SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad. Was wel een mooi begin geweest met de opener van Angel of Retribution en dan met veel vuurwerk en een Jugulator-Angel op een vet beeldscherm.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:26 schreef Kipman het volgende:
Die nieuwe nummers lijken me toch een beetje verschuild tussen de klassiekers gepropt.
Precies daar had ik ook op gehoopt. Maar dat kunnen we wel vergeten, het is gewoon de best of tour, Part II inclunsief 4 nieuwe nummers in de setlist. Alhoewel, het album is officieel pas vandaag uit, misschien worden er nog wel dingen verandert.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Was wel een mooi begin geweest met de opener van Angel of Retribution en dan met veel vuurwerk en een Jugulator-Angel op een vet beeldscherm.
Je hebt wel gelijk over die best of part II. Maar ze kiezen wel voor één van de mindere nummers van Ram It Down. Maar toch wel gaaf dat dat album nou eens een keer niet wordt overgeslagen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:10 schreef Djaser het volgende:
[..]
Precies daar had ik ook op gehoopt. Maar dat kunnen we wel vergeten, het is gewoon de best of tour, Part II inclunsief 4 nieuwe nummers in de setlist. Alhoewel, het album is officieel pas vandaag uit, misschien worden er nog wel dingen verandert.
Correctie: Sinds vandaag pas wereldwijd gereleased.quote:
Vergeleken met de rest van die cd, vind ik het een kutnummer. Doe dan Heavy Metal of, nog beter, Ram It Down!!!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Oh en Kipman I'm a rocker was me nog niet opgevallen, dat is wel weer gaaf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |