Vanaf het begin - in iedere post zeg je dat het om vandaaltjes zou gaan en vind je het gezeik als mensen zeggen dat het misschien om de moskee als doelwit zou gaan. Daar mag van jou niet over gesproken worden. Lees je posts terug - is dat nou zoveel werk?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, nee, dit keer kom je er niet meer mee weg. Ik wil nu van je weten waar ik gezegd heb dat de kans niet evenredig groot was dat het rechts-extremisten waren, i.p.v vandaaltjes ?
Je doet maar johquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan die post rustig afschrijven als pure suggestieve stemmingmakerij.
Mooi, dan kan de politie voortaan wel thuisblijven als er een bommelding wordt gegeven.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:13 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Proest ! Concrete aanwijzingen? Aanwijzingen zijn nooit concreet my dear.
Waarmee je jezelf definitief diskwalificeert als serieus gesprekspartner. In eent post hetzelfde doen waar je een ander van beschuldigd getuigd van een miniem (zelf)beeld.quote:Feiten zijn concreet. Links extremisme is wel een heel gewaagde conclusie. Eerder een psychisch probleem. maar we dwalen af. Je bent evengoed aan het speculeren: pot, ketel, zwart!
hierquote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Goodluck het volgende:
[..]![]()
![]()
En nu even met de billen bloot SCH: waar heb ik gezegd dat het perse vandaaltjes zijn en dat de kans niet even groot zou zijn dat het rechts extremisten waren ? Komop, wees eens een kerel!![]()
Wat tot dusver enkel een linkse eigenschap was. ( Wanneer het bijvoorbeeld criminaliteit of werkloosheid onder allochtonen betrof. )quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, als een greep uit het nieuws. Het is iets wat je niet kan bagetalliseren.
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de politie voortaan wel thuisblijven als er een bommelding wordt gegeven.
[..]
Hey dat wilde ik van je horen! Ik geef toe, het was een lokkertje, maar je trapt er met open ogen in: Hiermee heb je keihard aangetoond dat ook jij voorbarige conclusies trekt! Je geeft het notabene zelf toequote:]Waarmee je jezelf definitief diskwalificeert als serieus gesprekspartner. In eent post hetzelfde doen waar je een ander van beschuldigd getuigd van een miniem (zelf)beeld.
quote:
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!quote:Ik zal de vraag even centraal houden:
Waar is gebleken dat het hier om extreem-rechtse/racistische motieven gaat ? Stonden er hakenkruizen op de moskee ? Hingen er vlaggen met W.P.W.W ? Hadden de jongens nazistische kleding aan ?
Zoals het er nu uitziet is dit een gewoon incident zoals dat talloze malen per jaar in dit land plaatsvind. Ook scholen,bliliotheken en andere openbare gebouwen zijn regelmatig het slachtoffer van brandstichting!
En maar weer ontkennenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Goodluck het volgende:
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!![]()
Mwah je suggereert op zijn minst dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat het om rechts-extremisten gaat. Dat is zo ongeveer hetzelfde. Maar genoeg mierenneukerij nu. Laten we allemaal (ik ook) weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Goodluck het volgende:
[..]
[..]
En daarmee zeg ik dat het uitgesloten is dat het geen rechts-extremisten waren ? Laat je nakijken!![]()
Die hoeft volg toch helemaal niet te bestaan ? Concrete aanwijzingen zeggen immers niets, toch ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Nou wordt ie helemaal mooi!!! Moet de politie alleen feiten opschrijven of aanwijzingen onderzoeken?
Al eens bedacht wat "recherche" letterlijk betekent?
Kut, je hebt me te pakken!quote:Hey dat wilde ik van je horen! Ik geef toe, het was een lokkertje,
quote:maar je trapt er met open ogen in: Hiermee heb je keihard aangetoond dat ook jij voorbarige conclusies trekt! Je geeft het notabene zelf toe!
Ga ergens anders een "links vs rechts" strijd uitlokken. We hebben het hier over een moskee en brandstischting. Kolere zeg.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Wat tot dusver enkel een linkse eigenschap was. ( Wanneer het bijvoorbeeld criminaliteit of werkloosheid onder allochtonen betrof. )
Ja inderdaad. Dit is een Nederlanderbashtopic, geen linksbashtopic!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga ergens anders een "links vs rechts" strijd uitlokken. We hebben het hier over een moskee en brandstischting. Kolere zeg.
Nederlanderbashtopic? Dude lees de hele thread of blijf gewoon weg.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dit is een Nederlanderbashtopic, geen linksbashtopic!
Iemand die het niet met jou eens is heeft het topic niet gelezen. Geweldige retoriek...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nederlanderbashtopic? Dude lees de hele thread of blijf gewoon weg.
Dan roept iedereen Al Qiada?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is nou het erge van alles. Als er een fiets wordt gestolen of een donut gejat bij de plaatselijke bakker, dan roept iedereeen Al-Qaida, zonder maar 1 enkel argument of bron/bewijs of wat dan ook.
Onterecht zwart wordt gemaakt? Man, ze profileren zichzelf als idioten die tot alles in staat zijn.quote:Zelfs als je die zelfde mensen vertelt dat Al-Qaida onterecht zwart wordt gemaakt in de media blijven ze die klinklare onzin verkondigen. Wat ik bedoel is dat het menselijk is om uitspraken te doen die gebasseerd zijn op aannames en niet zozeer op argumenten of bronnen.
Zou je best gelijk in kunnen hebben, wat een zelfkennis van jou en je vriendjes.quote:Fok! is verworden tot een vrijplaats van extreem-rechts getinte mensen
Helemaal niet, bovendien zie ik nergens gebash op Nederlanders dus zit niet zo te huilen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:48 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Iemand die het niet met jou eens is heeft het topic niet gelezen. Geweldige retoriek...
Dit was al een 'links vs. rechts' onderwerp nog voordat het hele topic geopend werd.
En wat als ie leeg was?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat laf om een brandend voorwerp in een moskee te gooien terwijl er mensen in zitten.
Dan had het me geen barst kunnen schelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat als ie leeg was?
Dus je vind het niet erg als er lege moskeeen in de fik worden gestoken?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan had het me geen barst kunnen schelen.
Mij wel!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dan had het me geen barst kunnen schelen.
Nee, alhoewel ik persoonlijk prefereer om een varkenskop aan de poort te nagelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:55 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Dus je vind het niet erg als er lege moskeeen in de fik worden gestoken?
Ik vind het schandalig dat hele steden worden gekoloniseerd door islamieten.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Mij wel!
Ik vind het schandalig dat men overgaat tot het vernielen van andermans eigendommen!
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:58 schreef Bluesdude het volgende:
De meest waarschijnlijke speculatie is dat het om een groep islamietenhatende baldadige jongeren gaat.
Man, laat je opnemen in het Pieter-Baan centrum met je rare conclusies en waanbeelden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Jij moet dringend tegen jezelf in bescherming worden genomen!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef SCH het volgende:
Goodluck: "Zoals het er nu uitziet is dit een gewoon incident zoals dat talloze malen per jaar in dit land plaatsvind. Ook scholen,bliliotheken en andere openbare gebouwen zijn regelmatig het slachtoffer van brandstichting!"
Wie concludeert nu wat en wie is er voorbarig? Hoezo ziet het er nu zo uit. Hoezo een incident? Volstrekte flauwekullerige aanname waarmee je dus meteen buiten sluit dat het feit dat het om een moskee gaat er iets mee te maken heeft. Dat is vreemd, zeer vreemd en ook zeer onjuist.
Islamietenhaat is jou middlenamequote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.
Hoe ongenuanceerd ! Alleen maar omdat hij een andere mening heeft, nee mensen als jij maken Nederland tot een betere samenlevingquote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Man, laat je opnemen in het Pieter-Baan centrum met je rare conclusies en waanbeelden die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. Jij moet dringend tegen jezelf in bescherming worden genomen!
Ik vind jou vele malen enger dan een doorsnee moslimquote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is een compliment voor het hersendode tuig dat achter deze aanslag zit.
En dus vind je dat voor jezelf een legitimatie om andermans eigendommen te gaan platfikken ?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat hele steden worden gekoloniseerd door islamieten.
Hoe kom je erbij dat ik een hekel heb aan islamieten? Ik uit slechts terecht kritiek op hun geloof, mag dat tegenwoordig niet meer in Nederland?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Islamietenhaat is jou middlename
Nou Kirmiz als dat bewijzen zijn om je conclusie te staven lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Uit de daad? Je doet het niet omdat je geluidsoverlast hebt of omdat je het gebouw lelijk vind. Als dat zo zou zijn viel er heel wat af te branden.
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, maar het kan me ook niets schelen, mits het gaat om een lege moskee uiteraard. Het doden van onschuldige burgers is nooit goed te praten. Niet als het gaat om moslims of joden, zelfs niet als het gaat om christenen!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Goodluck het volgende:
[..]
En dus vind je dat voor jezelf een legitimatie om andermans eigendommen te gaan platfikken ?
Moeten we je dat nou nog uitleggen ook?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik een hekel heb aan islamieten?...
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:
1. Waarom haat jij moslims ?
2. Hoe lang haat je ze al ?
3. Waar koop jij je luiers ?
4. Wat doe je voor werk ?
5. Wat vind jij van de sterke opkomst van de moslims in Nederland?
BvD
Gelukkig wel. Wat zeg ik : eindelijk! mag dat!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik uit slechts terecht kritiek op hun geloof, mag dat tegenwoordig niet meer in Nederland?
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef Leonardo1504 het volgende:
[..]
Moeten we je dat nou nog uitleggen ook?
Ik keur dan ook niets goed en zeg alleen dat het me weinig kan schelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:05 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen ene bal te maken met het goedkeuren van gewelddadigheden/vernieling van m.b.t andermans eigendommen.
Door dit soort mensen krijg je dus dit soort aanslagen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die zaten er wel in en daarom heb ik deze aanslag ook veroordeeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef Posdnous het volgende:
Voor hetzelfde geld zaten die er dus wel in.
Hoezo keur ik een hetze tegen moslims goed?quote:Dan zit je daar met je goedkeuring voor een hetze tegen moslims.
Mister slachtofferrol laat weer eens van zich horen hoor, omdat meneer verbaal niet zo sterk is sluit ie zich maar bij een ander aan.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
![]()
Je bent echt een ongelofelijke zielepiet BansheeBoy! Je vind jezelf een slachtoffertje maar ik ben er van overtuigd dat moderne, geschoolde liberale moslims zich helemaal kapot lachen om dat zielepietencomplex dat je is aangepraat door derden. Hoe schat je je eigen kansen eigenlijk in als je in deze slachtofferrol blijft steken ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een paar relevangte vragen voor je, en ik hoop dat je ze beantwoordt:
1. Waarom haat jij moslims ?
2. Hoe lang haat je ze al ?
3. Waar koop jij je luiers ?
4. Wat doe je voor werk ?
5. Wat vind jij van de sterke opkomst van de moslims in Nederland?
BvD
En hoe weten 'die helden' van jou dan precies of er mensen aanwezig zijn of niet en wie je schaadt met zo'n imbeciele actie.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die zaten er wel in en daarom heb ik deze aanslag ook veroordeeld.
[..]
Je bagatelliseert een criminele, respectloze daad die als het vervolg krijgt een gevaar kan betekenen voor de hele maatschappij.quote:Hoezo keur ik een hetze tegen moslims goed?
En dat maak je op uit de gequote tekst ?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Je bent echt een ongelofelijke zielepiet BansheeBoy!
Hoe kom je daar nou bij ? Ik heb een Nederlands paspoort en de meeste (1 miljoen) moslim in Nederland ook, dus ik voel mezelf geen slachtofferquote:Je vind jezelf een slachtoffertje
Mij is niks aangepraat, en ik vind het jammer dat je een negatieve lading in je tekst hebt, want ik heb het gevoel dat jij geen oplossing wilt, wel wil je er voor zorgen dat iedereen dezelfde visie heeft als jij: alle problemen komen door de moslims. De Janmaat-ideologie zeg maar ...quote:maar ik ben er van overtuigd dat moderne, geschoolde liberale moslims zich helemaal kapot lachen om dat zielepietencomplex dat je is aangepraat door derden.
Ik heb een goede baan. Ik word betaald terwijl ik hier zit te Fok!kenquote:Hoe schat je je eigen kansen eigenlijk in als je in deze slachtofferrol blijft steken ?
Inderdaad een imbeciele actie. Als ze dit om 4 uur 's nachts hadden gedaan en er dus geen mensen in de moskee zaten had het me echter weinig gescheeld.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef Posdnous het volgende:
En hoe weten 'die helden' van jou dan precies of er mensen aanwezig zijn of niet en wie je schaadt met zo'n imbeciele actie.
Hetzelfde doen jij en je islamofiele broeders als het gaat om criminele en respectloze daden van moslims als El-Moumni.quote:Je bagatelliseert een criminele, respectloze daad die als het vervolg krijgt een gevaar kan betekenen voor de hele maatschappij.
Ik zei alleen dat het mij weinig zou kunnen schelen. Of moet ik rouwig zijn voor elke moskee die tegen de grond gaat? Als het aan mij ligt gaan ALLE moskeeen (evenals alle kerken en synagoges trouwens) tegen de grond.quote:Zo van 'ja, dat is heel erg, mensen mag je niet doden, maar moskees zijn van tuig dat ons koloniseert dus als ze leeg zijn is het niet erg.'
Keur ik dat dan goed? Nee, ik zeg alleen dat het mij weinig kan schelen als ze leeg zijn. Le-zen.quote:Moskees in de fik zeggen is geen hetze?
Het gaat er toch ook allen om dat het saillant is, wie heeft het over doorslaggevend dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:10 schreef Elgigante het volgende:
Feit is dat een moskee doelwit is geweest van een molotov cocktail. Het is wel saillant, MAAR VOORALSNOG NIET DOORSLAGGEVEND, dat het hier om een gebedshuis voor moslims gaat.
Auto's heeft iedereen, een moskee is over het algemeen iets islamitisch meen ik me te herinneren. Sterker nog, een symbool van de islam.quote:Je hoeft geen hekel te hebben aan de islam of aan een volk om iets te doen. Zijn alle autobranden af te schuiven op mensen die anti-auto zijn?
Inderdaad.quote:Jezus wat een niveau hier zeg...
Inderdaad, na een belediging ga je meteen extreem geweld toepassen zoals men in de neanderthalertijd deed. Als islamitieten een aanslag goedkeuren omdat men zich beledigd voelt is het inderdaad een achterlijke godsdienst zonder normbesef, maar ik schat de Islam wel wat hoger in..quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Door dit soort mensen krijg je dus dit soort aanslagen.
En dan quasi-slim gaan zitten doen dat het wel erg is als er mensen in zitten
Voor hetzelfde geld zaten die er dus wel in. Dan zit je daar met je goedkeuring voor een hetze tegen moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |