Feestjes zijn tof!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:54 schreef Inquistor87 het volgende:
Lekker feesten hier de laatste tijd.
Stuur je em nog door naar Zeeland?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* Da_Sandman heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Rondje op kosten van de Paashaas, die was vandaag in de klas.
nog leuke??quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* pfaf heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highwayquote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
nog leuke??
Welke taart hebben we trouwens?
Die laatste ken ik niet. Rest is inderdaad wel leuk.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highway
Now It's Overhead - Fall Back Open
Timesbold - Eye Eye
Blue Highways 2004 Sampler
pssst...mich......hij is de nieuwe ass trainer bij psvquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* Bjoro heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
heb je nog eitjes over danquote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
* pascalheister heeft 4 cd's gekocht en een bos bloemen.
Genoeg er iSCH net gelegdquote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef pascalheister het volgende:
heb je nog eitjes over dan
Ik bevrucht ze nou even niet, morgen misschienquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Genoeg er iSCH net gelegd
er zijn al heel wat cd's gekocht door de Hools hierquote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:
Leuk als jullie mijn / me quoten, komt jullie naam in de quote.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef SCH het volgende:
Leuke topictitel --> 2 x ouwe taart
En bosjes bloemen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
er zijn al heel wat cd's gekocht door de Hools hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |