Van een zoen krijg je echt niet meteen Pfeifferquote:Op woensdag 7 april 2004 13:06 schreef Skv het volgende:
Erg leuk:
[..]
Leuk dat ik twee weken geleden met haar heb gezoend.
En dat ik nu ziek thuis zit met hoofdpijn![]()
![]()
Godverdomme ik wil geen pfeifer
Karpersquote:Op maandag 7 juni 2004 13:36 schreef Illigit het volgende:
SKV!! Moest je die karpers nog hebben of niet???
Ja, man, voor in je Pfeifer..quote:Op maandag 7 juni 2004 19:19 schreef Skv het volgende:
[..]
KarpersWat krijgen we nou dan weer
-fuk, behoorlijk fout -quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef knokkels het volgende:
* Skv vraagt zich af of die bijensteekproeven waar Gothic-Blackie en apestartje over spraken, specifiek door een arts gedaan moeten worden..
Of dat ze ook gewoon door een imker gedaan mogen/kunnen worden..
Een bijensteek is een bijensteek lijkt me..
Ga eens kijken bij imkers ofzo.. http://www.vbbn.nl/
Misschien kan je in contact komen met imkers, en zo aan die bijensteken komen
moeder is imker
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen enkel idee wat voor mind-trashing drugs jij allemaal hebt lopen kanen, erg veel nuttigs komt er niet uit
iig niet voor dit topic
quote:Op maandag 12 april 2004 23:31 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb dus gelukkig of ongelukkig geen pfeiffer gehad wat de ziekte inleidde. en heel erg zwaar heb ik het op het moment nog niet, maar het is wel erger geworden dan twee jaar geleden. en waarom? ik zou t niet weten, ik doe niets raars of zow. ik heb wel dat mijn slaapritme helemaal niet klopt, ik ben van een mens dat overdag leeft verandert in iemand die 's avonds zijn piek heeft. dus ik ben lang wakker maar wil het liefst overdag doorslapen (superirritant omdat ik wel naar school moet). ik heb hierdoor wel een tik gekregen om te controleren of er al een geneesmiddel voor is. zo ben ik heel erg benieuwd naar de bijenstekenproeven in groningen (iets wat op dit moment alleen bedoelt is voor MS patienten) dat komt omdat die bijensteken ook goed moeten werken bij ME patienten, en dan zo goed dat je geen problemen meer hebt.
Ik reageerde dus duidelijk wel ontopic SKV, dat jij niet goed leest.. dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:02 schreef apestartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig eerst je bloed te laten onderzoeken voordat je je conclusies trekt
Maar het epstein bar virus is oon niet zo makkelijk te vinden(pfeiffer) maar probeer zoveel mogenlijk te rusten zodat je lichamelijke weerstand weer op niveau kan komen.
Drink inderdaad zo min mogenlijk alcohol,het liefst helemaal niet,en eet ook niet te veel suiker.
iIk ben door de jaren een stuk weizer geworden,in het begin 16 jaar geleden wist ik van niets en niemand kon mij iets vertellen,waarschijnlijk was ik nooit zo ziek geweest als ik meer info had gehad in die tijd,maar ja dat is achteraf.
Maar als pfeifer zich doorzet naar een cronische vermoeidheid dan ben je er nog niet klaar mee en zal je vele horden moeten nemen,vooral om begrip en erkenning te krijgen
iK HOOP VOOR JOU DAT HET MAAR TIJDELIJK IS, MAAR PFEIFER KAN MAKKELIJK EEN HALF JAAR DUREN dus hou daar maar vast rekening mee,overwerk je niet want dan wordt het zeker erger.![]()
Voorwat betreft die bijen steken daar heb ik ook al eens aan lopen denken,maar krijg maar eens een verwijzing,dat is vechten tegen de bierkaai
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik reageerde dus duidelijk wel ontopic SKV, dat jij niet goed leest.. dat is een ander verhaal
Even goede vrienden??
Mind trashing drugs? Of je doet normaal![]()
Ik had het gelezen inderdaad.. Vond het wel interessant .. dus ik dacht ik doe ook even mee..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:55 schreef Skv het volgende:
[..]stond ook op de vorige pagina
euhm in het krantenknipsel stond toen dat het door een imker gedaan word. maar hoe en wat weet ik ook niet, denk wel dat het gedaan moet worden in het ziekenhuis zodat een dokter het kan controleren of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:12 schreef knokkels het volgende:
* gothic-blackie vraagt zich af of die bijensteekproeven waar Gothic-Blackie en apestartje over spraken, specifiek door een arts gedaan moeten worden..
Of dat ze ook gewoon door een imker gedaan mogen/kunnen worden..
Een bijensteek is een bijensteek lijkt me..
Ga eens kijken bij imkers ofzo.. http://www.vbbn.nl/
Misschien kan je in contact komen met imkers, en zo aan die bijensteken komen
moeder is imker
maar ik dacht:"een bijensteek is een bijensteek" Enige wat die dokter kan checken imho is of je allergisch bent in dat geval is het handig als je in het ziekenhuis bentquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm in het krantenknipsel stond toen dat het door een imker gedaan word. maar hoe en wat weet ik ook niet, denk wel dat het gedaan moet worden in het ziekenhuis zodat een dokter het kan controleren of zo.
maar ik heb er verder ook totaal geen informatie over, behalve dat ik wist dat het in amerika wel werkt, maar hoeveel daar van waar is weet ik ook weer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |