Guijo-Velasco heeft inmiddels getekendquote:Op donderdag 8 april 2004 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Guijo-Velasco gaat naar AGOVV
Ronald Dassen van Helmond naar Fortuna
Van Fessem naar Roda JC
Elmander naar Anderlecht
Van Rijswijk naar Cambuur (bevestigd)
En Fortuna wordt volgend seizoen een soort Heusden-Zolder.
Yeah right. Inter wordt zowieso al genoemd bij elke speler die een beetje goed is. Maar Veron heeft door zijn blessures iets van 3 wedstrijden gespeeld voor Chelsea, lijkt me sterk als die hem laten gaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:07 schreef Afunados het volgende:
Daily Mirror: Veron voor 12-13 miljoen van Chelsea naar Inter
Dat gerucht gonst al heel lang rond, net als Kezman naar Newcastle.quote:Op woensdag 7 april 2004 19:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Samen met zijn schoonvader (Van Marwijk) die daar dan trainer kan worden.
Op zich zou die 4-4-2 niet zo gek zijn maar het zou natuurlijk raar zijn als koeman dat ineens zou toepassen zodra evt. Shota zou komen. Hoe ga je dit als coach dan verkopen aan Sonck die 4-4-2 natuurlijk ook beheerst en nu zit te verpieteren op de bank of de rechtsbuitenpositie.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Op zich lijkt Arveladze me geen verkeerde optie, maar dan moet Koeman wel echt 4-4-2 gaan spelen.
hij heeft natuurlijk nog steeds geen echte kans gehad van koeman.. tja rechtsbuiten maar iedereen weet dat hij die snelheid niet heeft om een mannetje te passeren en die voorzet te geven. Ik zou Sonck weleens willen zien in een 4-4-2 opstelling...denk dat ie dan veel beter uit de verf komt.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Sonck snapt dat niet, tis een Belg
Die rij is zoek denk ikquote:Op donderdag 8 april 2004 20:20 schreef JeroenV het volgende:
Hoezo dat? De clubs staan in de rij?
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Past wel bij zijn niveau op zich. Maar volgens mij wil RKC hem stiekem terug.
RKC is niet tevreden over Sinouh en Vonk is natuurlijk bekend met de club. Zou een ideale vervanger zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]Zwolle is echt veel te laag voor hem, gaat ie ook niet doen. Hoezo denk je dat van RKC?
Zekers. Maar concreter dan deze aanname is het niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
RKC is niet tevreden over Sinouh en Vonk is natuurlijk bekend met de club. Zou een ideale vervanger zijn.
Gohquote:Op donderdag 8 april 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
RKC is niet tevreden over Sinouh
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:22 schreef SCH het volgende:
De Fin ligt overigens momenteel met griep in bed en moet minstens twee dagen rust houden. Hij gaat er zelf vanuit dat hij op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Utrecht, aanstaande zaterdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |