abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18243634
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En waaruit concludeer jij dat?
Dude vraag het aan de gemiddelde moslim. Als jij er niets van merkt betekent het niet dat het niet bestaat hoor. Gaat lekker zo, in Frankrijk waren er laatst 2 moskee'en en een moslimschool afgefikt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_18243642
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:34 schreef Elgigante het volgende:

Alstjeblieft zeg.. Door posten van jou krijgt de Islam te maken met negatieve beeldvorming..
Grappig, volgens mij zegt dat namelijk meer over jou dan over mij. Aangezien ik geen woord heb gerept over de islam of iets wat met de islam te maken heeft. Maar toch scrhijf je mijn uitspraken toe aan mijn geloofovertuiging.
pi_18243698
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:45 schreef Youssef het volgende:

[..]

Grappig, volgens mij zegt dat namelijk meer over jou dan over mij. Aangezien ik geen woord heb gerept over de islam of iets wat met de islam te maken heeft. Maar toch scrhijf je mijn uitspraken toe aan mijn geloofovertuiging.
Dat doen mensen vaak hoor. Je zo snel mogelijk in hokjes stoppen, zo had ik laatst een discussie met iemand over Joden. Ik was nogal kritisch tegenover hen, die gast ging meteen afreageren op de Islam, omdat hij wist dat ik moslim was. Tja triest natuurlijk..
Allah Al Watan Al Malik
pi_18243772
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.nieuws.nl/news(...)d=4&article_id=22665
[..]

Wat een stelletje pruters. Al gaat het bij die jongeren natuurlijk om de intentie. Zo te zien zijn het grote potentiële rechts extremisten, maar laten we hopen dat het om een incident gaat.
Jij hangt graag dat naamplaatje aan iemand als die persoon iets tegen de islam heeft. (wat in dit geval natuurlijk niet zeker is)
  woensdag 7 april 2004 @ 12:51:19 #30
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_18243815
Extreem rechts, sure
Gewoon een paar pubers die stoer willen doen
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
pi_18243874
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Jij hangt graag dat naamplaatje aan iemand als die persoon iets tegen de islam heeft. (wat in dit geval natuurlijk niet zeker is)
Iemand die tegen de Joden is noemen we ook anti-semiet. Een heel speciaal woord, door de Joden zelf ook gebruikt met een bepaalde negatieve lading (mede door WW2), moslims hebben niet zo'n speciaal woord. Meestal noemen we diegene dan Islamofoob of een rechts-extremist, alleen op die manier wordt de negatieve lading zichtbaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_18243913
Grappig hoeveel moeite er wordt gedaan om het buiten de rechtse hoek te houden. Allicht zijn dit geen extreem-rechtse types maar doe nou ook niet alsof het toeval is dat dit in een moskee gebeurt.

Zo'n daad is een gevolg van een trend die momenteel heerst. De islam is de kop van jut en het heeft wel degelijk met meer te maken dan met vandalisme.
pi_18243920
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:51 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Extreem rechts, sure
Gewoon een paar pubers die stoer willen doen
Precies, bagetalliseer het maar. De laatste tijd zijn al vaker rechts-extremisten opgepakt wegens brandstichting. Met name moskee'en en moslimscholen moeten het ontgelden. Of wat dacht je van bekladding van huizen en moskee'en met hakenkruizen, nee geen rechts-extremisten...
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 12:56:36 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18243930
maar het slaat feitelijk totaal nergens op

een islamofoob is niet per sé een rechts extremist of vice versa
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_18243976
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
Grappig hoeveel moeite er wordt gedaan om het buiten de rechtse hoek te houden. Allicht zijn dit geen extreem-rechtse types maar doe nou ook niet alsof het toeval is dat dit in een moskee gebeurt.
Misschien wordt het buiten de rechtste hoek gehouden omdat het nergens op gebaseerd is en wel erg makkelijk is om dat zo maar te zeggen.
quote:
Zo'n daad is een gevolg van een trend die momenteel heerst. De islam is de kop van jut en het heeft wel degelijk met meer te maken dan met vandalisme.
Ik ben blij dat jij geen rechter bent. Je oordeelt echt veel te snel.
pi_18244015
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:

Een islamofoob tolereert praktisch de hele godsdienst en de mensen die het aanhangen niet (oftewel een hele bevolkingsgroep). Een ideologie gebaseerd op "racisme van godsdienst".

Anti-semieten worden vaak op een hoop gezet met rechts-extremisten, dan kan het andersom neem ik aan ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_18244048
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Misschien wordt het buiten de rechtste hoek gehouden omdat het nergens op gebaseerd is en wel erg makkelijk is om dat zo maar te zeggen.
[..]

Het is wel ergens op gebaseerd. Namelijk op voorgaande brandstichtingen en bekladdingen van moskee'en waarvan de daders tot nu toe praktisch allemaal rechts-extremisten zijn. Als er ergens een bom afgaat wordt al van te voren gesproken van moslimterroristen. Maar o-wee als we het hier over rechts-extremisten hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 13:05:16 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18244116
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een islamofoob tolereert praktisch de hele godsdienst en de mensen die het aanhangen niet (oftewel een hele bevolkingsgroep). Een ideologie gebaseerd op "racisme van godsdienst".

Anti-semieten worden vaak op een hoop gezet met rechts-extremisten, dan kan het andersom neem ik aan ook.
als het bericht over 1 of andere tempel ging de OP hetzelfde was dan had ik er ook problemen mee gehad
pi_18244314
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Lekker alles afhouden en net doen alsof er niks aan de hand is.
Veel anderen zeggen meteen dat het vandalisme zal zijn. Het gaat verdomme om een moskee en om een brandend voorwerp, een aanslag dus. Dat kun je niet zomaar wegzetten en je hoeft geen rechter te zijn om dit in een trend te plaatsen. Het ging om een moskee - zoals vaker. En niet om een lege school ofzo.
pi_18244391
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dude vraag het aan de gemiddelde moslim. Als jij er niets van merkt betekent het niet dat het niet bestaat hoor. Gaat lekker zo, in Frankrijk waren er laatst 2 moskee'en en een moslimschool afgefikt.
dan zal ik lekker op z'n fok's naar bronnen moeten vragen, anders geloof ik het niet..
Yeah baby Yeah!
  woensdag 7 april 2004 @ 13:20:57 #41
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18244497
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik dus. Lekker alles afhouden en net doen alsof er niks aan de hand is.
Veel anderen zeggen meteen dat het vandalisme zal zijn. Het gaat verdomme om een moskee en om een brandend voorwerp, een aanslag dus. Dat kun je niet zomaar wegzetten en je hoeft geen rechter te zijn om dit in een trend te plaatsen. Het ging om een moskee - zoals vaker. En niet om een lege school ofzo.
Dit mag je wel als een trend zien, en het lastigvallen van meisjes in zwembaden niet?
Lekker consequent ben jij. Gelijke monniken, gelijke kappen. In allebei gevallen debielen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 7 april 2004 @ 13:25:36 #42
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18244639
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:56 schreef sp3c het volgende:

Jawel, sterker nog, ik durfs zelfs de vergelijking te maken tussen een Islamofoob en een hitleraanhanger !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18244656
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

dan zal ik lekker op z'n fok's naar bronnen moeten vragen, anders geloof ik het niet..
Dan geloof je het niet, het zal mij een worst wezen. Zoek anders even op google naar het aantal bedreigingen naar moslims, geweldsdelicten tegen moslims etc. Er is sinds 2001 een explosieve stijging geweest.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 7 april 2004 @ 13:26:28 #44
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_18244662
Edit: Flauwe grap

[ Bericht 96% gewijzigd door Last_Action_Hero op 07-04-2004 13:37:44 ]
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 13:28:17 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18244715
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jawel, sterker nog, ik durfs zelfs de vergelijking te maken tussen een Islamofoob en een hitleraanhanger !

ja jij wel ja maar dat zegt eigenlijk vrij weinig
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 13:28:58 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_18244733
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:26 schreef Last_Action_Hero het volgende:

[..]

Als er een bevolkingsgroep dom is, dan zijn het wel de allochtonen. Ze zijn niet voor niet hierheen gehaald om de VIEZE werkjes op te knappen. Dat ga je niet doen als je genoeg andere capaciteiten hebt. Ik vind het dus verwerpelijk dat een paar mensen, aanhangers van de achterlijke cultuur, hier een hele groep over een kam gaan scheren en ze dom noemt. Kijk eerst maar eens naar je eigen "groepje".
en rot jij ook lekker een eind op
pi_18244788
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dit mag je wel als een trend zien, en het lastigvallen van meisjes in zwembaden niet?
Lekker consequent ben jij. Gelijke monniken, gelijke kappen. In allebei gevallen debielen
Ja dat klopt.
pi_18244815
quote:

[..]

Als er een bevolkingsgroep dom is, dan zijn het wel de allochtonen. Ze zijn niet voor niet hierheen gehaald om de VIEZE werkjes op te knappen. Dat ga je niet doen als je genoeg andere capaciteiten hebt. Ik vind het dus verwerpelijk dat een paar mensen, aanhangers van de achterlijke cultuur, hier een hele groep over een kam gaan scheren en ze dom noemt. Kijk eerst maar eens naar je eigen "groepje".
Het is jammer dat ik zoveel tekst niet kwijt kan in mijn sig. Maar misschien denken een aantal mods daar anders over.
  woensdag 7 april 2004 @ 13:31:55 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18244828
quote:

[..]

Je suggereert hier keihard dat allochtonen dus dommer zijn dan rechts-extremisten

Oeps, zo ver ben ik nooit gegaan op Fok! en heb toch wel een aantal bans gehad, maar wat Last_Action_Hero hier typt verdient zekers eentje !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 7 april 2004 @ 13:33:11 #50
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_18244858
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

zegt de Al Qaida verdediger.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')