quote:Op maandag 17 mei 2004 00:32 schreef Allan24 het volgende:
Zie 't al voor me.... nieuw op de IKEA slaapkamerafdeling : TRILL, PRON en DILDÖ![]()
200%quote:Op donderdag 20 mei 2004 00:15 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb twee redenen gehoord dat Breda dicht blijft. Of ze zijn vergeten een vergunning tot winkelopening aan te vragen (), of ze mogen niet open van de gemeente Breda omdat het Jazz Festival is in de binnenstad.
Anyhow,
* WebForce gaat lekker op een terrasje zitten op de Grote Markt in Breda en denkt daarbij (héél) eventjes aan de collega's in andere vestigingen
en als je altijd op de donderdag werkt (like me)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:24 schreef WebForce het volgende:
200%![]()
200%![]()
200%![]()
200%![]()
200%![]()
ik vraag me af welke lamp jij vindt "matchen" bij de Billy boekenkastquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:48 schreef Leonoor het volgende:
Mijn nieuwe mooie Billy-kast wordt al het goed is voor 13:00 bezorgd!
Beetje jammer alleen dat de mooie matching lamp die ik erbij heb het niet blijkt te doen![]()
Billy boekenkastverlichting ¤ 8,90 / ¤ 11,90quote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vraag me af welke lamp jij vindt "matchen" bij de Billy boekenkast
Die is leuk! Ik kan hem op de website nergens vinden? Is ie al te koop? Enne hebben ze hem ook in andere kleuren?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:50 schreef Adelante het volgende:
er komt een nieuwe slaapbank binnekort in het assortiment:
Nilsby ¤ 249,-
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is van de Duitse IKEA sitequote:Op zondag 23 mei 2004 23:46 schreef teig het volgende:
[..]
Die is leuk! Ik kan hem op de website nergens vinden? Is ie al te koop? Enne hebben ze hem ook in andere kleuren?
Hoe zit trouwens de klippan bank??
Oh jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:56 schreef Adelante het volgende:
en natuurlijk weer de volgende restaurant aanbieding:
"het bedrag dat je besteedt in het IKEA restaurant tussen 17 en 21
krijg je aan de kassa als korting terug op je aankopen uit de winkel"
Krijg je in Breda 's avonds ook een 'tegoedbon' als de roltafels op zijn? Het gaat me niet lukken om voor 6 uur langs te gaan vandaagquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Allan24 het volgende:
Morgen is het weerWoonsdag
bij IKEA!
In de aanbieding de FÖRHÖJA roltafel:
Wil je er een? Wees er op tijd bij!
[/reclame]
Zijn alleen maar deze dingen in de reclame vandaag???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:51 schreef Allan24 het volgende:
Morgen is het weerWoonsdag
bij IKEA!
In de aanbieding de FÖRHÖJA roltafel:
[afbeelding]
En het MINUSKEL servies in grijsblauw, naturel en wijnrood:
[afbeelding]
Wil je er een? Wees er op tijd bij!
[/reclame]
er zijn nog meer "veraasingsaanbiedingen" vandaag hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:01 schreef Koningin het volgende:
Zijn alleen maar deze dingen in de reclame vandaag???
![]()
Dit had ik eerder moeten weten......die roltafel wilden we laatst al kopen, maar vond ik hem eigenlijk nog te duur. Hoe ga ik dat vandaag nog redden?? Moet werken tot half 5 en dan nog helemaal naar Heerlen?????
Al wil je een hele 'cave' erop kwijt!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef Koningin het volgende:
Kan ik onder op die rolkast flessen wijn neer leggen??
IKEA bestsellers, en/of ook heel herkenbaar voor IKEA zijn toch wel:quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:50 schreef Liejannuh het volgende:
Wat zijn nou een beetje de best verkopende artikelen van de Ikea?? Naast de Billy en de Kipplan bank dan??
Persoonlijk vind ik 'm geen geweldige zit hebben, maar ik ben dan ook vrij lang. Voor mij is de zit te diep; op zich is het een stevige bank voor weinig geld.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:19 schreef teig het volgende:
maarre zit die klippan bank een beetje?
Even geduld nog... binnenkort bij IKEA in het assortiment, bedden en matrassen van 2m20quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:38 schreef wc-eend het volgende:
Ik wil dit bed...
[afbeelding]
MAAR HET GAAT MAAR TOT 2 METER :'( :'( :'( en ik wil 2.10 of 2.20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |