quote:Op donderdag 8 april 2004 12:55 schreef Kimmster het volgende:
" Waar was u in de nacht van de moord van Pascale Berings ?? "
Dat weet ik dus ook niet...denk het wel dan..quote:Op donderdag 8 april 2004 13:12 schreef Dizer het volgende:
Wie is zijn alibi geworden danToch Ludo?
Wie is dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 13:21 schreef Dizer het volgende:
moet wel toch
P.s. heb weer een nieuwe avatar!
Monica Belucci![]()
![]()
Persephone uit The Matrix Reloaded en Revolutions.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie is dat?.
Ze ziet er leuk uit iig.
Ze ziet er erg leuk uitquote:Op donderdag 8 april 2004 13:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Persephone uit The Matrix Reloaded en Revolutions.
De vrouw van die fransman in de film.
Haar bekendste quote: "cause and effect my love"
Zij was degene die Neo ging zoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The grass is greener on the other side, till you get there and see it for yourself"
Zijn alibi was toch dat hij was gaan tanken? Dat was trouwens wel een potje slecht acteerwerk zeg!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:12 schreef Dizer het volgende:
Wie is zijn alibi geworden danToch Ludo?
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:53 schreef Sfinxy het volgende:gebruik je daarvoor spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:53 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Ja weet je wat het is, ik dacht dat sommige mensen het niet leuk vinden om al te weten wat er gaat gebeuren en dat daarvoor dus die spoilertags bedoeld waren. Dus omdat ik dit volgens mij op de teletext zag staan heb ik er dan ook maar een spoiler van gemaakt.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
gebruik je daarvoor spoiler tags
Oh ik wist niet dat het op teletekst stond over die tweequote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is, ik dacht dat sommige mensen het niet leuk vinden om al te weten wat er gaat gebeuren en dat daarvoor dus die spoilertags bedoeld waren. Dus omdat ik dit volgens mij op de teletext zag staan heb ik er dan ook maar een spoiler van gemaakt.
Maar mijn oprechte excuses als je je eraan stoort![]()
Geefnieeeequote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het op teletekst stond over die twee
Soooowwwwwy![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:59 schreef Dizer het volgende:
[..]Ach Robert en Laura horen ook bij elkaar, maar daar hebben we het ook al jaren niet meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk veel benieuwder wie de voogdij over Sil gaat krijgen (dat van die moord dat weet iedereen nou wel, het wachten is op het moment dat Veldhuis het ook doorkrijgt...)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
Of een fles van achter de bar.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef Sfinxy het volgende:
Wat zou het moordwapen trouwens zijn? Een deegroller uit de keuken van de Scala?
Of één van Laura's blousen met enorme kraag, waarmee ze iedereen KO kan meppen... (als ik die ene foto uit het vorige topic mag geloven)quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Of een fles van achter de bar.
Haha.. ja daar zou je zo iemand mee kunnen wurgen.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef Sfinxy het volgende:
[..]
Of één van Laura's blousen met enorme kraag, waarmee ze iedereen KO kan meppen... (als ik die ene foto uit het vorige topic mag geloven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |