Vonden ze hier niet blijkbaarquote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef R_ON het volgende:
[..]
Geweldige titel![]()
*troost*.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef BVO het volgende:![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef Kylee het volgende:
[..]
*troost*.
Mijn plek zal toch wel weer worden ingenomen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef Bupatih het volgende:
BVO deel 49
Ik deel 50
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef Dizer het volgende:
OK start topic is nu toch echt helemaal af hoor!!
Ik had nog net genoeg tijd om de foto's op mijn schijf te zetten en up te loaden naar mijn server![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef Dizer het volgende:
OK start topic is nu toch echt helemaal af hoor!!
Ik had nog net genoeg tijd om de foto's op mijn schijf te zetten en up te loaden naar mijn server![]()
En Yasmin wordt gewoon volkomen genegeerd hier op Fok!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn plek zal toch wel weer worden ingenomen.
Laura wordt gewoon gedemoniseerd hier op Fok!..
Gaan we weer....quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Dada het volgende:
Jezus Christus wat gaan die topics snel. Ietwat TE snel als je het mij vraagt. Ik ben trouwens tegen de ~ . En wat een kut titel zeg, waarom niet "nick, Nee is Nee"? Vind ik veel leuker.
Zeurquote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Dada het volgende:
Jezus Christus wat gaan die topics snel. Ietwat TE snel als je het mij vraagt. Ik ben trouwens tegen de ~ . En wat een kut titel zeg, waarom niet "nick, Nee is Nee"? Vind ik veel leuker.
Tja, we leven al bijna in een 24-uurseconomie he. Alles moet snel. Dan kunnen de GTST topics toch niet achterblijven?!?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Dada het volgende:
Jezus Christus wat gaan die topics snel. Ietwat TE snel als je het mij vraagt.
Topictitel is leuk ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaan we weer....
Topic titel is leuk
Het gaat inderdaad erg hard laatste tijd.
* eens is 100 mee %quote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Topictitel is leuk ja.
Topics gaan hard, maar is toch beter dan dat niemand wat zegt?.
Die zin klopt niet helemaalquote:Op woensdag 7 april 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
* eens is 100 mee %
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |