Ehm...schat jij jezelf iets te hoog in of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2004 21:19 schreef karoltje het volgende:
[..]![]()
, Zonder mij zat je hier niet eens joh!
Karoltje, de GTST-meesteres!quote:Op woensdag 7 april 2004 21:19 schreef karoltje het volgende:![]()
, Zonder mij zat je hier niet eens joh!
Het was bittere oorlogquote:Op woensdag 7 april 2004 16:28 schreef R_ON het volgende:
Maar dat wel/geen vlaggetjes: dat moet echt hard tegen hard gegaan zijn!
God, wat erg eigenlijk: wel of geen vlaggetjes![]()
![]()
Als ik ooit open doe ik met. Aan wiens kant sta ik dan?
Volgens mij hoor ik dan bij de winnaars. Er zijn meer voor-, dan tegenstanders.
Van dat vriendinnetje van Nina, haar badpak zat er netjes bijquote:Op woensdag 7 april 2004 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Maarre...ff ontopic
Van wie was dat kaartje nou??
Ik kon de tekst niet helemaal lezen
Zeg dan gewoon dat je haar wilt nuecken, ipv mij afvallen.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Karoltje heeft altijd recht van spreken
Oh...ik dacht iets ergs ofzo...quote:Op woensdag 7 april 2004 21:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Van dat vriendinnetje van Nina, haar badpak zat er netjes bij.
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:33 schreef R_ON het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je haar wilt nuecken, ipv mij afvallen.![]()
Lijkt me ook wel vreemd...nooit gezien nog..quote:Op woensdag 7 april 2004 21:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Robin heeft op Omroep Brabant trouwens een of ander duf programma. Toch raar om hem als niet-gehandicapt te zien..
Haha, ja daar heb ik ook een stukje van gezien.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Robin heeft op Omroep Brabant trouwens een of ander duf programma. Toch raar om hem als niet-gehandicapt te zien..
Dit komt uit GTST #3quote:Jeetje hee..
weet je wie ook nog terug mag komen
Stan en fatima...
Die waren echt stoer! (al hoewel?! ze waren er maar 1 jaar)
en mijn favoriete vrouwelijke personage: Roos (maar die is helaas dood gegaan )
Echt op een hele stommem manier.. en bowien dan?? die is ook dood (komt ze terug als een of ander model?! echt vaag)
En Dian, dat was nou pas een goede actrise, zij speelde haar rol echt goed gewoon!!! Maar nu speelt ze een bi in ONM?!?
Maar sorry, kan het niet laten:
wat is die Daantje een gore K^*^%*UT want zij bedriegt Stefano, terwijl hij op dit moment de tofste personage is samen met Marcus en Ludo (The Sanders Family)
p.s.: Wie kent Mark, Antoinette en al die gein uit het begin nog? Dat waren pas echt Tijden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |