Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:47 schreef Gabbylicious het volgende:
Is Diego al naar Juve?
quote:'Milan richt pijlen op Fabregas bij vertrek Kaka'
Wanneer de Braziliaan Kaká van AC Milan naar Real Madrid vertrekt, wil de Italiaanse club zijn lege plek invullen door Cesc Fabregas aan te trekken. Dit meldt La Gazzetta Dello Sport.
Milan houdt veel geld over aan de deal met Real Madrid. Naar verwachting komt deze maandag rond. Het geld dat Milan overhoudt aan de deal van Kaká zal worden gestoken in het aantrekken van Arsenal-spelmaker Fabregas.
Fabregas speelde het afgelopen seizoen voor het zesde jaar in Londen en zou op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Naar verluidt hebben zijn oud-ploeggenoten Mathieu Flamini en Philippe Senderos hem in een eerder stadium al proberen over te halen om naar Milan te komen.
Het vastleggen van Fabregas gaat niet eenvoudig worden voor Milan. Arsenal wil hun sleutelspeler liever niet kwijtraken. Eerder gaf Fabregas zelf ook al aan dat hij Arsenal alleen zou verlaten voor FC Barcelona.
Pato moet naar verluid 45 miljoen pond gaan kosten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveel moet Pato kosten? Miljoentje of 20?
Dan heeft MIlan al snel 80+ miljoen weten op te strijken. Lekker hoor. 65 miljoen hiervan gaat de kas in, van de overige 15 miljoen worden weer 30-plussers gehaald zeker.
quote:Pato legt toekomst in handen van Ancelotti
Alexandre Pato wil pas een besluit over zijn toekomst nemen nadat hij heeft gesproken met Carlo Ancelotti. De trainer, die komend seizoen aan de slag gaat bij Chelsea, zou de jonge aanvaller graag mee willen nemen naar Londen.
De negentienjarige spits van AC Milan twijfelt over waar hij zijn carričre zal voortzetten. Hoewel de Braziliaan nog een langdurig contract heeft in Italië, trekt de kans om bij Chelsea aan de slag te gaan hem ook. Binnenkort zal Pato dan ook een besluit over zijn toekomst nemen.
"Het is een grote eer om in verband te worden gebracht met een club als Chelsea", zegt Pato in gesprek met Gazzetta dello Sport. "Maar ik zal eerst met Ancelotti spreken, pas daarna ga ik om tafel met het bestuur van AC Milan. Ik hoop eind juni op meer duidelijkheid over mijn toekomst."
"Op dit moment is er nog niets beslist", reageert Pato op berichten dat hij reeds getekend zou hebben bij de Londense club. "Ik wil eerst met Ancelotti praten omdat hij voor mij heel veel betekent. Hij is een sensationale man, ik heb veel aan hem te danken. Voordat ik een beslissing neem praat ik eerst met hem."
BWHAHAHA. Raap me op.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef NickyvN het volgende:
[..]
Pato moet naar verluid 45 miljoen pond gaan kosten...
Galliani is listening.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:07 schreef NickyvN het volgende:
Kaka' is weg...Laten we nu iig Dzeko halen...
Volgens een eerdere bericht zou Dzeko zelf morgen een persconferentie houden. Dan zal er wel het een en andere duidelijk worden.quote:Galliani bevestigt gesprek met kamp-Dzeko
Geschreven op dinsdag, 9 juni om 16:59
Adriano Galliani, vice-president van AC Milan, heeft dinsdag bevestigd dat de Italianen in gesprek zijn met Edin Dzeko over een overgang naar de Italiaanse grootmacht. De 23-jarige aanvaller van VfL Wolfsburg moet één van de versterkingen zijn, die het vertrek van Kaká gaat opvangen.
Galliani was afgelopen zaterdag in Bosnië om te praten met de vader van de topschutter. “Ik was in Sarajevo voor Dzeko”, zo liet de kale beleidsbepaler van de Rossoneri weten. “We vinden het een goede speler, maar nu moeten we wachten op Wolfsburg.”
Dzeko moest met 26 doelpunten alleen zijn ploeggenoot Grafite voor laten gaan op de topschutterslijst van de Duitse competitie. De Braziliaan maakte twee doelpunten meer maar wel acht vanaf de strafschopstip. De Oost-Europeaan liet eerder weten in onderhandeling te zijn over een nieuw contract bij de Duitse kampioen. “Als ik datgene krijg wat ik wil, dan zal ik naar waarschijnlijkheid nog minimaal een jaar aanblijven”, liet Dzeko toen weten.
Hij zou toch eerst na de Confederations Cup met Ancelotti gaan praten over zijn toekomstquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:12 schreef NickyvN het volgende:
Overigens heeft Pato bekend gemaakt bij Milan te blijven
quote:Alexandre Pato has pledged his future to AC Milan just weeks after it looked possible that he could be joining former boss Carlo Ancelotti at Chelsea.
The 19-year-old shocked Rossoneri officials when he stated last week that he would talk with Ancelotti before deciding whether to stay at San Siro next season.
With Milan determined not to lose another one of their stars, following Kaka's move to Real Madrid, it seems that Pato has been persuaded to stick it out in Serie A.
The Brazil international insists that he will now respect his contract and try and help Milan win some long awaited silverware.
"I am happy to stay at Milan," he said after he had come off the bench to help Brazil to a 4-3 win over Egypt in the Confederations Cup in South Africa on Monday.
"I do not care what they say and I have a contract with Milan that I will respect.
"I want to win everything with Milan."
quote:De transfer van Aly Cissokho richting AC Milan staat op losse schroeven. Diverse Italiaanse media melden dat de Franse linksback zijn medische keuring bij de Rossoneri niet met verve doorstond, omdat er een probleem met zijn gebit zou zijn. Voor Milan is dat voldoende reden om de speler nog niet definitief van FC Porto over te nemen.
Afgelopen zondag bereikte Milan met Porto een akkoord om Cissokho over te nemen. Het probleem met zijn gebit zou nu te veel invloed op de testen van zijn medische keuring hebben. De 21-jarige verdediger heeft Milaan inmiddels verlaten.
gebit kan dan ook heel belangrijk zijn ivm blessures.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:39 schreef Fortitudo het volgende:
gebit?
wtf
een echte vleeskeuring van een slaaf lijkt het wel. toen trokken ze ook altijd zijn mond open om zijn gebit te inspecteren
Lullig voor die jongen.quote:Cissokho kan transfer naar AC Milan vergeten
Geschreven op donderdag, 18 juni om 16:13
De overgang van Porto-verdediger Aly Cissokho naar AC Milan is definitief van de baan. Bij de Fransman werd woensdag een tandprobleem ontdekt dat op latere leeftijd kan uitmonden in pubalgie, waardoor de Italianen besloten hebben het gereserveerde bedrag van vijftien miljoen euro in de eigen zak te houden.
AC Milan had in een eerder stadium overeenstemming bereikt over de transfers van de 21-jarige back. Ook Olympique Lyon had belangstelling voor Cissokho, die een stormachtige ontwikkeling doormaakt. Een jaar geleden maakte hij de overstap van Guegnon naar Vitória Setúbal, en een half jaar later klopte Porto aan.
Woensdag, vlak nadat het medische probleem aan het licht kwam, liet de speler nog weten vol vertrouwen te zijn over de doorgang van de transfer. ”Later op de dag ben ik aan een andere medische keuring onderworpen. Die verliep uitstekend. Ik verwacht geen verdere problemen. Het voorcontract is reeds ondertekend en ik ga nu op vakantie."
AC Milan acht het echter niet verantwoord om in zee te gaan met een speler die niet voldoet aan de medische voorwaarden, en heeft de deal daarom alsnog afgeblazen. De Rossoneri zullen hun zoektocht naar een nieuwe verdedigende kracht nu elders voor moeten zetten.
quote:Aly Cissokho lijkt alsnog zijn transfer naar AC Milan te krijgen. De verdediger van FC Porto doorstond niet de medische keuring vanwege een tandprobleem, en de club uit Oporto was geen voorstander van het daaropvolgende voorstel om Cissokho eerst een seizoen te huren. De clubs hebben nu een akkoord bereikt over een bedrag van tien miljoen euro, vijf miljoen minder dan aanvankelijk. (La Gazzetta dello Sport)
quote:AC Milan have turned down a 'monumental' offer for Alexandre Pato and have again stressed they have received no offers for Andrea Pirlo.
Chelsea have been strongly linked with an interest in both the young Brazilian forward and Italy's World Cup-winning playmaker.
With former Rossoneri boss Carlo Ancelotti now in charge at Stamford Bridge there has been inevitable speculation that the Italian coach is keen to bring some of his former charges to the Premier League.
Milan did not identify the side who made an offer for Pato, who they are keen to keep at the San Siro to fill the void left by the departure of fellow countryman Kaka to Real Madrid.
"Milan this year has resisted a monumental offer for Pato," said Milan managing director Adriano Galliani.
"But I will not say which club made the offer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |