abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60174711
Zou me niks verbazen als Ronaldinho straks gewoon keihard terugkomt, helemaal weer wedstrijdfit raakt en nog een keertje de Champions League wint. Hij is pas 28 en is denk ik gewoon het spelplezier verloren bij Barcelona. Vijf jaar bij één club spelen als wereldster is lang, dat zie je niet vaak.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60174781
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
Zou me niks verbazen als Ronaldinho straks gewoon keihard terugkomt, helemaal weer wedstrijdfit raakt en nog een keertje de Champions League wint. Hij is pas 28 en is denk ik gewoon het spelplezier verloren bij Barcelona. Vijf jaar bij één club spelen als wereldster is lang, dat zie je niet vaak.
Ik denk dat het een KLuivert verhaal word.
pi_60174940
Kluivert ging spelen in landen en bij clubs waar hij niks te zoeken had (PSV) of een vreemdeling was (Newcastle, Lille). Bovendien mist Kluivert discipline, op en naast het veld.

Ronaldhinho komt bij een club met mega faciliteiten, wereldberoemde teamartsen, dolenthousiaste fans, landgenoten Pato, Kaka, Dida, Serghino, in een stad die voetbal ademt, in een land dat voetbalgek is dus die komt in een gespreid bedje, dat gaat wel goedkomen.

Ik denk dat Milan een hele goede aankoop gedaan heeft (Zeker als je bedenkt dat een Adebayor dik 40 miljoen had moeten kosten bv) en ik zie andersom een Hleb bij Barcelona echt niet uitgroeien tot een geweldige draaischijf op het middenveld daar.

Ronaldo was al uitgeblust en een schim van zichzelf toen die kwam, Ronaldinho zal herboren worden emt Kaka en Pato erbij en de begeleiding welke een team als Milan heeft, in elke zin.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_60174964
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Kluivert ging spelen in landen en bij clubs waar hij niks te zoeken had (PSV) of een vreemdeling was (Newcastle, Lille). Bovendien mist Kluivert discipline, op en naast het veld.

Ronaldhinho komt bij een club met mega faciliteiten, wereldberoemde teamartsen, dolenthousiaste fans, landgenoten Pato, Kaka, Dida, Serghino, in een stad die voetbal ademt, in een land dat voetbalgek is dus die komt in een gespreid bedje, dat gaat wel goedkomen.

Ik denk dat Milan een hele goede aankoop gedaan heeft (Zeker als je bedenkt dat een Adebayor dik 40 miljoen had moeten kosten bv) en ik zie andersom een Hleb bij Barcelona echt niet uitgroeien tot een geweldige draaischijf op het middenveld daar.

Ronaldo was al uitgeblust en een schim van zichzelf toen die kwam, Ronaldinho zal herboren worden emt Kaka en Pato erbij en de begeleiding welke een team als Milan heeft, in elke zin.
Hmm misschien heb je gelijk, over die discipline na want daar staat Ronaldinho nou ook niet echt bekend om

Belangrijkste is dat ie fit is en niet geblesseerd raakt.
pi_60175017
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:27 schreef DIGGER het volgende:

Barca heeft geen draaischijf nodig maar een leuke meevoetballer, dat kan Hleb prima invullen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator vrijdag 18 juli 2008 @ 20:37:50 #156
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60196774
Ik heb eens een heel stuk gelezen over Milanello het ging er, om het maar even beknopt samen te vatten, over het hele gebeuren rond om AC Milan.

Een hele tijd geleden heeft Milan een spits gekocht die (ik meen) 20 miljoen heeft gekost, hij kwam de medische tests door en speelde voor Milan, na een aantal wedstrijden bleek dat die jongen kapotte knieen had en daardoor niet meer kon spelen. Voor Milan betekende dit natuurlijk kapitaal vernietiging want ze krijgen geen cent terug maar toch was dit de reden waarom het grote faciliteitencomplex Milanello zijn doorgang kreeg.

Milan zei dat ze nooit meer een miskoop wilde aantrekken en daarom het grootste medische centrum op wilde zetten (het is veel groter dan welk sportcomplex dan ook 16 hectare groot) voor voetballers. Zo is het complex ontstaan en tegenwoordig lopen daar onderzoekers en doctoren rond die elke kwaal kunnen herkennen en bijna alles voor kunnen zijn.

Zo schijnt bij de medische keuring een speler op en neer te moeten springen terwijl hij de gegevens van zijn lichaam doorstuurt naar een computer die alles in kaart brengt, aan de hand van die simpele oefening kan worden bepaald of een speler zwakke knieeen heeft, wat zijn manier ven lopen is etc.

Ook houdt Milanello bij welke spieren getraind moeten worden of welke spieren te getraind zijn, Clarence Seedorf bijvoorbeeld had al enorme benen voordat hij bij Milaan kwam maar kon conditioneel nog stappen maken, zo wordt voor hem een recept voor een dieet bepaald waar hij zich aan dient te houden en zodoende groeit hij tot een nog betere voetballer.

Uiteraard is het gevolg hiervan dat "oudere" spelers langer houdbaar zijn, Maldini, Nesta, Ambrosini etc. Maar ook een gevolg is dat jongens als Ronaldinho gewoon helemaal speelklaar gemaakt kunnen worden, de conditie-trainer van Milanello heeft al aangegeven dat hij Ronaldinho weer op zijn hoogste niveau kan terugbrengen mits Ronaldinho er mentaal 100% voor wilt gaan, iets wat erop begint te lijken gezien zijn reacties naar AC Milan toe.

Toch ben ik er niet 100% zeker van, recentelijk is Ronaldo nog door het ijs gezakt alszijnde een herboren voetballer hij hersteld van een blessure die door Milanello niet zag aankomen, of wellicht wel zag aankomen maar niet kon voorkomen. We zullen zien hoe Ronaldinho het oppakt maar een betere ploeg voor Ronaldinho is er niet.
pi_60975583
quote:
'Berlusconi weet Sjevtsjenko los te weken bij Chelsea'

20/08/2008 09:32

Andrei Sjevtsjenko keert terug naar AC Milan. Volgens La Gazzetta Dello Sport is de Milanese erevoorzitter Silvio Berlusconi erin geslaagd Roman Abramovitsj te overtuigen de spits te laten gaan.

Volgens de roze sportkrant laat Chelsea nog deze week woensdag Sheva transfervrij vertrekken naar Milan, de club waar hij zijn grootste successen beleefde. In zeven seizoenen scoorde hij 173 keer in 296 officiële duels en won hij de Champions League van 2003.

In Londen heeft Sjevtsjenko het niet naar zijn zin. Sinds hij twee jaar geleden naar Chelsea verhuisde, heeft hij nooit meer de indruk gemaakt als in zijn periode als Rossonero. De 31-jarige spits kwam in 47 Engelse competitieduels tot negen treffers.

Milan heeft de laatste maanden vaker geprobeerd Sjevtsjenko los te weken bij Chelsea. Vooralsnog zonder succes, omdat The Blues volgens de Italianen te veel geld vroegen. Maar Berlusconi zou het onlangs gelukt zijn Abramovitsj zover te krijgen de tachtigvoudig international van Oekraïne (37 goals) gratis te laten gaan.
vi.nl

Eindelijk! (als het echt doorgaat tenminste)
pi_60978825
Het zou om verhuur gaan volgens Engelse media. Maar het lijkt me eigenlijk sterk. Drogba is voorlopig niet beschikbaar, dus Anelka is de enige volwassen spits die er over is. Daarnaast zou het nogal van de zotte zijn om een speler gratis te laten gaan, die je 2 jaar terug nog voor 37 miljoen haalde. Zijn salaris zou echter geen gemis zijn.

Maar mocht het doorgaan kan Milan weer lachen(alhoewel niet zo hard als toen ze hem verkochten).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_60979715
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
Het zou om verhuur gaan volgens Engelse media. Maar het lijkt me eigenlijk sterk. Drogba is voorlopig niet beschikbaar, dus Anelka is de enige volwassen spits die er over is. Daarnaast zou het nogal van de zotte zijn om een speler gratis te laten gaan, die je 2 jaar terug nog voor 37 miljoen haalde. Zijn salaris zou echter geen gemis zijn.

Maar mocht het doorgaan kan Milan weer lachen(alhoewel niet zo hard als toen ze hem verkochten).
Ik zag net ook in de Gazzetta staan dat 't om huur ging, maar zij melden ook dat het morgen, of uiterlijk vrijdag, al rond zou zijn..
pi_61069979
quote:
SHEVCHENKO RETURNS TO MILAN
Posted on: Sat 23 Aug 2008

Chelsea FC have agreed terms for Andriy Shevchenko to return to AC Milan. Details of the agreement will remain confidential.

The move is subject to a successful medical.

Chelsea
terug waar hij hoort!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61070015
Hoop dat het wat wordt maar heb er een hard hoofd in.
Een terugkeer naar het oude nest is bij spelers vaker een tegenvaller dan een succes geworden.
pi_61070584
Nou ja, als je de laatste 2 jaar bekijkt, kan het bijna niets anders worden dan een tegenvaller voor wat Milan-fans in hun hoofd hebben zitten.

Maar goed, aan zijn inzet heeft het nooit gelegen. Altijd werkte Sheva hard.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_61073155
te laat vrees ik
had nooit weg moeten gaan
pi_61078226
Sheva terug, ik ben erg benieuwd of hij z'n oude niveau weer kan halen.
pi_61079144
Ik denk dat hij zijn draai gaat vinden . Ben er van overtuigd.
pi_61079835
Hij wordt topscorer.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:12:05 #167
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61084509
Benieuwd hoe de Curva Sud gaat reageren.
><(({°>
pi_61084546
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef BigKahuna het volgende:
Benieuwd hoe de Curva Sud gaat reageren.
Wat dan? Hij is normaal weggegaan bij Milan toch?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61084674
Idd hij is een held!
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:18:46 #170
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61084689
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:13 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wat dan? Hij is normaal weggegaan bij Milan toch?
Hij gaf als reden voor zijn vertrek dat hij Engeland een beter land vond om zijn kinderen op te voeden.
Veel supporters, maar ook bijvoorbeeld Gattuso en Maldini, waren hier niet blij mee en zagen het als 'verraad' na alles wat Italie en Milan hem had gegeven. Gattuso gaf nog aan dat als Shevchenko de perfecte locatie wil om zijn kinderen op te voeden, dat hij dan terug naar Oekraïne moest, omdat dat het land van zijn kinderen zal zijn, waar ze ook opgroeien. Maldini kon zich niet voorstellen dat Engeland, met zijn roddelpers en tabloids, positief zou zijn om kinderen op te voeden met het oog op evt rellen die de tabloids vaak veroorzaken.
><(({°>
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:22:29 #171
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61084786
Er zal bij de openingswedstrijd wel gefloten worden, maar als hij begint te scoren is het snel vergeten, zo gaat dat in 't voetbal.
><(({°>
pi_61084860
Italianen zijn niet haatdragend, we zijn even woest en daarna weer kalm.
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:31:05 #173
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61084958
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 14:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Italianen zijn niet haatdragend, we zijn even woest en daarna weer kalm.
Dat zeg ik.
><(({°>
  zondag 24 augustus 2008 @ 14:33:56 #174
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61085014
Sheva gaat Milan kampioenskandidaat maken. Al ontbreekt er nog een keeper om het plaatje écht compleet te maken...
pi_61085024
Nee hij gaat niet uitgefloten worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')