Nou als meid zijnde moet ik zeggen dat ik jongens van mijn eigen leeftijd te kinderachtig vind. Ik ben 20 en mijn vriend is 26. Ik denk dat je het gewoon per geval moet bekijken. Ik heb nogal wat dingen meegemaakt in mijn leven (die anderen van mijn leeftijd later in hun leven pas meemaken) waardoor ik nogal snel volwassen moest worden. Als ik dan tegen mensen zeg hoe oud ik ben denken ze dat ik sta te liegen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef NietGroen het volgende:
ik heb eik ongeveer een grens van 1 jaar.
Met jongere meisjes heb ik gewoon niets. Dan merk ik toch te groot leeftijdsverschil
het voelt dan gewoon niet goed bij mij. (N)
zijn vast uitzonderdingen, maar nog niet meegemaakt
ontopic:
Tsja, voor paar keertjes ofzo kan je misschien wel doen, maar relatie zou imo niet werken
Is dat niet érg jong?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef NietGroen het volgende:
ik heb eik ongeveer een grens van 1 jaar.
Dus je weet hoe oud ze is! Dan moet je eerst ff toestemming vragen bij haar paps en mams! Anders kon er weleens zo'n mooie witte auto met rode en blauwe strepen en zwaailichtjes voor je deur komen te staan!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef swa1re het volgende:
maar jij bent 20 hij 26....je moet t zo zien- toen hij 20 was was jij 14....dat was fout geweest of niet dan
- 'relatie' kan sowieso niet, kan niet eens door keel krijgen om te zeggen dat vriendin een 15 jarig meisje is :/ - maar gewoon voor paar keer ? Ik heb vaker afgewezen, en gehoord van kameraden dat ik t had moeten doen, want als ik t niet ben,, ist wel iemand anders. Maar 15 met 23 hehe, die shit klinkt niet goed. Zou je deze meid zien, is anders, maar op papier - is t heel fout.
ja oke, zo heb je er wel gelijk in. Ik geef je volkomen gelijk. Ik moet wel zeggen....als je t zo blijft bekijken dan ben je dus de rest van je leven aan t denken van: Oh ik ben nu 50 en zij is 44...toen ik zo oud was was zij zo oud.....Let it go.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:03 schreef swa1re het volgende:
maar jij bent 20 hij 26....je moet t zo zien- toen hij 20 was was jij 14....dat was fout geweest of niet dan
- 'relatie' kan sowieso niet, kan niet eens door keel krijgen om te zeggen dat vriendin een 15 jarig meisje is :/ - maar gewoon voor paar keer ? Ik heb vaker afgewezen, en gehoord van kameraden dat ik t had moeten doen, want als ik t niet ben,, ist wel iemand anders. Maar 15 met 23 hehe, die shit klinkt niet goed. Zou je deze meid zien, is anders, maar op papier - is t heel fout.
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
y = verzwaringsfactor / cupmaat dame in kwestie. A = 6, B = 5, C = 4, D = 3, D+ = 2
z = minimum acceptabele leeftijd
mijn leeftijd : 20quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
y = verzwaringsfactor / cupmaat dame in kwestie. A = 6, B = 5, C = 4, D = 3, D+ = 2
ik ben 17 dus plus denk een c dus 4 is 21 /1.75= 19.3 mag ik alleen ouder?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
Hoe heb je dat berekend dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:04 schreef futurist het volgende:
[..]
ik ben 17 dus plus denk een c dus 4 is 21 /1.75= 19.3 mag ik alleen ouder?![]()
![]()
ahjah je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 april 2004 14:57 schreef BettyWeter het volgende:
[..]
Hoe heb je dat berekend dan?
21 / 1.75 = 12
Hoe kleiner de tietjes, hoe eerder je ze mag pakkenquote:Op woensdag 7 april 2004 13:10 schreef BettyWeter het volgende:
(x+y) / 1,75 = z
waarbij:
x = je eigen leeftijd
en wat niet scheurt dat knippen we welquote:wat niet rekt scheurt wel
ik heb jou topic effe doorgelezen. Wat jij stelt is heel wat anders dan ik stel. Ten eerste stel ik voorwaarden - nl - ouder uitzien / lekker zijn / niet opvallend dat ze jong is. Uitzonderingsgevallen dus. 20+ met een 'gewone' jonge 14/15 jarige, valt te beschouwen als pedofilie, om maar helemaal niet te spreken over jou 40 met 14 theorie. Zelfs 18 met 14 is al te erg in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 april 2004 08:55 schreef FuifDuif het volgende:
Hangt er van af, vanaf welke leeftijd je seks acceptabel vind. Ik werd in mijn topic hierover belaagd, omdat ik stelde dat de minimum leeftijd daarvoor 18 is. Maar men wilde daar die minimumleeftijd wel stellen op 14. Dus in het verlengde daarvan denk ik dat je wel met een meisje kunt gaan dat 14 jaar is (of ouder).
Dat zal leuk zijn geweest; de eerste keer bij je schoonouders op de theequote:Op woensdag 7 april 2004 13:17 schreef cyberbull het volgende:
ben zelf 27 en me vriendin 17 dus ik zie het probleem niet.....vanaf 16 en ouder !
zijn nu 1,5jr samen bijna en naar alle voldoening!
Damn het verschil tussen jullie is inderdaad echt verschrikkelijk geslonken?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:33 schreef erodome het volgende:
Ik was 14 toen ik mijn man ontmoette, de leeftijd is de eerste dagen niet ter sprake gekomen, ik dacht dat hij wat jonger was en hij dacht dat ik wat ouder was, maar er bleek 7 jaar tussen te zitten, hij was 21 dus, maar toen waren we al stikverliefd.
Nu 12 jaar later is het verschil niet meer zo groot, ik ben 26, hij is 33...
Het ligt er dus aan, hoe ben jij, hoe is het meisje.....
Het is opzich niet zo vreemd hoor, soms is het meisje / de jongen gewoon gelijk degene waarmee je later beschuit met muisjes wilt etenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
Damn het verschil tussen jullie is inderdaad echt verschrikkelijk geslonken?
Altijd bij je eerste liefde gebleven? Wat saai ...![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:53 schreef sanger het volgende:
Lekker volpompen die slet had ze maar niet moeten liegen!
Volgens mij vraag je je toch altijd af of het beschuit bij een ander ook zo lekker is, hoe vrij je elkaar ook laat. Je hebt toch gewoon geen ruk aan ervaring en vergelijkingsmateriaal? Misschien op het gebied van sex (open relatie) maar voor de rest niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 18:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is opzich niet zo vreemd hoor, soms is het meisje / de jongen gewoon gelijk degene waarmee je later beschuit met muisjes wilt eten...
Hij was mijn eerste liefde niet...quote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn het verschil tussen jullie is inderdaad echt verschrikkelijk geslonken?
Altijd bij je eerste liefde gebleven? Wat saai ...![]()
Ben ik het niet mee eens, ik heb niet het idee dat ik wat gemist heb...quote:Op donderdag 8 april 2004 18:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je je toch altijd af of het beschuit bij een ander ook zo lekker is, hoe vrij je elkaar ook laat. Je hebt toch gewoon geen ruk aan ervaring en vergelijkingsmateriaal? Misschien op het gebied van sex (open relatie) maar voor de rest niet.
Ik ben ook niet echt een uitgaanstype, maar ik denk serieus dat je pas weet wat eerste echte relatie voorstelt als het over is.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik heb niet het idee dat ik wat gemist heb...
Een echt uitgaanstype ben ik niet, soms vind ik het leuk en dan ga ik ook, maar dat deden we ook gewoon samen en nu nog.
We hebben ontzettend veel andere dingen gedaan die ik wel ontzettend leuk vind, denk dat ik uiteindelijk meer heb meegemaakt dan andere meisjes van mijn leeftijd toen, logisch, want mijn vriendje was al werkende, dus hadden we een hoop meer te besteden dan meisjes van mijn leeftijd.
Het was gewoon liefde op het eerste gezicht, daar doe je niets tegen.
Stel nou dat dat meisje gewoon stoer wil zijn en wil opscheppen bij haar vriendinnetjes? Dan maak jij misbruik van haar positie.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:49 schreef swa1re het volgende:
Ik zei altijd 17 - ik ben 23, maar ik moet zeggen dat ik - stel je denkt dat een meid 18 ofzo is, en ze liegt over dr leeftijd...je pakt haar en ze blijkt 15 te zijn. Dan ben je fout en onwettig bezig geweest? had je t niet gedaan als je t wel wist? hoezo ? ze is immers dezelfde persoon. Zolang je maar niet publiekelijk bekend maakt is er toch niks aan de hand. Het is natuurlijk heel erg fout, 21+ met 15, 16, maar als niemand t toch ziet / doorheeft?
Wat zou je doen als een meisje van 15 naar je komt, er erg goed en ouder uitziet, en ze wil je. Zeg je nee of doe je het voor 1 of een paar keer? Mijn antwoord: Ik zeg eigenlijk nee, het kan niet, maar bij een bepaalde meid heb ik er echt moeite mee, en zou ik t dus wel doen.
ja als we het er toch over hebben, ben jij een beetje geil?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:53 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Stel nou dat dat meisje gewoon stoer wil zijn en wil opscheppen bij haar vriendinnetjes? Dan maak jij misbruik van haar positie.
(als ze gewoon geil is (en nuchter natuurlijk), is het een andere zaak)
Toch gebeurt het vaak zat, ken toch wel een aantal (oudere) mensen die al heel hun leven bij 1 en dezelfde zijn en aardig gelukkig zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:23 schreef Tranceptor het volgende:
De kans dat de eerste liefde degene is bij wie je de rest van je leven zo gelukkig mogelijk kunt zijn is klein en bijna onmogelijk.
Ik ben dan ook zelf wel erg veeleisend in een relatie, of gewoon de juiste niet tegengekomen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch gebeurt het vaak zat, ken toch wel een aantal (oudere) mensen die al heel hun leven bij 1 en dezelfde zijn en aardig gelukkig zijn.
Ben zelf ook een veeleisend typje hoor, voornamelijk naar mezelf toe, maar ook in de relatie.
Hij is gewoon heerlijk mijn tegengewicht, vult me aan, geeft een beetje tegengas, is wat harder waar ik te zacht ben, is wat nuchterder waar ik iets teveel zweef.
Vreemd genoeg kan ik van hem een heleboel hebben wat ik van andere niet kan hebben en dat werkt andersom ook zo.
Hoe dingen gaan lopen weet je nooit van te voren, maar ik weet dat als ik in zijn armen lig ik me thuis en compleet voel en ik hoop hem nog achterna te kunnen zitten met mijn wandelstok in het bejaardentehuis
Maar we zien wel hoe het gaat lopen, enjoy live.......
Zie inderdaad de talloze topics op FOK! alleen al over het niet kunnen uitmaken na vreemdgaan/ ander beschaming vertrouwen/doorgaan terwijl het niet meer werkt etc etc. Vaak enkel omdat ze de illusie hebben dat ze van iemand houden. Een illusie die ze na het onvermijdelijke uitgaan/verbreken weer armer zijn en waar ze vervolgens weer sterker uitkomen. Ik denk juist dat als je bij je eerste relatie blijft veel minder weerbaar bent en moeilijk kunt inschatten wat nu iets voorstelt.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef erodome het volgende:
Wat dalen erin is natuurlijk normaal, maar als er eigenlijk niets meer tussen mensen is moet je ook eerlijk zijn vind ik, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.
erg lekker sex met een vrouw van 30 kan ik beamen.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:49 schreef Bobby18 het volgende:
Toen ik 17 was had ik een vriendin van bijna 30, erg fout maar was ook erg lekker, wat maakt het uit, als de sex maar goed is.
Omgekeerd zie ik het probleem ook niet zo, vrouwen willen toch emanciperen, nou waarom niet daarmee ook dan.
Verder had niemand toendertijd er echte problemen mee, lijkt wel als het voor een jongen stoer is en voor een meisje "not done" wat is het verschil, ik zie het niet.
Hahahahahahahahahhahahaahhahahaahhaahahahahahhahaha inderdaad,daar lijkt het bijna op hahahahahahahahahahahaahahahahahahahaquote:Op woensdag 7 april 2004 12:53 schreef MisterMonty het volgende:
Ik zou gewoon een paspoort controle houden bij de deur van de slaapkamer
HAHA dit noem ik werpdrangquote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef Caesu het volgende:
[..]
totdat ze opeens over babies begint. dan is het
Hulde jongen, nog maar 16? Dan heb je er nog heel wat meer jaartjes plezier van. Want laten we eerlijk zijn, vanaf 25 jaar begint het toch snel wel minder te worden met die dames.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:51 schreef Computeraap het volgende:
Ik ben 21 en m'n vriendin is in februari 16 geworden.
Als wij er geen moeite mee hebben, waarom zou half Nederland dat dan wel moeten hebben.
Dat gezeik over leeftijd altijd, de een grinnikt vanen de ander zit van
.
Ik vind 'r speciaal, ze heeft alles wat anderen niet hebben en ik hoop ook dat ze voor altijd bij me blijft![]()
FuifDuif wat doe je?quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hulde jongen, nog maar 16? Dan heb je er nog heel wat meer jaartjes plezier van. Want laten we eerlijk zijn, vanaf 25 jaar begint het toch snel wel minder te worden met die dames.
Zo oud worden duiven niet. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een tortelduifje van rond de 14.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:48 schreef Caesu het volgende:
FuifDuif wat doe je?
nog nooit een duif van 30 in je nest gehad?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hulde jongen, nog maar 16? Dan heb je er nog heel wat meer jaartjes plezier van. Want laten we eerlijk zijn, vanaf 25 jaar begint het toch snel wel minder te worden met die dames.
LaL waar woon jij? Dat ze daar nog op de basisschool zitten als ze 15 zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 01:02 schreef CoolKillaH het volgende:
15 jaar.. das gewoon triest, kun je geen chick can je eigen leeftijd scoren dat je bij de basisschool moet gaan buurten?
da's een hele ware en hele pijnlijke les geweest voor ondergetekende!quote:Ik denk dat je pas weet wat je mist als het er niet meer is
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:54 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
heb nu d'r 1 van 23
ben zelf 39
MJAM!![]()
![]()
dat is heus niet met elke 16-jarige zo.quote:Op zondag 11 april 2004 22:59 schreef nozem het volgende:
Ik zou in ieder geval niks met een puber van 16 kunnen hebben, dat is erg vermoeiend, heb het wel een weekje of 3 geprobeerd toen ik 22 was en had het gevoel alsof ik haar nog op moest voeden..
Mjah, ik ben nu 24, ik geloof niet dat er meisjes van 16 zijn die even ver ontwikkeld zijn als ik eigenlijk.quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
dat is heus niet met elke 16-jarige zo.
Er bestaat toch een wereld van verschil in psychologisch opzicht tussen een 16-jarige en een 22-jarige. De 16-jarige kan wel doen alsof ze volwassener is, maar dat is ze dan niet.quote:Op zondag 11 april 2004 23:19 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
dat is heus niet met elke 16-jarige zo.
Geen regel zonder uitzonderingen natuurlijk..quote:Op maandag 12 april 2004 00:47 schreef p-etr-a het volgende:
ik wel hoor nozem
Dat is natuurlijk gewoon heel stoer.quote:Op maandag 12 april 2004 00:53 schreef Sanity11 het volgende:
Pff ,, , mietje, ik ben 21 en doe het met een meisje van 32, nou.... is dat acceptabel?
quote:Op maandag 12 april 2004 00:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Geen regel zonder uitzonderingen natuurlijk..
Overigens zijn meisjes van een jaar of 16 wel vaak erg lekker, en dat mag ik zeggen, want psychologisch onderzoek heeft uitgewezen dat alle mannen dat vinden.
oooowwww, ok, bedankt voor je toelichting.quote:Op maandag 12 april 2004 00:56 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon heel stoer.Maar een 'meisje' van 32?
Vrouwen van 32 zijn geen meisjes meer.
Graag gedaan.quote:Op maandag 12 april 2004 01:11 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
oooowwww, ok, bedankt voor je toelichting.
Dit vind ik wel een beetje pedo hoor...quote:Op maandag 12 april 2004 00:52 schreef nozem het volgende:
Overigens zijn meisjes van een jaar of 16 wel vaak erg lekker, en dat mag ik zeggen, want psychologisch onderzoek heeft uitgewezen dat alle mannen dat vinden.
waarom in godsnaam?!quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef Ifyafeelme het volgende:
Ik vind dat je standaard meisjes onder de 18 met rust moet laten als je zelf boven de 20 bent.
mee eensquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:30 schreef Monidique het volgende:.
Het is zo makkelijk te veranderen. Je bent een jongen van 15 en je ziet die jongens van 21 en je denkt: Stakkers, dat ze zo geilen op die meiden van 16. En plotseling ben je 20 en denk je: Wat maakt het uit?.
Vanwaar dit onderscheid??quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:28 schreef Tranceptor het volgende:
Hmm nog eens over nagedacht; ik vind voor mezelf voor puur sexrelatie, los contact, one nightstand 18 de max
Voor relatie materiaal minstens 21
(ik ben zelf 23)
Ondergrens 17, bovengrens 25 (uitzonderingen daar gelaten)quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:44 schreef mighty_myte het volgende:
jij bent 18 of 19 daphne? wat is jouw grens?
er zijn natuurlijk uitzonderingen mogelijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:03 schreef Salvad0R het volgende:
tot je 18e meisjes van min 15
van je 19-20e meisjes van min 16
vanaf 20 meisjes van min 17.
vanaf 25 kunnen minderjarige meisjes niet meer.. lijkt me.
Ik ben ervan overtuigd dat een meisje van jonger dan dat jaartal mij in een relatie te weinig kan bieden om me geinteresseerd te houden. Voor sex hoef je geen diepgaande gesprekken e.d. te hebben, voor een relatie wel degelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Vanwaar dit onderscheid??
Ik doelde meer op het andere onderscheid. Waarom mag een one-night-stand maar maximaal 18 zijn??quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat een meisje van jonger dan dat jaartal mij in een relatie te weinig kan bieden om me geinteresseerd te houden. Voor sex hoef je geen diepgaande gesprekken e.d. te hebben, voor een relatie wel degelijk.
Anders is ze nog niet volgroeid en heeft ze naar alle waarschijnlijkheid me sexueel ook weinig te bieden. Ten derde hoef ik mn vrienden niet weken hebben roepen dat ik kleine kindjes pak omdat ik nix beters kan krijgen lolquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:17 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het andere onderscheid. Waarom mag een one-night-stand maar maximaal 18 zijn??
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:17 schreef Daphne85 het volgende:
Ik doelde meer op het andere onderscheid. Waarom mag een one-night-stand maar maximaal 18 zijn??
Dit strookt niet met elkaar hè?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:19 schreef Tranceptor het volgende:
Anders is ze nog niet volgroeid en heeft ze naar alle waarschijnlijkheid me sexueel ook weinig te bieden. Ten derde hoef ik mn vrienden niet weken hebben roepen dat ik kleine kindjes pak omdat ik nix beters kan krijgen lol
tja, 18 is natuurlijk wel de wettige ondergrens. dus een meid van 18 is volwassen volgens de wet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:06 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
[..]
Dit strookt niet met elkaar hè?
Eerst zeg je dat ze maximaal 18 mag zijn, dan dat je een volgroeid meisje wil....
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt serieus antwoord gaf op die vraag. Meisjes van onder de 18 zijn gewoon, uitzonderingen daargelaten, niet aan mij gewaagd. Ik hou van meisjes die een beetje een uitdaging zijn ook in bed en ik heb niet het gevoel dat meisjes onder de 18 dat echt kunnen zijn. Het hele verleidingsspelletje bevind zich nog in het beginstadium, velen hebben ook nog nooit een serieuze vriend gehad en weten niet hoe je je helemaal kan laten gaan ( en een relatie een oppepper kan geven). En natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar onder de 18 komen meiden gewoon sexueel nog kijken en daar wordt ik nie zo hitsig van. 18 is dan ook een absoluut minimum!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:06 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
[..]
Dit strookt niet met elkaar hè?
Eerst zeg je dat ze maximaal 18 mag zijn, dan dat je een volgroeid meisje wil....
daar gaat het hele topic overquote:Op woensdag 14 april 2004 13:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn er uitzonderingen
Ze moet wel heel gruwelijk lekker zijn daarvoor, dan heb ik het echt over topkwaliteit en dat vind je niet veel.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:05 schreef swa1re het volgende:
[..]
daar gaat het hele topic overdoen we de uitzonderingen ja of nee
hehe
yup, gruwelijk lekker.. en je hoeft ze niet te vinden als ze jou vinden hehequote:Op woensdag 14 april 2004 13:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze moet wel heel gruwelijk lekker zijn daarvoor, dan heb ik het echt over topkwaliteit en dat vind je niet veel.
Sja waarom? Omdat ik ook maar een man ben, slaaf van zijn lid
Joh, schelen wij 5 jaar?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:20 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ik en mn vriend schelen 5 jaar, ik ben 18, hij is 23.. Ik ben zowieso al volwassener dan de meeste meiden van mijn leeftijd. En als ik nou kijk naar die jongens van 18, dan zijn de meesten nog echt van die pubers die alleen maar op sex uit zijn.. (ik zeg de meesten, niet iedereen)
Mijn grens gaat overigens tot ongeveer 25 jaar en zou nooit een jongen willen die jonger dan mij is..
In een eerdere post zei je nog dat 18 een maximum was, zal wel een typefoutje zijn geweest....quote:Op woensdag 14 april 2004 13:02 schreef Tranceptor het volgende:
18 is dan ook een absoluut minimum!
Maximaal het minimum 18quote:Op woensdag 14 april 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
In een eerdere post zei je nog dat 18 een maximum was, zal wel een typefoutje zijn geweest....
Ik ben van mening dat leeftijd niet uitmaakt juist omdat dat zo erg verschilt. Er zijn 15 jarigen die, serieus, zwaar volwassen zijn en er zijn 20 jarigen die puberaal zijn. Ook kan iemand volwassen zijn en er erg jong uitzien, of jong zijn maar er erg volwassen uitzien. Of het moet je natuurlijk vooral om het uiterlijk gaan, dan is het iid wel belangrijker dat je qua uiterlijke leeftijd bij elkaar past.quote:Op zaterdag 17 april 2004 09:41 schreef innovative het volgende:
Ik vind dat vanaf het moment dat de jongste zo'n 18 is er wel wat jaartjes tussen mogen zitten. Dan is je karakter gevormd en heb je als het goed is wel een beetje ontdekt wat je wel en niet pikt.
Toon respect voor het meisje. Veel ouders gaan dan vanzelf wel inzien dat je goed voor hun dochter bent, hoewel het soms wel ff kan duren.quote:Op zondag 18 april 2004 18:11 schreef jevader het volgende:
Ja het ligt volledig aan jullie zelf ja. ben 19 en heb een meisje van 14 ontmoet en het klikt wel aardig ja. als je het allebei wilt is er niet zo`n probleem toch? alleen de ouders misschien... Hoe je dat dan aan moet pakken weet ik ook niet
what the hell moe je met een meisje van 14.. Mag nog niet eens bier drinken..quote:Op zondag 18 april 2004 18:11 schreef jevader het volgende:
Ja het ligt volledig aan jullie zelf ja. ben 19 en heb een meisje van 14 ontmoet en het klikt wel aardig ja. als je het allebei wilt is er niet zo`n probleem toch? alleen de ouders misschien... Hoe je dat dan aan moet pakken weet ik ook niet
je bent fout bezigquote:Op zondag 18 april 2004 20:28 schreef Brabo het volgende:
Wat een gezeik allemaal. Alsof er een formule voor bestaat. Het is helemaal afhankelijk van de persoon! Sommige mensen zijn met 17 nog kind (gedrag!) en anderen met 14 al niet meer.
Ik was 19, zij was 15. Inmiddels zijn we 15 jaar gelukkig getrouwd en hebben 2 kinderen.
En voor degene die me nu gaat vertellen dat ik fout bezig geweest ben: Get a life!
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 17 april 2004 15:18 schreef innovative het volgende:
je kunt niet ontkennen dat je op 15jarige leeftijd met heel andere dingen bezig bent dan wanneer je, zeg, 22 bent. Op je 15e ga je net je profielen kiezen op school, begin je je in het uitgaansleven te storten, je mag nog niet eens op een scooter rijden, je eerste zoen is (statistisch gezien) 3 jaar geleden, je eerste seksuele ervaring (zelfde statistieken) over een jaartje of 2... je bent aan het ontdekken wie je bent, wat je vindt, gaat op vakantie met pappa en mamma of met je vriendinnen kamperen op Texel, hebt regelmatig ruzie met je ouders... en álle vijftienjarigen hebben wel een paar punten die overeen komen met deze lijst, de volwassen uigevallenen en de kinderlijke gevalletjes.. En met 22 werk je, of je bent toch in de richting van je afstuderen aan het gaan. Vaak woon je niet meer thuis, je hebt een rijbewijs, verdient genoeg geld om lekker je eigen leven te leiden, reist de wereld over (indien je dat wilt), hebt al aardig wat partners gehad, hebt al het nodige zien gebeuren om je heen en in de wereld... ik vind dat gewoon te veel verschillend. De meisjes uit mijn middelbare schoolklas klas die veel oudere vriendjes hadden, aanbeden ze alsof het halve goden waren. Dan zit er gewoon iets niet goed, heb je één dominanter figuur in de relatie. En ik denk dat je dan als jong meisje (want zo zit het wel vaak) behoorlijk ondergesneeuwd raakt en een beetje wordt gebruikt...
Ik besef trouwens dat dit behoorlijk generaliserend overkomt, en er zijn gevallen waarin het goed gaat en dat gun ik die mensen dan natuurlijk ook heel erg, maar ik ben er geen voorstander van...
Tja, ligt eraan hoe de ouders zijn.quote:Op zondag 18 april 2004 18:11 schreef jevader het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |