Ik denk dat het een KLuivert verhaal word.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
Zou me niks verbazen als Ronaldinho straks gewoon keihard terugkomt, helemaal weer wedstrijdfit raakt en nog een keertje de Champions League wint. Hij is pas 28 en is denk ik gewoon het spelplezier verloren bij Barcelona. Vijf jaar bij één club spelen als wereldster is lang, dat zie je niet vaak.
Hmm misschien heb je gelijk, over die discipline na want daar staat Ronaldinho nou ook niet echt bekend omquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Kluivert ging spelen in landen en bij clubs waar hij niks te zoeken had (PSV) of een vreemdeling was (Newcastle, Lille). Bovendien mist Kluivert discipline, op en naast het veld.
Ronaldhinho komt bij een club met mega faciliteiten, wereldberoemde teamartsen, dolenthousiaste fans, landgenoten Pato, Kaka, Dida, Serghino, in een stad die voetbal ademt, in een land dat voetbalgek is dus die komt in een gespreid bedje, dat gaat wel goedkomen.
Ik denk dat Milan een hele goede aankoop gedaan heeft (Zeker als je bedenkt dat een Adebayor dik 40 miljoen had moeten kosten bv) en ik zie andersom een Hleb bij Barcelona echt niet uitgroeien tot een geweldige draaischijf op het middenveld daar.
Ronaldo was al uitgeblust en een schim van zichzelf toen die kwam, Ronaldinho zal herboren worden emt Kaka en Pato erbij en de begeleiding welke een team als Milan heeft, in elke zin.
Barca heeft geen draaischijf nodig maar een leuke meevoetballer, dat kan Hleb prima invullenquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Kluivert ging spelen in landen en bij clubs waar hij niks te zoeken had (PSV) of een vreemdeling was (Newcastle, Lille). Bovendien mist Kluivert discipline, op en naast het veld.
Ronaldhinho komt bij een club met mega faciliteiten, wereldberoemde teamartsen, dolenthousiaste fans, landgenoten Pato, Kaka, Dida, Serghino, in een stad die voetbal ademt, in een land dat voetbalgek is dus die komt in een gespreid bedje, dat gaat wel goedkomen.
Ik denk dat Milan een hele goede aankoop gedaan heeft (Zeker als je bedenkt dat een Adebayor dik 40 miljoen had moeten kosten bv) en ik zie andersom een Hleb bij Barcelona echt niet uitgroeien tot een geweldige draaischijf op het middenveld daar.
Ronaldo was al uitgeblust en een schim van zichzelf toen die kwam, Ronaldinho zal herboren worden emt Kaka en Pato erbij en de begeleiding welke een team als Milan heeft, in elke zin.
vi.nlquote:'Berlusconi weet Sjevtsjenko los te weken bij Chelsea'
20/08/2008 09:32
Andrei Sjevtsjenko keert terug naar AC Milan. Volgens La Gazzetta Dello Sport is de Milanese erevoorzitter Silvio Berlusconi erin geslaagd Roman Abramovitsj te overtuigen de spits te laten gaan.
Volgens de roze sportkrant laat Chelsea nog deze week woensdag Sheva transfervrij vertrekken naar Milan, de club waar hij zijn grootste successen beleefde. In zeven seizoenen scoorde hij 173 keer in 296 officiële duels en won hij de Champions League van 2003.
In Londen heeft Sjevtsjenko het niet naar zijn zin. Sinds hij twee jaar geleden naar Chelsea verhuisde, heeft hij nooit meer de indruk gemaakt als in zijn periode als Rossonero. De 31-jarige spits kwam in 47 Engelse competitieduels tot negen treffers.
Milan heeft de laatste maanden vaker geprobeerd Sjevtsjenko los te weken bij Chelsea. Vooralsnog zonder succes, omdat The Blues volgens de Italianen te veel geld vroegen. Maar Berlusconi zou het onlangs gelukt zijn Abramovitsj zover te krijgen de tachtigvoudig international van Oekraïne (37 goals) gratis te laten gaan.
Ik zag net ook in de Gazzetta staan dat 't om huur ging, maar zij melden ook dat het morgen, of uiterlijk vrijdag, al rond zou zijn..quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou om verhuur gaan volgens Engelse media. Maar het lijkt me eigenlijk sterk. Drogba is voorlopig niet beschikbaar, dus Anelka is de enige volwassen spits die er over is. Daarnaast zou het nogal van de zotte zijn om een speler gratis te laten gaan, die je 2 jaar terug nog voor 37 miljoen haalde. Zijn salaris zou echter geen gemis zijn.
Maar mocht het doorgaan kan Milan weer lachen(alhoewel niet zo hard als toen ze hem verkochten).
terug waar hij hoort!quote:SHEVCHENKO RETURNS TO MILAN
Posted on: Sat 23 Aug 2008
Chelsea FC have agreed terms for Andriy Shevchenko to return to AC Milan. Details of the agreement will remain confidential.
The move is subject to a successful medical.
Chelsea
Wat dan? Hij is normaal weggegaan bij Milan toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef BigKahuna het volgende:
Benieuwd hoe de Curva Sud gaat reageren.
Hij gaf als reden voor zijn vertrek dat hij Engeland een beter land vond om zijn kinderen op te voeden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat dan? Hij is normaal weggegaan bij Milan toch?
Dat zeg ik.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Italianen zijn niet haatdragend, we zijn even woest en daarna weer kalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |