Weet ik. Maar ik mis Berney gewoon. Berney met dat geile wijf in d'r avatar. Berney die altijd zo leuk reageerde.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef BVO het volgende:
Berney is er nog steeds hoor, alleen onder een andere naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze komt afentoe in Idols voorbijgehuppeld. Dat is wel een geruststelling.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:09 schreef RedGuy het volgende:
Is Els_Saai ooit nog gesignaleerd sinds het Eiland weg is?
Geil wijf? Het was een getekend poppetje?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik mis Berney gewoon. Berney met dat geile wijf in d'r avatar. Berney die altijd zo leuk reageerde.
Oef. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze komt afentoe in Idols voorbijgehuppeld. Dat is wel een geruststelling.
Ja, maar wel met die borsten zo parmant in beeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:10 schreef RedGuy het volgende:
Geil wijf? Het was een getekend poppetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed gevonden van mij hequote:Op woensdag 7 april 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
@Dizer: Deze kan je nog in de OP zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Je bent geweldigquote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Goed gevonden van mij heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meer meisjes waren er ook niet volgens mijquote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nick had gister wel de domste van de 3 meisjes in de Koning uitgekozen he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond het wel een lekkere verschijningquote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nick had gister wel de domste van de 3 meisjes in de Koning uitgekozen he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er ook tegenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Els_saai, die was pas saai Dizer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de ~~~'tjes. Tja. SmashBro en Berney waren altijd heel erg voor. Ik en RedGuy enorm tegen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Dizer het volgende:
Ik ben er ook tegen
Ik ben er ook tegen
Ik ben er ook tegen
Ik ben er ook tegen
Ik ben er ook tegen
Ik ben voor de ~quote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Els_saai, die was pas saai Dizer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En de ~~~'tjes. Tja. SmashBro en Berney waren altijd heel erg voor. Ik en RedGuy enorm tegen.
Geweldige titelquote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben voor de ~om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben straks op tijd om GTST - deel 48: ~Laura, oude tang of lieve moeder?~ te openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop