quote:Op woensdag 7 april 2004 17:38 schreef just me het volgende:
aardappels, bietjes en een balletje geakt
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:39 schreef pfaf het volgende:
[..]Ik las Biertjes
ik ben er niet bang voorquote:Op woensdag 7 april 2004 17:41 schreef just me het volgende:ik heb wel een naam hè..
vanavond wel even biertjes drinke op de club hoor
Jammie calimaresquote:Op woensdag 7 april 2004 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik eet inktvis en tzatziki,.
.
Hehequote:Op woensdag 7 april 2004 18:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Met het volgende bericht wat zogenaamd op psv.nl zou staan, heb ik een kameraad van me 10 minuten bezig gehouden!
Ajax brengt bod uit op Mark van Bommel
Amsterdam - Ajax heeft zich vanmorgen officeel gemeld voor Mark van Bommel. De middenvelder van PSV die o.a. door Tottenham, Dortmund en Schalke begeerd wordt reageerde enthousiast op de interesse: "Hoewel mijn hart bij PSV ligt zou ik een overgang naar Ajax best bespreekbaar vinden". PSV vraagt echter 15 miljoen voor de middenvelder wiens contract volgend seizoen afloopt. Ajax wil echter slechts 10 miljoen betalen voor van Bommel.
Hij zo: "WHTFCK!" en "maar waar staat dat dan op de site, ik kan het niet vinden!"quote:Op woensdag 7 april 2004 18:32 schreef Inquistor87 het volgende:
Hehe.
Welkom bij het rijtje kanslozen der leven.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Hmmmz, ik zie nu ineens dat ik reeds de 10.000 posts gepasseerd ben!
Doe maar een rondje dan!
Yeah!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:45 schreef golfer het volgende:
Welkom bij het rijtje kanslozen der leven.
Dag tuindwerg en zusquote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef tuindwerg het volgende:
* Da_Sandman komt ook weer binnenvallen.
M'n zusje zit nu naast me, mijn enkel in te tapen, ik snap alleen niet waarom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |