Ja jij weet het, maar weet Tan het wel...?quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
DAT WEET IK, DAT HEB IK AL EERDER GEPOST, LE-ZEN!!!
Ik dacht dat Tan het verkeerd begrepen had!
En jij doet alsof een klein kind de stelling van Pythagoras leren er voor zorgt dat het een wiskundig wonderkind wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:08 schreef thabit het volgende:
De meeste mensen doen hier alsof de stelling van Pythagoras iets engs en kwaadaardigs is en de onschuld en onbezorgheid van het kind aantast. Grotere nonsens bestaat bijna niet.
Vooruit, het zij je vergeven, paasstemming en zoquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:11 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ja jij weet het, maar weet Tan het wel...?
Edit: ik dacht ook dat ik Tan had gequote. Doordat ik te laat de stelling van Pythagoras heb geleerd maak ik dat soort fouten wel eens.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Vooruit, het zij je vergeven, paasstemming en zo![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:11 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ja jij weet het, maar weet Tan het wel...?
Edit: ik dacht ook dat ik Tan had gequote. Doordat ik te laat de stelling van Pythagoras heb geleerd maak ik dat soort fouten wel eens.
En dit is dan weer een hele leuke opmerkingquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:17 schreef Tan het volgende:
[..]Algehele verwarring door mijn foute grapje
Met een 9,8 voor wiskundeB op mijn eindlijst mak ik me weinig zorgen over mijn pythagoraskennis, maar aan mijn gevoel voor humor moet nog wel gewerkt worden merk ik![]()
Da's erg prettig, Jessai is echt een enorme waterrat inmiddels, niet bang als hij met zijn hoofd onder water komt e.d. In ondiep water weet hij zich inmiddels heel goed te redden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:38 schreef Bright het volgende:
Wij leren ons kind eerst om vertrouwd te zijn in het water (babyzwemmen).
Misschien zou het ook erg fijn zijn om haar te leren rustig te zijn ... (Ze is nu op ontdekkingsreis, zucht...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |