en ik jouw nog welterusten toewuivenquote:Op woensdag 7 april 2004 03:14 schreef wizarddragon het volgende:
Zo ziek ben ik ook weer niet hoor om vroeg naar bed te gaan
inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2004 09:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Je post even niet en weg is je icon uit de H.
Heb je vrijdag geen vrij?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:43 schreef Semisane het volgende:
GOEIEMORGEN NEDERLAND...LAND..LANd...LAnd...Land...land...land
ZoEven de boel wakker maken.
Ik heb morgen vrij genomen...en kwam er gisteren achter dat we ook maandag vrij hebben....yippiekayee!
Neuh, dan is een collega altijd al vrij en gezien het feit dat we al redelijk onderbezet zijn leek me dat nou weer niet lief...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je vrijdag geen vrij?
Tuurlijk niet! een beetje positief blijven denken!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga m'n tentamen, m'n giga grote tentamen dat ik vandaag heb finaal verknallen
En wanneer mag je het herkansen?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ga m'n tentamen, m'n giga grote tentamen dat ik vandaag heb finaal verknallen
V for Vendetta?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe cool is m'n nieuwe icoon
Stoer! Wil je mijn vriendje zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe cool is m'n nieuwe icoon
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
goedzo
Cazdude!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:33 schreef Cazman het volgende:
mogge
ho sorry, de usericons in de linker boven- & onderhoek deden het niet, dus ik dacht dat ze wel vervangen konden worden...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
Je post even niet en weg is je icon uit de H.
okquote:Op woensdag 7 april 2004 12:03 schreef Jerruh het volgende:
goeiesmorreges!.
ik hoef geen foto van beafje als ie da nie wil.
lekker in zijn waarde laten, en onbekend fantaseren wat vooir hunk het is moet ook kunnen.
Was dit een boe and run?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:59 schreef beaverhausen het volgende:
*naar TT kijk*
*boe roep*
of hij komt naar de meet?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:44 schreef Ang3l het volgende:Pauze!
Foto's? Krijgen we foto's?
Ik wil liever in het mysterieuze ongewisse blijven
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sorry
Er is misschien een heeeeel klein kansje dat ik wel kom maar reken er niet op.![]()
Hupla en alweer een droom aan duigen....tsk tsk wat doe jij de mensheid aan Beav.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:01 schreef xman het volgende:
Hey ik las net in de homomeettopic dat er een grote kans is dat Beav niet komt!
Maar beav ik dacht dat wij...dat jij en ik..dat...![]()
Sorry mijn hart is ff gebroken op dit moment...
[..]
Beav! Mijn droom...wat doe je!quote:Op woensdag 7 april 2004 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hupla en alweer een droom aan duigen....tsk tsk wat doe jij de mensheid aan Beav.![]()
Ja maar...ja maar...*snif*...jij ging toch al met de citroen viezelevozelen enzoquote:Op woensdag 7 april 2004 14:18 schreef xman het volgende:
[..]
Beav! Mijn droom...wat doe je!![]()
Komt niets van in! Ik kom je gewoon halen!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:17 schreef beaverhausen het volgende:
sorry
Jij weet dat je de enige bent..quote:Op woensdag 7 april 2004 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar...ja maar...*snif*...jij ging toch al met de citroen viezelevozelen enzo
*angstig uit raam kijk of xman al in aantocht is*quote:Op woensdag 7 april 2004 14:20 schreef xman het volgende:
[..]
Komt niets van in! Ik kom je gewoon halen!
Maar kom je nou wel of kom je nou niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*angstig uit raam kijk of xman al in aantocht is*
[afbeelding]
Zoals ik al zei, er is een heeeeel klein kansje dat ik wel kom maar daar reken ik niet op.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:28 schreef xman het volgende:
[..]
Maar kom je nou wel of kom je nou niet?
Daar heeft-ie dan weer wel een foto vanquote:Op woensdag 7 april 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dus een foto laten zienquote:Op woensdag 7 april 2004 14:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar heeft-ie dan weer wel een foto van
wat is het toch een mooie stad hequote:Op woensdag 7 april 2004 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat je er net afgevallen bent beavje.quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto laten zien
Yes!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er is een heeeeel klein kansje dat ik wel kom maar daar reken ik niet op.
Ik doe wel nog steeds m'n best om de kans dat ik kom groter te maken.
Ben je eigenlijk wel out of the closet beaverhausen? (Als ik zo vrij mag zijn om je deze vraag te stellen en j e mag ook met 'gaat je niks aan' antwoorden.)quote:Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb dus een foto laten zien
Mwah, wat zal ik daar op antwoorden...quote:Op woensdag 7 april 2004 14:41 schreef xman het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel out of the closet beaverhausen? (Als ik zo vrij mag zijn om je deze vraag te stellen en j e mag ook met 'gaat je niks aan' antwoorden.)
Goedemiddag Freek!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef freek_mst het volgende:
Goedemiddag iedereen![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef freek_mst het volgende:
Goedemiddag iedereen![]()
Naja ik ben ff wegquote:Op woensdag 7 april 2004 14:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mwah, wat zal ik daar op antwoorden...
Laten we het houden op: "to some people"
Nee, maar volgens mij zit het vol met lurkers die op Beavje's foto zitten te wachtenquote:Op woensdag 7 april 2004 14:52 schreef freek_mst het volgende:
Het is nog niet druk hier he![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
MoghmmmMIDDAG mensen![]()
![]()
Ah, mijn favoriete Stalker Wiz!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:55 schreef wizarddragon het volgende:
MoghmmmMIDDAG mensen![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ah, mijn favoriete Stalker Wiz!
Doe nou niet of je van niets weetquote:Op woensdag 7 april 2004 15:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja roze camoufleerd ook zo rottig in al dat groen.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Doe nou niet of je van niets weet!
ik zag je hier wel liggen in de bossages vanochtend
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja roze camoufleerd ook zo rottig in al dat groen.
Sssssst!!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Semi heeft ervaring?
Ervaring en dan geen groen pak aan!!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Sssssst!!![]()
![]()
![]()
Hij is ook semi-stalkerquote:Op woensdag 7 april 2004 15:24 schreef freek_mst het volgende:
Ervaring en dan geen groen pak aan!!![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij is ook semi-stalker
Ha alweer zo een lekkere lurker die naar onze Beav zit te loeren zeker?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:29 schreef WAik het volgende:
*lurk*
Ondubbelzinnig mijn "middlename"quote:Op woensdag 7 april 2004 15:28 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Matig
Maar maar maar groen is zo niet-gay!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:24 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ervaring en dan geen groen pak aan!!![]()
Nee, je kunt je niet meer in een groen (tsss) pak vertonen tijdens het stalken. Dat is zóów vorig jaar!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar maar maar groen is zo niet-gay!![]()
Moet dat dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar maar maar groen is zo niet-gay!![]()
Zooooo passé idd.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nee, je kunt je niet meer in een groen (tsss) pak vertonen tijdens het stalken. Dat is zóów vorig jaar!
Wat een vraag zeg!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:43 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Moet dat dan?![]()
Nou ja zeg! Je gaat je best maar doen!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef freek_mst het volgende:
Jk hou niet van roze![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Je gaat je best maar doen!
Roze is ook gewoon lelijk, maar die kuthomo's moeten ook altijd doen of ze het mooi vindenquote:Op woensdag 7 april 2004 15:47 schreef freek_mst het volgende:
Jk hou niet van roze![]()
Tssss, die heaumeaux ook altijdquote:Op woensdag 7 april 2004 15:53 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Roze is ook gewoon lelijk, maar die kuthomo's moeten ook altijd doen of ze het mooi vinden
Rare lui, vind je ook niet beav?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tssss, die heaumeaux ook altijd
Vreeeeeeeselijk. *Handjeswapper*quote:Op woensdag 7 april 2004 15:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tssss, die heaumeaux ook altijd
ik heb niks tegen ze maar ze moeten niet aan me gaan zitten natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 15:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Rare lui, vind je ook niet beav?
*aai*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb niks tegen ze maar ze moeten niet aan me gaan zitten natuurlijk
*prrr*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*aai*
*aan beavje ga zitten*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:03 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb niks tegen ze maar ze moeten niet aan me gaan zitten natuurlijk
Ik wordt er ook helemaal schizo van joh.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Freek is de weg kwijt...quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
*aan beavje ga zitten*
*voorzichtig ook aai doe*quote:Op woensdag 7 april 2004 16:06 schreef freek_mst het volgende:
![]()
Jk ga wel een gps aan schaffenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Freek is de weg kwijt...
*[HOMO]-topic wegenkaart aanreik*
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
middag heren
jeeeeej
nog 50 minuten en dan is het woensdagavond
het regent en hagelt... da's iets minder leuk
* WAik zit nog in de zonquote:Op woensdag 7 april 2004 16:12 schreef Cybart het volgende:
middag heren
jeeeeej
nog 50 minuten en dan is het woensdagavond
het regent en hagelt... da's iets minder leuk
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:14 schreef Cybart het volgende:
freek, u is nieuw?
je hebt toch wel gelurkt he?
dat je weet hoe eng iedereen hier is he?
dat blijft dus binnenzittenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef WAik het volgende:
[..]
Waik zit nog in de zon
maar er zijn al genoeg donkere wolken op komst
lolquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
Freek, zou je - om beaviaanse toestanden te voorkomen - alvast een foto kunnen posten![]()
net als de rest van de dag jaquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat blijft dus binnenzitten?
succes alvastquote:Op woensdag 7 april 2004 16:15 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
moet dat nouquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
Freek, zou je - om beaviaanse toestanden te voorkomen - alvast een foto kunnen posten![]()
Ooit een keerquote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
de vleeschlijke lusten worden dra botgeviert op dat jonkiequote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
succes alvast
[..]
moet dat nou
die jongen is amper binnen hiero
natuurlijkquote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef WAik het volgende:
[..]
net als de rest van de dag ja![]()
en vanavond mag ik weer door de regen natuurlijk
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ooit een keer![]()
Trek het je niet aan Beav!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
ja, en als ie niet uitkijkt nog andere lustenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef WAik het volgende:
[..]
de vleeschlijke lusten worden dra botgeviert op dat jonkie![]()
![]()
Neem je tijd maar hoor, we weten van Beav dat een goeie foto echt heel erg veel tijd in beslag neemt.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ooit een keer![]()
Jonkie, ben 23quote:Op woensdag 7 april 2004 16:17 schreef WAik het volgende:
[..]
de vleeschlijke lusten worden dra botgeviert op dat jonkie![]()
![]()
:|quote:Op woensdag 7 april 2004 16:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en als ie niet uitkijkt nog andere lusten
Zo jong nog....wat liefquote:Op woensdag 7 april 2004 16:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jonkie, ben 23![]()
Hij's ruim drie jaar ouder dan ikquote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo jong nog....wat lief
Schattig hè?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo jong nog....wat lief
jajaquote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
notice the ""
wat ben ik dan wel nietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schattig hè?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zo jong nog....wat lief
voel me een broekje nuquote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schattig hè?
ben jij 20....quote:Op woensdag 7 april 2004 16:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hij's ruim drie jaar ouder dan ik
Blubster!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef blublub het volgende:
[..]
wat ben ik dan wel nietik ben 5 jaar jonger dan hij (is t een hij?
)
Die verwarring lijkt vaker te bestaanquote:Op woensdag 7 april 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben jij 20....
ik dacht dat jij tot de (hoe plaats ik dit respectvol) oudere generatie hier behoorde![]()
Haai Bonzaaiquote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubster!
Haai!
een anonieme lurk in je fotoboek zojuist deed wonderenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Die verwarring lijkt vaker te bestaan![]()
ik kom kennelijk ouwelijk over/ben geen dolle hond
Jij bent liev!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:22 schreef blublub het volgende:
[..]
wat ben ik dan wel nietik ben 5 jaar jonger dan hij (is t een hij?
)
Hoeft niet hoor.. er zijn er hier die zijn veeeeel ouder.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef freek_mst het volgende:
Nou nou nu voel ik me weer oud![]()
op je icon lijk je ook ouderquote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Die verwarring lijkt vaker te bestaan![]()
ik kom kennelijk ouwelijk over/ben geen dolle hond
en vrede op aardequote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef Semisane het volgende:
* semisane vind bij deze iedereen lief!
Zo van dat gezeur ben ik ook weer af.
Haai lieffie, hoe ga je?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:25 schreef blublub het volgende:
[..]
Haai Bonzaai
Beavje
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij bent liev!
Haaaai
Casey Spooner is vorige week 35 geworden, misschien wel een beetje érrug out-of-whack dan.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:27 schreef WAik het volgende:
[..]
op je icon lijk je ook ouder![]()
![]()
dikke doeiquote:Op woensdag 7 april 2004 16:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai lieffie, hoe ga je?
Beavje, ga eens mee, je staat daar zo te vloeken in die kleuren bij je moeder....quote:Op woensdag 7 april 2004 16:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai lieffie, hoe ga je?
Je voelt je vanzelf weer jong door een voorstellijstje in te vullen.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:24 schreef freek_mst het volgende:
Nou nou nu voel ik me weer oud![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en vrede op aarde
wij vinden jou ook lief
Maar m'n palet met levenskleuren is in de war! Vroeger was m'n palet vol vingerverf en nu is het allemaal doorgelopen!! M'n Palet is in de wahaaar!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:30 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje, ga eens mee, je staat daar zo te vloeken in die kleuren bij je moeder....
Blubje had dat lijstje toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je voelt je vanzelf weer jong door een voorstellijstje in te vullen.
Beav heeft er vast nog wel eentje klaar liggen...
oeh voorstellen, mag ik meedoen, ik heb me nog nooit voorgesteld (naja, niet aan een nieuwe) wow, ik ben een echt HOMO heteroquote:Op woensdag 7 april 2004 16:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je voelt je vanzelf weer jong door een voorstellijstje in te vullen.
Beav heeft er vast nog wel eentje klaar liggen...
Nu de bevolking van Moldavië nog.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben.... VRIJ!
ikkuh?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje had dat lijstje toch?
Aawww een blubje smiley!!quote:
Ja, die was leuk.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
in die supermarkt:
"mijn moeder is 95"
"zo dat is een spannende leeftijd he, voor je het weet wordt ze bijgezet"
Wat leuk...en nu?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben.... VRIJ!
gaan we op de humanitaire toerquote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef beaverhausen het volgende:
Nu de bevolking van Moldavië nog.
Zoiets zeg je toch niet!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
in die supermarkt:
"mijn moeder is 95"
Yup ..had je gisteren al verteld.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef blublub het volgende:
ik vind dat nieuwe nr van Tiesto echt wel ok of had ik dat al gezegd?
*op stoel wipt
sex hebben morgen?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef wizarddragon het volgende:
Wat leuk...en nu?![]()
dat deed me echt herrineren hoe leuk (en grof) ie vroeger wasquote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, die was leuk.
ik kwam niet meer bij van het lachen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 7 april 2004 16:37 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet!![]()
Hoi.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:38 schreef Timmah het volgende:
Hoi... Rotregen.. ben doorweekt..
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aawww een blubje smiley!!
dat is zo cool!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
in die supermarkt:
"mijn moeder is 95"
draakje, je smiley, wat doe je?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
is goed
anoniem in het bos?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef wizarddragon het volgende:
is goed
middagquote:Op woensdag 7 april 2004 16:38 schreef Timmah het volgende:
Hoi... Rotregen.. ben doorweekt..
Waar? IEUWquote:Op woensdag 7 april 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
nieuw slettenstel op fok?
Heeeeeej... Jou ken ik nog nietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kwam niet meer bij van het lachen eerlijk gezegd
jammer dat je de reactie van die vrouw niet echt te zien kreegquote:Op woensdag 7 april 2004 16:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is zo cool!
je bent gewoon jaloers op Wizard.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
waarwaarwaar?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:40 schreef Cybart het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op Wizard.
Ik kan het chroom van een wieldop zuigen.
laat ik daar wijselijk niet op antwoordenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[..]
Nee dat klopt! Freek is de naamquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heeeeeej... Jou ken ik nog niet
[..]
[..]
Ja wat is posten? Ik ben er nog niet zo bekend mee.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik heb de lijstjes ff uit de topic geplukt en bij elkaar gezet
*klik*
Doe ook es posten freek!
haha, je kunt t meisje wel direct tussen de mannen uithalen hequote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
*klik*
Doe ook es posten freek!
Je noemt het woord slet en kijk wie er aan komtquote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Sletten?!
iew bah
intypen en dan op 'invoeren' duwenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:44 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja wat is posten? Ik ben er nog niet zo bekend mee.![]()
Jk zoek het me wel eens op het gemak uit.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
intypen en dan op 'invoeren' duwen
Tis eigenlijk het SMULBOS ....ben allochtoon you know.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:48 schreef Semisane het volgende:
chroomzuigen, sletten, moldavie, invullijstjes, het bos, 95 en bijzetten.....
lieverd, wat je nu doet he, dat is dus postenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jk zoek het me wel eens op het gemak uit.
Ja is goed...en als je dan toch bezig bent, zoek dan ook even uit waarom bij jou steenvast het woordje "ik" met een "J" begint.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jk zoek het me wel eens op het gemak uit.
Hm gelukkig toch weer iets geleerd.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef blublub het volgende:
[..]
lieverd, wat je nu doet he, dat is dus posten(een berichtje intypen)
Pas die van G-E eens een jaartje aan, de stiekeme liegerdquote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
*klik*
Doe ook es posten freek!
Ja bedankt had het nog niet gezien!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja is goed...en als je dan toch bezig bent, zoek dan ook even uit waarom bij jou steenvast het woordje "ik" met een "J" begint.
Jah, professioneel stalker hequote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef WAik het volgende:
sow, die IBG houd een hele personendatabase bij![]()
Jerruh!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
baai bartjuh!!!!
goeiendag!
kugari: als je nou es geen wieldoppen afzoog maar iets anders, zou je tneminste nog iets tot een hoogtepunt brengen.
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jah, professioneel stalker he
telefoonnummers heb ik maar even weggepoetst![]()
ikbengeweldig!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jerruh!
Haaai! Jatzeebeeeb!
Brief schrijven, in vlopje doen, dichtlikken, zegeltje pakken, aan trix likken, d;rop plakken, naar de brievenbus lopen, brief er in doenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:44 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja wat is posten? Ik ben er nog niet zo bekend mee.![]()
Jewel hoorquote:Op woensdag 7 april 2004 16:56 schreef blublub het volgende:
[..]jij hebt mijn telefoon nummer helemaal niet
Ow hebben we hem ook weerquote:Op woensdag 7 april 2004 16:54 schreef Jerruh het volgende:
baai bartjuh!!!!
goeiendag!
kugari: als je nou es geen wieldoppen afzoog maar iets anders, zou je tneminste nog iets tot een hoogtepunt brengen.
Waar eindigt mijn nummer dan op?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jewel hoor
het begint met 06, meer zeg ik maar niet
had ik al gezegd dat ik op dinsdagavond schoonmaak bij de aivd?
jow.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow hebben we hem ook weer
Jerruh!!!!![]()
![]()
Kugari zuigt goed hoor, denk ik hmmm too much info
way too much info!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jewel hoor
het begint met 06, meer zeg ik maar niet
had ik al gezegd dat ik op dinsdagavond schoonmaak bij de aivd?
op een 5.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar eindigt mijn nummer dan op?
quote:Op woensdag 7 april 2004 16:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow hebben we hem ook weer
Jerruh!!!!![]()
![]()
en de mijne dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
op een 5.
fout!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
op een 5.
wrong!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
op een 5.
Hoe weet jij nou of mijn nummer op een 5 eindigt of niet?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef WAik het volgende:
[..]
fout!![]()
*hoe lul ik me hier uitquote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef blublub het volgende:
[..]
en de mijne dan?
Kook anders een patatje van de snackbar?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef Jerruh het volgende:
hey freek.
en ik weet nie wa ik moet koken..
ik heb geen zin in koken..
Een Mcflurry had ie trouwens wel snel naar binnen ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jow.
ik weet niet hoe kugari zuigt, ff vragen hoe snel ie een cornetto wegwerkt!.
Laat een pizzaboy komen.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef Jerruh het volgende:
hey freek.
1-op-10 bluffen moet ik ook niet doenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wrong!
nathan of beavje willen vast wel voor je kokenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:01 schreef Jerruh het volgende:
hey freek.
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*hoe lul ik me hier uit*
dat kan ik niet zeggen, dan hebben de lurkers al 3 cijfers, voor je het weet staan ze bij je op de stoep.
Jij wil mij laten koken?quote:Op woensdag 7 april 2004 17:03 schreef WAik het volgende:
[..]
nathan of beavje willen vast wel voor je koken![]()
nou, en mijn adres dan IBG?![]()
Ach joh... je verzint wel wat..quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wil mij laten koken?
Ik kan nog geen water koken!
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wil mij laten koken?
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wil mij laten koken?
Mijn magnetron kookt voor mij.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:06 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
wat eet jij dan? harde macaroni met rode poeder?
Ja, dat d8 ik ook altijd. Maar tegenwoordig ligt er regelmatig een mannetje in trendy roze outfit tussen de coniferen bij mij in de tuin.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef blublub het volgende:
[..]wie zou mij nou weer moeten stalken?
Beav toch!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wil mij laten koken?
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, dat d8 ik ook altijd. Maar tegenwoordig ligt er regelmatig een mannetje in trendy roze outfit tussen de coniferen bij mij in de tuin.
Tsss... en dat op die leeftijdquote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn magnetron kookt voor mij.
Of de mac.
Of Simply Bread
Of een andere gelegenheid in het Maastrichtse.
Coniferen zijn zoo 2001quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, dat d8 ik ook altijd. Maar tegenwoordig ligt er regelmatig een mannetje in trendy roze outfit tussen de coniferen bij mij in de tuin.
ja ik ookquote:Op woensdag 7 april 2004 17:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beav toch!
Ik had je juist als keukenprins ingeschat.
Daar gaat m'n voetstukquote:Op woensdag 7 april 2004 17:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beav toch!
Ik had je juist als keukenprins ingeschat.
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tsss... en dat op die leeftijd![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn magnetron kookt voor mij.
Of de mac.
Of Simply Bread
Of een andere gelegenheid in het Maastrichtse.
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Legally Blondequote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Andyvie het volgende:
De "schade" van 10 minuten schuilen voor een plensbui bij de Free Record Shop: Schindlers List, About a Boy, The Fast and the Furious en Legally Blonde
Ik heb voorlopig genoeg te kijken
[EDIT]quote:Op woensdag 7 april 2004 17:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beav toch!
Ik had je juist als keukenprinses ingeschat.
we gaan sparen voor een goed kookboekquote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Leuk leuk popcornfilms, de rest heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef Andyvie het volgende:
De "schade" van 10 minuten schuilen voor een plensbui bij de Free Record Shop: Schindlers List, About a Boy, The Fast and the Furious en Legally Blonde
Ik heb voorlopig genoeg te kijken
nah, zelfs ik kan tegenwoordig al een aardig maaltijd in elkaar flansenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:09 schreef blublub het volgende:
[..]
ja ik ook![]()
Heb je Schindlers List nog nooit gezien? Ga je schamen!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk leuk popcornfilms, de rest heb ik nog niet gezien.
Ik heb nog een Spinaziekookboek in de aanbiedingquote:Op woensdag 7 april 2004 17:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
we gaan sparen voor een goed kookboek![]()
Ik heb film wel op dvd, maar ik heb hem maar voor de helft gezien ofzo.....ik viel gewoon in slaap.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je Schindlers List nog nooit gezien? Ga je schamen!
nieuwe topictitelideeën:quote:Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef beaverhausen het volgende:
Gelukkig is dit Beav-topic bijna vol
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:15 schreef blublub het volgende:wizard, ben jij dat in je jongen jaren????
[afbeelding]
Hij lijkt trouwens wel op Cyberikquote:Op woensdag 7 april 2004 17:15 schreef blublub het volgende:wizard, ben jij dat in je jongen jaren????
[afbeelding]
Nee, ik wil geen "Beavje Voor Je Leven" forumquote:Op woensdag 7 april 2004 17:16 schreef WAik het volgende:
[..]
nieuwe topictitelideeën:
'Beavje leert koken'
'Waarin mysterious guys ook huiselijk bezig leren te zijn'
'Beavje on cooktour'
'Beavje komt naar je toe!'
![]()
maar goed, zo krijg je wel weer heel veel aandacht... straks staat er zelfs een beavstandbeeld op fok![]()
Aaaaahw... * aai *quote:Op woensdag 7 april 2004 17:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen "Beavje Voor Je Leven" forum
Ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 7 april 2004 17:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen "Beavje Voor Je Leven" forum
ik vind je er toch echt op lijkenquote:Op woensdag 7 april 2004 17:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Kan niet, want toen had ik een jampotbril en buitenbeugels (later binnenbeugel)
quote:Op woensdag 7 april 2004 17:29 schreef WAik het volgende:
[afbeelding]
Nee? Echt? Serieus?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:03 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb gewoon tot dinsdag weekend mensen!.
Ik ook. Al begint dat dus pas vrijdagmiddagquote:Op woensdag 7 april 2004 18:03 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb gewoon tot dinsdag weekend mensen!.
ooo..hello!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik ga naar de kroeg
Ajuus
Prachtigquote:Op woensdag 7 april 2004 16:43 schreef ikbengeweldig het volgende:
*klik*
Doe ook es posten freek!
ja maar jij doet het toch niet omdat je bejaard bent?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:41 schreef Great_Expectations het volgende:
En als Beavje geen foto van zichzelf laat zien, dan doe ik het ook niet.. Zo.
28 is toch niet bejaard?quote:Op woensdag 7 april 2004 18:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar jij doet het toch niet omdat je bejaard bent?
Nee, 28 is niet bejaard.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
28 is toch niet bejaard?.
nou uuuhm... wel... kijk het zit zo... nee... uuuhm... 28 is nog zo fris als een hoentje... echt... ik meen het... helemaal...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
28 is toch niet bejaard?.
Yaerrúúúúúúhhhh!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:46 schreef Jerruh het volgende:
Nee! Jij hebt een babyfacequote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En in tegenstelling tot Beavje zie ik er ook niet bejaard uit!.
jou kennende zal dat wel op een man zijn... egads! nu snap ik 'em...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:48 schreef Gerdo het volgende:
Yaerrúúúúúúhhhh!
Ik ben flieft!.
Hmm ja hij heeft er wel wat van weg ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
je lijkt een beetje op Kyle McLaughlan
hmmm kan...als ik Markie-Mark maar krijgquote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Gerdo is verliefd op Jerruh!
Eigenlijk niet....quote:Op woensdag 7 april 2004 18:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jou kennende zal dat wel op een man zijn... egads! nu snap ik 'em...
Gerdo is verliefd op Jerruh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |