Niet alleen in Breda hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 23:13 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben vandaag HEEL even bij IKEA Breda geweest, omdat ik naar een verjaardag moest en nog een cadeautje wilde halen.
MIJN GODEN WAT WAS HET DRUUUUUUUUK !!
whuhwwwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:14 schreef O-DOG het volgende:
in Amsterdam was het maandag ook retedruk
wachttijd bij de kassa's was 45 minuten volgens mij..
Ook 10.000 bezoekers in Duiven!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet alleen in Breda hoor![]()
Heerlen ook weer ourderwets keiteringmegadruk met
bijbehorend IKEAweer... 10.000 bezoekers
Heel mooi, alleen jammer dat je op zwart alles ziet. Of is die lijn ook nog in andere kleuren verkrijgbaar??quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
naast het kodal bed is er nu ook een hele kodal serie binnen gekomen
leuk betaalbaar design....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Kodal is
nou daar schok ik ook wle wat van om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:17 schreef Allan24 het volgende:
Yep!Maar ik vind 't - voor IKEA begrippen - vrij prijzig. Maar wel heel mooi, en inderdaad zoals al eerder gezegd, betaalbaar design.
Toch maar aangemeld, want ik kom er altijd te laat achter dat er aanbiedingen zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Iedereen zich al aangemeld voor de IKEA mail? Nee? Effe hier klikken dan
Ik denk niet dat die bovenste buis 'door'gebogen is hoor. Ik denk dat hij gewoon gebogen is voor het model.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Ik vind dit een heel leuk bed, maar wat kan ik kwalitatief ervan verwachten. De bovenste horizontale 'buis' buigt zonder moeite aardig door nl. Jullie mening graag
[afbeelding]
Ah, ok, ik vond het al een tamelijk stomme opmerking!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:40 schreef DanielaJurcevice het volgende:
lol
nee, ik bedoel natuurlijk de rechte buis aan het voeteinde.... (ook goeiemorgen)
Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
naast het kodal bed is er nu ook een hele kodal serie binnen gekomen
leuk betaalbaar design....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, op de Ikea site. Typ even Kodal in de zoekbalk en hoppetee.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mooi
Staan de prijzen hiervan al ergens genoteerd?
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Ik vind dit een heel leuk bed, maar wat kan ik kwalitatief ervan verwachten. De bovenste horizontale 'buis' buigt zonder moeite aardig door nl. Jullie mening graag
[afbeelding]
Ik had een expedit, maar doe hem weer weg. Mijn ex mag hem meenemen.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef thomas26 het volgende:
Deze komt in mijn nieuwe appartementje ... (BONDE)
[afbeelding]
en deze mss ook (EXPEDIT)
[afbeelding]
Nu zoek ik nog een paar kleine gekleurde sfeerlampjes in die witte kast te plaatsen.
IK heb matrassen van IKEA, geen problemen mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:48 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Hoe zit het trouwens met de matrassen en bedbodems van IKEA?
Beetje kwaliteit of toch beter om een wat duurder merk-matras/bodem te kopen, en kan dat nog problemen opleveren met het ledikant van IKEA?
Nah, ik moet er nog mee beginnen, maar ze hebben net het hele magazijn op cursus gestuurd...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef Adelante het volgende:
goede keus
expedit is ideaal, heb zelf ook in het wit als kast en
soort van scheiding tussen zit en eetgedeelte
@ WebForce: heftruckdiploma behaald?
Worden die "ijsblok"-lampen nog verkocht ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Qua lampjes. IKEA heeft hele leuke 'ijsblokjes' lampen. Ben de naam even kwijt. ...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:57 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Worden die "ijsblok"-lampen nog verkocht ?
IKEA klantenservice-medewerker, to the rescue!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:41 schreef TuuT het volgende:
hoi Ikea-jongensEen hele tijd geleden al had ik bij de Ikea oa. Lack planken gekocht. Nu maakte ik deze week pas de verpakkingen open en zag ik dat een van de planken zo'n hout-motiefje heeft ipv lak. Doet de ikea daar moeilijk over? Dus de verpakking is open (plank is er verder nooit uitgeweest) en de 60 dagen zijn al verstreken (ik zal ze waarschijnlijk +- een maand te laat omruilen).
Jaja, ik zou eigenlijk gewoon Ikea moeten bellen, maar ik dacht ik probeer het zo :p
Ik hoor vaak verhalen dat de jongens bij de Ikea zo leuk zijn, maar ik ben dit jaar 2 keer bij de Ikea geweest (Duiven en Utrecht), maar geen van beide keren had ik zoiets van jottum. Wanneer zijn ze er dan wel? :p En is het leuk om te hebben als bijbaantje? Ik had er bijna een keer gesoliciteerd, lijkt mij nog steeds wel leuk. Dus misschien na mijn huidige bijbaantje ofzo.
wel combineren met de rose gieter dan hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:43 schreef Liejannuh het volgende:
[afbeelding]
Deze zijn leuk!!Gewoon roze plantenbakken!
Ik wil ze hebben, voor op mn balkon!
Ik heb er 4 of 5 zelfs!quote:
Maar ze heeft de kassabon nogquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:52 schreef Adelante het volgende:
mocht de betreffende lack-plank uit het assortiment zijn, dus dat die betreffende
kleur niet meer leverbaar is, dan kun je me nog zo lief aankijken, maar moet je
helaas weer met plank en al naar huis.
en als de plank nog wel in het assortiment zit, hanteren we de laagste prijs garantie
en moet je legitimatie meenemen en krijg je een tegoedpas
Ik heb die lampjes gisteren niet gevonden. Het was al tegen sluitingstijd en er was niemand die me kon helpen. :')quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er 4 of 5 zelfs!![]()
2 zaten er in de Expedit, eentje in mijn raamkozijn, eentje als nachtlampje en dan nog eentje die een beetje 'ziekjes' is. De bodem is een keer gevallen, en ik denk dat er een draadje los zit...
Maar ik vind ze nog steeds erg leuk en ze geven ook leuk licht!
Het is een zwarte Lack-plank met houtfineer en ik wil er een zwarte lak Lack plank voor terug. Ik hoop dat die plank met houtfineer die ik nu heb de zwartbruine Lack plank van de Ikea-site is, maar dat zal dan wel. Dan heb ik er ook nog eens 5 euro te weinig voor betaald (die zijn 5 euro duurder), dus ze zullen alleen maar blij zijn bij de Ikeaquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:14 schreef Allan24 het volgende:
Maar ze hij heeft de kassabon nogdat scheelt een hoop
*Meldtquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef Adelante het volgende:
wij zijn dan ook leuke en niet moeilijke jongens![]()
![]()
(overigens ook dacht dat de tuutkip een vrouw was,
geen wonder dat dat lief aankijken niet werkt)
Zaterdag gekocht voor 3nogwatquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Internet aanbiedingen van de maand juni!
[afbeelding]
NORDNES garderobekast, van 340.- voor 229.-
hopelijk welquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zaterdag gekocht voor 3nogwat
Was wel met glazen deuren maar dat moet toch niet veel uitmaken?
Mailtje gestuurd naar de Klantenservice en als we de bon meenemen kunnen we het verschil terugkrijgen![]()
Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een Racken spiegelkast gekocht. Tijdens het in elkaar zetten van de verschillende aankopen bij Ikea viel er een schroevendraaier op een spiegel dus spiegel in een paar stukken. Ik heb toen de Klantenservice gebeld en uitgelegd wat er gebeurd was. De medewerker vertelde me dat ik met de kassabon en de stukken spiegel naar de Ikea vestiging moest gaan waar ik het gekocht had, daar zouden ze me een nieuwe spiegel geven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een wastafelonderkastje gekocht vorige week maar nu blijkt dat er een flinke barst in het blad zit.
Doen ze daar moeilijk over? Het ding was dus al stuk toen ie nog in de winkel lag! Maar ja bewijs dat maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |