Niet alleen in Breda hoorquote:Op maandag 31 mei 2004 23:13 schreef Allan24 het volgende:
Ik ben vandaag HEEL even bij IKEA Breda geweest, omdat ik naar een verjaardag moest en nog een cadeautje wilde halen.
MIJN GODEN WAT WAS HET DRUUUUUUUUK !!
whuhwwwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:14 schreef O-DOG het volgende:
in Amsterdam was het maandag ook retedruk
wachttijd bij de kassa's was 45 minuten volgens mij..
Ook 10.000 bezoekers in Duiven!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet alleen in Breda hoor![]()
Heerlen ook weer ourderwets keiteringmegadruk met
bijbehorend IKEAweer... 10.000 bezoekers
Heel mooi, alleen jammer dat je op zwart alles ziet. Of is die lijn ook nog in andere kleuren verkrijgbaar??quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
naast het kodal bed is er nu ook een hele kodal serie binnen gekomen
leuk betaalbaar design....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
Kodal is
nou daar schok ik ook wle wat van om eerlijk te zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:17 schreef Allan24 het volgende:
Yep!Maar ik vind 't - voor IKEA begrippen - vrij prijzig. Maar wel heel mooi, en inderdaad zoals al eerder gezegd, betaalbaar design.
Toch maar aangemeld, want ik kom er altijd te laat achter dat er aanbiedingen zijn...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Iedereen zich al aangemeld voor de IKEA mail? Nee? Effe hier klikken dan
Ik denk niet dat die bovenste buis 'door'gebogen is hoor. Ik denk dat hij gewoon gebogen is voor het model.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Ik vind dit een heel leuk bed, maar wat kan ik kwalitatief ervan verwachten. De bovenste horizontale 'buis' buigt zonder moeite aardig door nl. Jullie mening graag
[afbeelding]
Ah, ok, ik vond het al een tamelijk stomme opmerking!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:40 schreef DanielaJurcevice het volgende:
lol
nee, ik bedoel natuurlijk de rechte buis aan het voeteinde.... (ook goeiemorgen)
Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:39 schreef Adelante het volgende:
naast het kodal bed is er nu ook een hele kodal serie binnen gekomen
leuk betaalbaar design....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, op de Ikea site. Typ even Kodal in de zoekbalk en hoppetee.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mooi
Staan de prijzen hiervan al ergens genoteerd?
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:31 schreef DanielaJurcevice het volgende:
Ik vind dit een heel leuk bed, maar wat kan ik kwalitatief ervan verwachten. De bovenste horizontale 'buis' buigt zonder moeite aardig door nl. Jullie mening graag
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |