Al anderhalve dag???quote:Op woensdag 7 april 2004 23:45 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
slapen gok ik![]()
Arme Booboboquote:Op donderdag 8 april 2004 00:48 schreef Boobobob het volgende:
[..]
Al anderhalve dag???![]()
Ik ben niet zielig of zo, maar ik vraag me zulk soort dingen altijd af.quote:Op donderdag 8 april 2004 01:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Arme Boobobo :'(
En hij is nog wel zo goed gelukt!![]()
Engels is soms verschrikkelijk beperkt: kuiken is bij mijn weten in het Engels gewoon 'chicken' (hetzelfde woord als voor het volwassen beest dus...)quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:47 schreef ChicaC het volgende:
Wat is eigenlijk kuiken in het engels? Kan ik nl ook google internationaal nog gebruiken.
Die is goed man!quote:Op zondag 11 april 2004 03:59 schreef vincent23 het volgende:
Via google gevonden:
http://www.lukaroski.com/humor/funny_pictures/chicken_or_baby.jpg
Wil je dat we het voor je bouwenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef ChicaC het volgende:
Iemand nog leuke ideeen?
Zeg 'm maar dat hij niks te vertellen heeft, dat hij plaats moet maken voor een nieuwe generatie met nieuwe ideeënquote:Op zondag 11 april 2004 20:34 schreef ChicaC het volgende:
Bedankt voor de reacties!! Dat plaatje van LKW heb ik iid ook gebruikt als basis. Dat idee van die chicken_or_baby had ik ook, maar mijn vader was het daar niet mee eens helaas....
Haha...das een grappige, ken je mijn vader zeker nog nietquote:Op donderdag 15 april 2004 20:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zeg 'm maar dat hij niks te vertellen heeft, dat hij plaats moet maken voor een nieuwe generatie met nieuwe ideeën
z'n opa in een ei proppen en foto maken!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:37 schreef Boobobob het volgende:
waar is TS?
Ik zal het proberen te posten. Ik hoop het deze week af te ronden. Maar zit eigenlijk nog steeds te hopen op iemand diehet veel beter kan dan ik...quote:Op zondag 18 april 2004 19:23 schreef Lkw het volgende:
Hé ChicaC, je gaat het eindresultaat toch wél posten hier hè? Anders photoshop je voor die gelegenheid maar even een balkje voor het gezicht van die man waar het om gaat
En als het toch een kuikentje is geworden, zullen we 'm niet snel herkennen denk ik
Hier kan je hem vrij gemakkelijk kwijt: http://www.imageshack.us/quote:Op donderdag 22 april 2004 22:03 schreef ChicaC het volgende:
Hij is af, maar uploaden is niet mijn sterkste vak....
Het is het kuiken met het ei dat LKW ook al tip had gegeven geworden, met een stok in zijn vleugel en een pet op en daarnaast een verhuis versje geschreven.
Iedereen bedankt!
Hopelijk kan het bejaarde kuiken voor wie het kaartje is, nog een poosje van de tijd buiten z'n ei genieten!quote:Op donderdag 22 april 2004 22:03 schreef ChicaC het volgende:
Hij is af, maar uploaden is niet mijn sterkste vak....
Het is het kuiken met het ei dat LKW ook al tip had gegeven geworden, met een stok in zijn vleugel en een pet op en daarnaast een verhuis versje geschreven.
Iedereen bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |