Denk ik ook.quote:Op maandag 19 april 2004 19:26 schreef BobRooney het volgende:
[..]
denk dat het voor van Persie zelf beter is om voor PSV tekenen...
maarja, 4 miljoen...daar heeft Feyenoord wel oren naar natuurlijk.
Doet Vaart niet, alhoewel Sylie het wel bevallen in Italie..quote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef Afunados het volgende:
Calciomercato.com:
Naast Ibrahimovic, lijkt het erop dat Juve een bod tussen de 13-16 miljoen gaat uitbrengen op v.d.Vaart.
Is ze zwanger dan?quote:Op maandag 19 april 2004 20:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Doet Vaart niet, alhoewel Sylie het wel bevallen in Italie..
óf ze eet veel de laatste tijdquote:Op maandag 19 april 2004 20:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ze zwanger dan?
Ik heb zomaar het idee dat van Persie dat zelf ook door heeft...gelukkigquote:Op maandag 19 april 2004 20:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Niet naar PSV is voor iedereen gunstig behalve voor PSV en Van Persie. Als-ie dat doet denk ik dat-ie het niet gaat redden...
Persoonlijk hoop ik juist dat-ie zo dom is als-ie er uit ziet en dat-ie de pleitos maaktquote:Op maandag 19 april 2004 21:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat van Persie dat zelf ook door heeft...gelukkig
quote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik hoop dat hij gewoon blijft. heel goed speeld nog een half jaar onder Ruud.
En vervolgens in de winterstop voor 20mil naar Man-u gaat ofzo,
20 miljoen voor een speler van wie het contract na 6 maanden af loopt. Ben jij wel goed bij je hoofd?quote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef _bigmac_ het volgende:
En ik hoop dat Ajax de CL wint en Zlatan voor 100mln verkocht gaat worden.quote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik vraag me af wie ze nog willen hebben dan. Misschien Dave van de Bergh als vervanger voor Van Persie?quote:Feyenoord is nog niet klaar met aankopen doen voor volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Volgens de Rotterdamse krant gaat men nog opzoek naar een goede centrale (rechter) verdediger. "Ons potje is nog niet leeg'', bevestigt technisch manager Mark Wotte. "Dit is niet onze laatste transfer.''
Eerder contracteerde Feyenoord al Pascal Bosschaart (FC Utrecht) Gabor Babos (NAC Breda), Romeo Castelen (ADO Den Haag) en Edwin de Graaf (RBC). Wotte zal binnenkort met Utrecht-trainer Foeke Booy praten over spelers uit de Domstad, die Feyenoord gaar naar De Kuip ziet verhuizen.
Waarschijnlijk zal Feyenoord ook spelers als ruil aan Utrecht verhuren. "Maar dat staat helemaal los van de transfer van Bosschaart'', aldus Wotte. Utrecht is nog opzoek naar een rechtsback Lamey gaat terug naar PSV) en een centrale verdediger (Zwaanswijk wil weg. "Swerts mag weg. Met Loovens, Sprockel, Olfers en Collen moeten we nog over hun toekomst praten. Dat gebeurt binnenkort", aldus Wotte.
Roy Keane sluit vrijwel zeker zijn carriere bij Celtic af, dat is zijn jongensdroom...vraag is nu, wanneer vertrekt hij.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:09 schreef Guard het volgende:
Gisteren op SKY sport news: gerucht dat Keane naar Celtic zou gaan (overigens direct ontkend door de advocaat van Roy).
Charlton Athletic zou met v Bommel gepraat hebben (ook direct ontkend door de veurzitter van CA).
Zou geen slecht idee zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:37 schreef popolon het volgende:
Ruil Rooney, naar MUFC.
United could be set to offer £20m cash, Nicky Butt and Diego Forlan for the England international.
Beckham naar Chelsea, gerucht was al bekend dacht ik.
Misschien Zwaanswijk als centrale verdedigerquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:30 schreef Peregrijn het volgende:
Ik vraag me af wie ze nog willen hebben dan. Misschien Dave van de Bergh als vervanger voor Van Persie?
quote:Op maandag 19 april 2004 09:25 schreef ChAoZ het volgende:
Butt en Forlan naar Everton in een ruil voor Rooney
Da's in een dag tijd een flink betere deal voor Everton gewordenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:37 schreef popolon het volgende:
Ruil Rooney, naar MUFC.
United could be set to offer £20m cash, Nicky Butt and Diego Forlan for the England international.
Belachelijk als United dit doet.quote:Op dinsdag 20 april 2004 10:43 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
[..]
Da's in een dag tijd een flink betere deal voor Everton geworden
klopt. Dat er wat geld bij mag vind ik tot daaraan toe, maar nog eens 20m pound. Volgens mij was dat eerst wat het alleen-geld-bod wasquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Belachelijk als United dit doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |