toch?
Heb er pas 1 gedaan hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Svensational het volgende:
Je houdt wel van tournaments he BVO
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb er pas 1 gedaan hoor.
Was toen ik die maakte alleen even een beetje bij zoeken aan het kijken en kwam die andere tegen, een gtst-tournament is natuurlijk altijd wel leuk.
Valerie
lag er daar gelijk uit, ben gewoon uit op revanche
![]()
Ik heb morgen lekker vrijquote:Op donderdag 8 april 2004 00:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Is het nog geen bedtijd voor jou![]()
Oh en ik ben trouwens voor 'het vervelendste personage'
Al gestemd in de poll dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Is het nog geen bedtijd voor jou![]()
Oh en ik ben trouwens voor 'het vervelendste personage'
Ik ookquote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb de rest van de week vrij, en vandaag en maandag ook al
Ja ik heb al gestemd
Tis hier op het forum ook maar saaiquote:Op donderdag 8 april 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen vandaag had ik 1 saai uurtje
.
Ja hequote:Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tis hier op het forum ook maar saai![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he.
En dan gebeurt er eindelijk wat in het anders dodelijk saaie GTST-topic, krijg je allemaal gezeur.
Wij zijn veeel leukerquote:Op donderdag 8 april 2004 00:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Al die mensen die nog in het verleden leven.
'Ja toen, vorig jaar, weet je nog, toen was het hier nog zo leuk'![]()
Net alsof wij niet leuk zijn![]()
Ik ga ookquote:Op donderdag 8 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Wij zijn veeel leuker![]()
.
Ik ga nu toch maar naar mn bedje toe.
![]()
.
Iedereen kan nog steeds ideeën geven en stemmen in de poll voor het tournament enzo
Het feit dat ik ik vroegha minder actief was in GTST topics dan nu wil toch echt zeggen dat het nu een stuk gezelliger is!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Al die mensen die nog in het verleden leven.
'Ja toen, vorig jaar, weet je nog, toen was het hier nog zo leuk'![]()
Net alsof wij niet leuk zijn![]()
-oeps-quote:Op donderdag 8 april 2004 12:14 schreef BVO het volgende:
-megaknip-
-edit: Laat maarquote:Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef karoltje het volgende:
[..]
-oeps-
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Ja ik heb al gestemd
Je had toch al; gestemdquote:Op donderdag 8 april 2004 12:24 schreef Tania18 het volgende:
$ Stem ik per ongeluk op favoriete personage ipv vervelendste
![]()
Tania stemt altijd vakerquote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Je had toch al; gestemd![]()
Aha, dat wist ik niet. Dan ga ik ook maar 'ns stemmenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Tania stemt altijd vaker.
Je kan 1 keer per dag stemmen.
Aukje en Lieke, en ze is een paar weken lang vervangen door een meid uit Westenwind geloof ik... maar die zouden we weg kunnen halen ipv een van de 4 (of meer?) nieuwen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:49 schreef dunn0w het volgende:
Charlie door 3 verschillende mensen gespeelt?
Heb ik blijkbaar weer iets gemist..
Ja Aukje en Lieke wist ik... maar van die andere heb ik nog nooit gehoord. Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Aukje en Lieke, en ze is een paar weken lang vervangen door een meid uit Westenwind geloof ik... maar die zouden we weg kunnen halen ipv een van de 4 (of meer?) nieuwen.
Sjors staat er al bij... onder 'Wendela'quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef karoltje het volgende:
Sjors en Nick moeten er ook nog bij!
Mwah, ik vind dat hij laatste tijd toch wel een behoorlijke (irritante) rol heeft gehad...iemand als Leida Schimmelpenninx (aka Valerie) was ook niet meer dan een figurant natuurlijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:10 schreef karoltje het volgende:
Veldhuis ertussen? Dat is een soort veredelde figurant!
Die staat erinquote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Die vrouw die Morris lastig viel?? Die met die hond uit Zuid-Afrika
Jaquote:Op donderdag 8 april 2004 16:26 schreef BVO het volgende:
Gerard Dendermonde
In de vorige poll kwam favoriete locatie niet als populairste uit de bus en ook nu is deze niet het populairst.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:45 schreef Dizer het volgende:
Ik word hier moe van. Alweer kiezen? BVO waarom accepteer je nou niet dat er al tig keer is gekozen voro favoriete locatie?
Ik kies nu nix, want heb al duizend keer gestemd op favoriete locatie in de duizend andere keren dat je deze vraag hebt gesteld afgelopen zomer.
Precies, wat voor een vreselijk vreemd onderwerp is dat.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:28 schreef Svensational het volgende:
Dizer, doe nou eventjes normaal: Favoriete locatie, dat kun je toch niet serieus nemen als Tournament?
Dizerquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:24 schreef Dizer het volgende:
yeah whatever..doe maar wat jullie willen...kan me een bal meer schelen..
quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dizer
Ik ga neit weer ruzie met je makenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |